Koekie houdt van oudquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Whut?![]()
Koekie vindt me oud...![]()
Nouja ik ben niet de jongste meer, dus ze heeft een puntje.
Ik ben ook zoet en schattig !quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel als je als MoKo door het leven gaat ja.![]()
Als je als Koekie gaat is het meer zoet en schattig
Persoonlijk heb ik mijn deegwaren toch liever wat verser.quote:
Ja 36 jaar oude koekjes vind jij al te oud hequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik mijn deegwaren toch liever wat verser.
Onze huispanter is meer van de net 18 jarige koekiesquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja 36 jaar oude koekjes vind jij al te oud he
Hangt er ook vanaf hè.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja 36 jaar oude koekjes vind jij al te oud he
Koude koekjes zijn lekker knapperigquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik mijn deegwaren toch liever wat verser.
Trek 's los dan!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:31 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb hier wel een ongeopende fles whisky staan die bijna 5,5 jaar ouder is dan mijn muis![]()
Warme vochtige koekjesquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koude koekjes zijn lekker knapperig
Heb je het nu over je piemel?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Onze huispanter is meer van de net 18 jarige koekies
Nah, is die me net iets te speciaal voor om zomaar op een random vrijdag avond open te trekkenquote:
Iedereen weet dat elke FOK!ker eeuwig een 12 jarige piemel heeftquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb je het nu over je piemel?
Ik ben een fokster he.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen weet dat elke FOK!ker eeuwig een 12 jarige piemel heeft![]()
Hoax, op FOK! zitten helemaal geen vrouwenquote:
Wel en je kent mij ook allangquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax, op FOK! zitten helemaal geen vrouwen
Da's echt te jong voor mij tegenwoordig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Onze huispanter is meer van de net 18 jarige koekies
Afgelopen nacht dacht ik even van wel, toen ik met allemaal draadjes en sensoren op m'n lijf moest proberen te slapen. Volgens @Rob leek ik meer op rd2d of data uit star trek. Hij lachte me vannacht zelfs in z'n slaap nog uitquote:
Is ook maar een grapje héquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wel en je kent mij ook allang
Jamaar, het is de verjaardag van @Dquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nah, is die me net iets te speciaal voor om zomaar op een random vrijdag avond open te trekken
Ze praten ook niet met je want ze zitten constant op hun telefoon...quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's echt te jong voor mij tegenwoordig.
De vriendinnen van mijn neefjes bijvoorbeeld. 18 en 23. Ik sta ondertussen echt zó ver van die belevingswereld af dat ik er buiten de gare 'hoe is het op school, hoe is het met je ouders'-gesprekken er echt niet mee kan praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |