Kleine meisjes worden groot. Niet spastisch over doen (al kan ik het me als vader compleet voorstellenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer er een satifsyer hier op de verlanglijst voor een verjaardag komt. Want hoewel ik het niet wil weten, denk ik wel dat dochtertje hier al aan het ontdekken is geslagen
Ja, hopelijk wel met een parachute (en een instructeur) op mijn rugquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je gaat uit een vliegtuig springen???
Tmiquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer er een satifsyer hier op de verlanglijst voor een verjaardag komt. Want hoewel ik het niet wil weten, denk ik wel dat dochtertje hier al aan het ontdekken is geslagen
Waarom niet?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je gaat uit een vliegtuig springen???
Dit is ook nieuw voor mijquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zegt de man die het van zijn dochter niet wil weten
Da's omdat je kleine meid dan je kleine meid niet meer is en omdat je bang bent dat je nu niet meer kleine meid met complete eikels naar bed gaatquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zegt de man die het van zijn dochter niet wil weten
Mijn vader leerde die ook kennen toen ik uit huis gingquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kleine meisjes worden groot. Niet spastisch over doen (al kan ik het me als vader compleet voorstellen), tieners moeten gewoon op een gezonde manier hun seksualiteit kunnen ontdekken.
Dat zeggen wel echt alle vrouwen ja. Ik neem het maar voor waar aan dusquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:51 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom niet?
Zou ook niks voor mij zijn, maar als je vertrouwt op je parachute ....
Ook ooit een keer gedaan. Ik heb hoogtevrees en halve vliegangst maar ik wilde al als kind een keertje vrije val meemaken en aan een parachute bengelen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, hopelijk wel met een parachute (en een instructeur) op mijn rug
Op haar verlanglijstje?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt er maar beter open over zijn voordat ze van alles stiekem gaat doen en ineens zwanger voor de deur staat.quote:
Het is eigenlijk meer een cadeautje voor in de schoen ja.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is eigenlijk meer een cadeautje voor in de schoen ja.
Bij mij wordt ook niets gemeten...quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hersenactiviteit hebben ze bij mij ook ooit proberen te meten. Die neuroloog waar ik toen bij zat heeft nog jaren lang wetenschappelijke artikelen over hersendode mensen gepubliceerd.![]()
Bungiejumpen? De volgende uitdaging?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook ooit een keer gedaan. Ik heb hoogtevrees en halve vliegangst maar ik wilde al als kind een keertje vrije val meemaken en aan een parachute bengelen.
Scheet nog net niet in mijn broek in het vliegtuigje, vroeg me af waar ik in hemelsnaam mee bezig was toen ik op 2 kilometer hoogte uit het vliegtuig moest stappen op een minieme tree. Maar de vrije val en het zweven aan de parachute waren echt het beste ever!
Ik snap dat mensen verslaafd kunnen raken aan dat soort dingen. Niet dat ik daar last van heb, ik vind het wel weer mooi geweest voor de komende 40 jaar.
Oeh, zo te zien kan ik dat ook wel waarderen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:47 schreef hemarookworst het volgende:
Even Overtreders kijken, dat wordt weer lachen geblazen
Lijkt me ongeveer 300 keer enger dan parachutespringen en nog niet 1/10 zo gaaf. Dus dat gaat 'm niet worden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bungiejumpen? De volgende uitdaging?
Ja, lijkt mij ook enger.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lijkt me ongeveer 300 keer enger dan parachutespringen en nog niet 1/10 zo gaaf. Dus dat gaat 'm niet worden.
Ik zie mezelf nog wel als ik 85 of zo ben nog een keer springen
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lijkt me ongeveer 300 keer enger dan parachutespringen en nog niet 1/10 zo gaaf. Dus dat gaat 'm niet worden.
Ik zie mezelf nog wel als ik 85 of zo ben nog een keer springen
https://www.nu.nl/310556/(...)ag-van-het-jaar.htmlquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
In één keer het water in lopen op het strand, dat wil ik ook ooit nog een keer doen. Is wel living on the edge natuurlijk.
Wel naakt natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
In één keer het water in lopen op het strand, dat wil ik ook ooit nog een keer doen. Is wel living on the edge natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |