Trilfunctie he.. dat maakt wat losquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze praten ook niet met je want ze zitten constant op hun telefoon...
Wanneer krijg je de uitslag?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Afgelopen nacht dacht ik even van wel, toen ik met allemaal draadjes en sensoren op m'n lijf moest proberen te slapen. Volgens @:Rob leek ik meer op rd2d of data uit star trek. Hij lachte me vannacht zelfs in z'n slaap nog uit(kun je nagaan hoe kut ik geslapen heb dat ik dat nog weet
)
35+ cm en 3,5+ keer modaal verdienen zijn de huidige fok-gemiddelden voor mannen.quote:
Eind september pas.quote:
Dan trekt hij zijn fles dure whisky maar open om uit te delenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:35 schreef maily het volgende:
[..]
Jamaar, het is de verjaardag van @:D![]()
Eerder van, is je moeder nog single?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's echt te jong voor mij tegenwoordig.
De vriendinnen van mijn neefjes bijvoorbeeld. 18 en 23. Ik sta ondertussen echt zó ver van die belevingswereld af dat ik er buiten de gare 'hoe is het op school, hoe is het met je ouders'-gesprekken er echt niet mee kan praten
Wat voor slaaponderzoek heb je?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Afgelopen nacht dacht ik even van wel, toen ik met allemaal draadjes en sensoren op m'n lijf moest proberen te slapen. Volgens @:Rob leek ik meer op rd2d of data uit star trek. Hij lachte me vannacht zelfs in z'n slaap nog uit(kun je nagaan hoe kut ik geslapen heb dat ik dat nog weet
)
3,5 keer modaal is de ondergrens?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
35+ cm en 3,5+ keer modaal verdienen zijn de huidige fok-gemiddelden voor mannen.
"Oh, heeft ze een zus dan die gescheiden is misschien?"quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Eerder van, is je moeder nog single?
Of een singel nicht die er goed uit ziet voor haar leeftijd?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Oh, heeft ze een zus dan die gescheiden is misschien?"
Je hebt er wel paupers bij die 450 keer modaal echt fantastisch vinden ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
3,5 keer modaal is de ondergrens?![]()
![]()
Ik dacht dat 450 keer modaal verdienen de paupers hier waren![]()
Het is toch vrij makkelijk om boven mensen uit te torenen die rond moeten komen van 450 keer modaal!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hebt er wel paupers bij die 450 keer modaal echt fantastisch vinden ja.
Maar die zijn ook nodig, om boven anderen uit te torenen heb je wel mensen nodig waar je bovenuit kán torenen.
Ik slaap al sinds m'n jeugd slecht, zowel moeite met in als doorslapen. Dus afgelopen nacht hebben ze oa m'n hersenactiviteit gemeten met een apparaatje op m'n borst etc. Alleen kon ik amper slapen omdat dat tering ding in m'n hals prikte als ik op m'n zij lag.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat voor slaaponderzoek heb je?
Ik moest laatst wel lachen om de dochter van een maat van me op z'n verjaardag. 17 jaar en die zat na 2 wijntjes luidkeels te oreren over haar, eh, volwassenenspeeltjes.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Trilfunctie he.. dat maakt wat los
Zie hier de reden waarom alcohol voor je 18e een nogo isquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moest laatst wel lachen om de dochter van een maat van me op z'n verjaardag. 17 jaar en die zat na 2 wijntjes luidkeels te oreren over haar, eh, volwassenenspeeltjes.
"AL mijn vriendinnen hebben een satisfyer! Die zijn echt zó goed!".
Hersenactiviteit hebben ze bij mij ook ooit proberen te meten. Die neuroloog waar ik toen bij zat heeft nog jaren lang wetenschappelijke artikelen over hersendode mensen gepubliceerd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik slaap al sinds m'n jeugd slecht, zowel moeite met in als doorslapen. Dus afgelopen nacht hebben ze oa m'n hersenactiviteit gemeten met een apparaatje op m'n borst etc. Alleen kon ik amper slapen omdat dat tering ding in m'n hals prikte als ik op m'n zij lag.
Ik vraag me af wanneer er een satifsyer hier op de verlanglijst voor een verjaardag komt. Want hoewel ik het niet wil weten, denk ik wel dat dochtertje hier al aan het ontdekken is geslagenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moest laatst wel lachen om de dochter van een maat van me op z'n verjaardag. 17 jaar en die zat na 2 wijntjes luidkeels te oreren over haar, eh, volwassenenspeeltjes.
Nee joh, mooi tochquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zie hier de reden waarom alcohol voor je 18e een nogo is
Satisfyer is ook de shitquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En waarom zou ze.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee joh, mooi toch![]()
Haar kennende schaamt ze zich ook achteraf echt niet om dat soort opmerkingen.
Je gaat uit een vliegtuig springen???quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:49 schreef devzero het volgende:
Maar de curry met aardappelen, bonen uit de tuin, tomaten, en tofu is klaar. Helaas had ik geen roti meer, dus dan maar naan. Als ik mijn sprong uit een vliegtuig morgen overleef, maar even langs een toko gaan.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |