SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Nou ...quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:21 schreef ToT het volgende:
Wat de neuk is eigenlijk steeds omhoog met dat "ALLEMAAL" de hele tijd?
Één of andere meme, of is het er gewoon zo in geslopen?
Tottie ALLEMAAL = ALLEMAALquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:21 schreef ToT het volgende:
succes muis!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik ga weer verder. Dit wordt een lange dag
JAAAAAA en wel aan toequote:
ja dusquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:23 schreef maily het volgende:
[..]
KiiiiBiiiiii![]()
![]()
Ook al lekker weekend?
Beetje laat maarquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt naar zijn lege koffiemok
Sterkte daarmeequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik ga weer verder. Dit wordt een lange dag
Ja ja ...... 🧐quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
succes muis!
[..]
JAAAAAA en wel aan toe![]()
![]()
al heb ik morgen een feest ook
edit:
dit staat een beetje raar![]()
wilde nog reageren op dott.. dacht dat ik Ma gekwoot had![]()
Kusjes van de kat of hond of vriend![]()
Ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:21 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat we dat ALLEMAAL wel willen wetenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:21 schreef ToT het volgende:
Is de schuld van Justin.quote:
Nee die krijgen heel veel knuffeltjesquote:
ToTGoD!quote:
Sorry, ik reed door een plasquote:
Met de motor?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sorry, ik reed door een plas
Nee gelukkig nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig geen hosibui van mario
Klinkt als de Duitse manier van hosselen.quote:
Geen natte poes voor jou!quote:
Grote blijquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vond mijn zakmes terugErgens helemaal achterin de kast
Nu in je zak!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is geen kastmes!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Bang om eruit te komenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is geen kastmes!Wat deed-ie daar dan?
Eigenlijk was het een schaarquote:
Te makkelijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Uit rugzak gekropen denk ikquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is geen kastmes!Wat deed-ie daar dan?
Groetjes aan Jan!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Morgen een dagje naar Den Bosch met het cadeautje @:djmo
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eigenlijk was het een schaar
Kwam gister een oud buurman tegen tegen die echt een schaar bij zich droeg omdat hij onlangs was belaagd en geslagen.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kwam gister een oud buurman tegen tegen die echt een schaar bij zich droeg omdat hij onlangs was belaagd en geslagen.
Welke Janquote:
Whut.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kwam gister een oud buurman tegen tegen die echt een schaar bij zich droeg omdat hij onlangs was belaagd en geslagen.
Is het weer met onbekende deelnemers?quote:
Jamie Kazan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is het weer met onbekende deelnemers?
Dochter van Hans ?quote:
quote:
Ik vroeg hem in eerste instantie naar zijn gezondheid.En toen kwam er een heel verhaal naar boven over die mishandeling.Best heel heftig.quote:
Nee,van Kees.quote:
Ik begrijp die hele kazan familie boom niet helemaal. Je hebt Hans Kazan toen kreeg je die drie kinderen van hem die magische shows met veel muziek presenterende en nu heb je die Steven maar die zat weer niet in die eerdere groep volgens mij? En nu schijnbaar Jaimie ? Hoeveel kinderen had die ouwe Hans.quote:
Het is een hoop gegoochel idd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik begrijp die hele kazan familie boom niet helemaal. Je hebt Hans Kazan toen kreeg je die drie kinderen van hem die magische shows met veel muziek presenterende en nu heb je die Steven maar die zat weer niet in die eerdere groep volgens mij? En nu schijnbaar Jaimie ? Hoeveel kinderen had die ouwe Hans.
Hans zijn trukendoos.quote:
Ja lastig, waren het random figuren die hem vanuit het niets lastig vielen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:58 schreef FreshFruit het volgende:
Maar toen ik hem vroeg of hij hulp nodig had liet hij dus een schaar zien.Ik weet niet of dat de oplossing is.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:57 schreef Paul het volgende:
@:June. is boos dat ik met wilma verkering heb?
altijd goed, altijd lekkerquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Beetje laat maar
*hc schenkt koffie voor gg in
Er is hier in de buurt nogal een vaag kroegje waar hij vaak komt.Daar is iets gebeurd neem ik aan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja lastig, waren het random figuren die hem vanuit het niets lastig vielen?
Ploppen ze als konijntjes uit zijn hoge hoed.....quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als hij zijn toverstafje eenmaal tevoorschijn haalt....
Paul 2.0.quote:
Zeg dat wel ben eruit 3 zoons die alle drie ook zijn goochelen en 2 dochters waarvan er eentje al op tweejarige leeftijd is overledenquote:
Ja, uit die kroeg wegblijven lijkt me handiger dan emt een schaar op zak rond te lopen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is hier in de buurt nogal een vaag kroegje waar hij vaak komt.Daar is iets gebeurd neem ik aan.
Triest.Die Steven kan ik trouwens wel om lachen met zijn filmpjes.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeg dat wel ben eruit 3 zoons die alle drie ook zijn goochelen en 2 dochters waarvan er eentje al op tweejarige leeftijd is overleden.
Dat laatste is wel triest natuurlijk, maar al met al wel een grote familie, voor huidige maatstaven.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeg dat wel ben eruit 3 zoons die alle drie ook zijn goochelen en 2 dochters waarvan er eentje al op tweejarige leeftijd is overleden.
Hij zat gister ook ergens alleen op een bankje.Vandaar dat ik hem even aansprak.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, uit die kroeg wegblijven lijkt me handiger dan emt een schaar op zak rond te lopen.
Mooi onderwerp.Er worden steeds meer minder kinderen geboren in Nederland.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat laatste is wel triest natuurlijk, maar al met al wel een grote familie, voor huidige maatstaven.
Snap ik wel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooi onderwerp.Er worden steeds meer minder kinderen geboren in Nederland.
Jij met je nummers.Hoi Borrel.quote:
Niks mis meequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij met je nummers.Hoi Borrel.
Soms ging de goocheltruc niet goed en kwam er een kind uit de hoed ipv een konijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik begrijp die hele kazan familie boom niet helemaal. Je hebt Hans Kazan toen kreeg je die drie kinderen van hem die magische shows met veel muziek presenterende en nu heb je die Steven maar die zat weer niet in die eerdere groep volgens mij? En nu schijnbaar Jaimie ? Hoeveel kinderen had die ouwe Hans.
Ook de truc met doorzagen van een doos ging wel eens foutquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Borreltjequote:
Dat magic unlimited was toen die tijd wel even populair eind jaren 90 begin 2000 ?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Soms ging de goocheltruc niet goed en kwam er een kind uit de hoed ipv een konijn
waar is ze danquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:43 schreef FreshFruit het volgende:
Ze pist de hele vloer onder.
[ afbeelding ]
Daar staan zij ook op de wachtenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waar zijn de drollen gebleven dan?
Heer Killemquote:
Ben van de weinige die dat nooit gedaan heeft,quote:
Ja ja.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben van de weinige die dat nooit gedaan heeft,
Ik ook niet. Wel in de zee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben van de weinige die dat nooit gedaan heeft,
Toen ik dat vroeger hoorde dat mensen dat deden ook in zwembaden enzovoort schrok ik best wel.quote:
Ik had meer de minister van landbouw verwacht dan die van asiel en migratiequote:
Oja in zwembad ook wel eens een plasje gedaan uiteraard.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen ik dat vroeger hoorde dat mensen dat deden ook in zwembaden enzovoort schrok ik best wel.
Ze heeft ook nog wat hulp nodig om op FOK! te postenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had meer de minister van landbouw verwacht dan die van asiel en migratie
@Faberquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog wat hulp nodig om op FOK! te posten
[ afbeelding ]
vandaar dat dts gesloten isquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog wat hulp nodig om op FOK! te posten
[ afbeelding ]
In Grou is een Pikmeer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zwem liever in het Heegermeer.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:16 schreef Sally het volgende:
Jjeujjj - vanaf mn modem! (nummer 3![]()
)
Ipv de hotspot van mn mobiele provider...
En 2 monteursafspraken later.
quote:
Maar heb je ook overal bereik?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:16 schreef Sally het volgende:
Jjeujjj - vanaf mn modem! (nummer 3![]()
)
Ipv de hotspot van mn mobiele provider...
En 2 monteursafspraken later.
Jan de Groot?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zag ik het goed dat je een nieuwe woning hebt? Gefeliciteerd! Blij mee?Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
Joah.quote:
Hij was verknipt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:58 schreef FreshFruit het volgende:
Maar toen ik hem vroeg of hij hulp nodig had liet hij dus een schaar zien.Ik weet niet of dat de oplossing is.
Lekker viesdik worden van de Bosche Bollen.quote:
Gelukkig krijg je die vetbollen her en der in de stadquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker viesdik worden van de Bosche Bollen.![]()
Staat wel regelmatig een rij tot buiten bij Jan
afgelopen zomer de st jan beklommen toen er stellngen waren aan de buitenkant, dat was wel gaafquote:
Hopelijk heb je voor de zomer van 2025 glasvezel. En hopelijk werkt je wireless dan ook nog goed.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Joah.
Het is geen (coaxkabel) Ziggo snelheid.
Maar wel 22 euri's goedkoper.
Ow, én.... ik heb EINDELIJK de brief-met-afspraak dat ze bij mij het glasvezelpunt naar binnen gaan leggen.
De rest van het flatgebouw al in december.
Maar ik kon toen niet, en toen was het: "Ja maar mevrouw, nu komen de feestdagen. Geen zorgen, na de feestdagen krijgt u weer een brief met uitnodiging."
Februari maar eens gebeld, april gebeld... want nog geen brief....
Mei/ juni: telefoon van een verkoper van KPN, of ik wilde overstappen want wellicht was het interessant.
- Op glasvezel? Hoe dan...?!
"Oh, ooh... ik zie het: u wordt vóór juli nog aangesloten hoor...!!!!11!!"
*ohw, als dat maar niet in de knoei komt met mijn vakantie eind juni/ begin juli....*
En dan paar dagen geleden maar weer eens de website bezocht en Postcodecheck gedaan, plus dit keer; "Bel mij terug" gekozen.
Nou, gisteren brief in de bus. "We gaan het aansluiten! Vanaf uw buren!"
- Ah, nice.
*afspraak bevestigd, maar... welke buren/buur dan..? Net bij 2 langsgeweest en die hadden (nog?) geen bericht.
Nog iets interessants in de planning voor komend weekend?quote:
Geenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoi allemaal.
Het weekend kan beginnen.
En hoe doen we dat? Uiteraard met een heerlijke kop koffie!
Nog geen plannen voor t weekend eigenlijk..quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog iets interessants in de planning voor komend weekend?
Of zo weinig mogelijk doen en genieten van het weer?
Nee, daar heb ik geen zin in.quote:
En een ezel danquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik laat dat maar aan een paard over; die heeft een veel groter hoofd.
Verhuizenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog iets interessants in de planning voor komend weekend?
Of zo weinig mogelijk doen en genieten van het weer?
Dat zijn altijd de minder leuke klussen...quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog geen plannen voor t weekend eigenlijk..
Misschien zondag de douche/badkamer schoonmaken
Die denkt alleen maar aan stenen waar hij zijn hoofd tegen aan kan stotenquote:
Ezels hebben toch gewoon een kop?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die denkt alleen maar aan stenen waar hij zijn hoofd tegen aan kan stoten
Vind ik niet erg hoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zijn altijd de minder leuke klussen...
Je doet je naam wel eer aan dan!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Toilet in nieuwe huis is hoger, dus ik dacht dat ik er was maar toen was er nog een stukje. Ik viel naar beneden
Vreselijk, dat soort opmerkingen. Zo onprofessioneel.... 😕quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:17 schreef ToT het volgende:
Die opmerking kreeg ik wel eens van leraren te horen, als ik met originele oplossingen voor het voorgelegde probleem aan kwam zetten.
"Ja, ik dacht..."
- "Je moet niet denken! Denken moet je aan een paard over laten! Die heeft een veel groter hoofd!"Topleraren, die zelf nadenken ontmoedigen!
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ezels hebben toch gewoon een kop?
En het gezegde zegt niks over welk lichaamsdeel dat koppige dier stoot.
Gelukkig maar een keerquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die denkt alleen maar aan stenen waar hij zijn hoofd tegen aan kan stoten
Daarom zijn ze ook leraar geworden. Als ze professioneel konden zijn hadden ze wel een andere baan gevondenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vreselijk, dat soort opmerkingen. Zo onprofessioneel.... 😕
Je kleine teen stoten tegen de tafelpoot.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ezels hebben toch gewoon een kop?
En het gezegde zegt niks over welk lichaamsdeel dat koppige dier stoot.
Of theequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoi allemaal.
Het weekend kan beginnen.
En hoe doen we dat? Uiteraard met een heerlijke kop koffie!
Een andere leraar, natuurkunde. Ik vind natuurkunde, scheikunde en biologie fascinerend maar toen die vent wat aan het uitleggen was, werd ik door een leerling achter me op de schouder getikt omdat die een vraag wilde stellen en ik keek dus om.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vreselijk, dat soort opmerkingen. Zo onprofessioneel.... 😕
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Toilet in nieuwe huis is hoger, dus ik dacht dat ik er was maar toen was er nog een stukje. Ik viel naar beneden
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Een andere leraar, natuurkunde. Ik vind natuurkunde, scheikunde en biologie fascinerend maar toen die vent wat aan het uitleggen was, werd ik door een leerling achter me op de schouder getikt omdat die een vraag wilde stellen en ik keek dus om.
De leraar meteen zwaar over de zeik: "Ja jij gaat het echt redden....op het LBO!"
Sow, echt! Zo veel prutsers in dat vak.....quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook leraar geworden. Als ze professioneel konden zijn hadden ze wel een andere baan gevonden
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:24 schreef hemarookworst het volgende:
Bijna die link van dat plaatje geplaatst in een gedeelde excelbestand van werk
Soms heb je ook goede appels tussen de rotte zittenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, echt! Zo veel prutsers in dat vak.....
Maar er zijn wel echt uitzonderingen. Eentje was universitair geschoold (volgens mij zelfs 2 of 3 opleidingen gehad), sprak minstens 6 talen vloeiend (waaronder Hebreeuws), en volgens sommigen die bij hem thuis zijn geweest, kon je de vloer niet zien omdat het helemaal bezaaid was met wetenschappelijke boeken.
Korte onderbenen dus alles is te hoog als ik ga zittenquote:
Kerel zag er altijd verschrikkelijk uit!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms heb je ook goede appels tussen de rotte zitten
Ahh okee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Korte onderbenen dus alles is te hoog als ik ga zitten
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jan de Groot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja klopt wel blij mee.
Zag ik het goed dat je een nieuwe woning hebt? Gefeliciteerd! Blij mee?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Mijn kat vindt voer, zelfs als het achter een boekenkast was gevallenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:58 schreef Lovely het volgende:
Nieuwe voederhouder gekocht voor de vogels,benieuwd wanneer ze het zien..
quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Echt he. Ik dacht nog dit is geen dts.quote:
Fijn! Eindelijk is het dan toch gelukt. Succes met verhuizen!quote:
Maar ook weer bijna tijd om je volgende vakantie te gaan plannenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Alweer avond![]()
Vakantie bijna voorbij
Sterker nog, al mee bezig! Gisteren trein tickets gehaald voor lang weekend Londen in december. En vanavond tickets voor the phantom of the opera.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar ook weer bijna tijd om je volgende vakantie te gaan plannen
Dankjewel ik zit internet provider aanbiedingen te checken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Fijn! Eindelijk is het dan toch gelukt. Succes met verhuizen!
De phantom in London? Gaaf! Rond kerst of begin van december?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sterker nog, al mee bezig! Gisteren trein tickets gehaald voor lang weekend Londen in december. En vanavond tickets voor the phantom of the opera.
Nu alleen nog een slaapplek regelen
Oh, zitten wel leuke cadeaus bij. Ik heb alweer jaren dezelfde aanbieder, misschien ook weer eens overstappen voor een leuke aanbieding.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dankjewel ik zit internet provider aanbiedingen te checken.
https://meervoordeel.nl/m(...)IjI_pyBoCo5kQAvD_BwE
6 tm 9 december!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:12 schreef devzero het volgende:
[..]
De phantom in London? Gaaf! Rond kerst of begin van december?
Slaapplek zal lastig worden, London is zo klein dat er waarschijnlijk geen hotels te vinden zijn
Kijk naar aanbiedingen, maar pas op met aanbiedingen waar na een aantal maanden/een jaar de prijs fors omhoog gaat (mijn vorige internet provider was daar heel goed in).quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, zitten wel leuke cadeaus bij. Ik heb alweer jaren dezelfde aanbieder, misschien ook weer eens overstappen voor een leuke aanbieding.
Ik stel meestal een budget vast voor ik ga zoeken, probeer zoveel mogelijk naar boutigue hotels te kijken ipv ketens (waar mogelijk en praktisch).quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
6 tm 9 december!
Maar dan is alle kerstversiering er al. Rond kerst is het er nog iets drukker. (En word ik bij de familie verwacht.)het probleem is natuurlijk dat er zoveel aanbod is dat het moeilijk kiezen is!
Ja, maar ik betaal nu gewoon standaard 60 euro p/m, dan kan ik beter overstappen en cadeau of korting erbij krijgenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Kijk naar aanbiedingen, maar pas op met aanbiedingen waar na een aantal maanden/een jaar de prijs fors omhoog gaat (mijn vorige internet provider was daar heel goed in).
Kijk niet naar leuke cadeaus. Uiteindelijk betaal je daar toch zelf voor.
Ik denkt dat die van Lov wel alle jongens naar de tuin lokt.quote:
Ik wilde 'm niet opnieuw inkoppen!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denkt dat die van Lov wel alle jongens naar de tuin lokt.
Daarom deed ik het nu maar.quote:
Ik betaal $80 voor 200/200 Mbits Wat voor aansluiting heb jij?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ik betaal nu gewoon standaard 60 euro p/m, dan kan ik beter overstappen en cadeau of korting erbij krijgen
Alleen ben ik daar soms wat lui voor. Mn energiecontract loopt ook af in november, dan moet ik ook weer onderzoeken wat verstandig is
Lekker laat! Eet smakelijk!quote:
Welnee joh mallerdquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denkt dat die van Lov wel alle jongens naar de tuin lokt.
Euh via de telefoonlijn, ik geloof iets van 15/15 Mbitsquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik betaal $80 voor 200/200 Mbits Wat voor aansluiting heb jij?
Het verschil met deze is dat je bij gewoon ziggo het eerste halfjaar de helft betaald en met die ps5 erbij vanaf het begin al het volle bedrag.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Kijk naar aanbiedingen, maar pas op met aanbiedingen waar na een aantal maanden/een jaar de prijs fors omhoog gaat (mijn vorige internet provider was daar heel goed in).
Kijk niet naar leuke cadeaus. Uiteindelijk betaal je daar toch zelf voor.
Ziggo is wel ziek duur in vergelijking en ligt er het vaakst uit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het verschil met deze is dat je bij gewoon ziggo het eerste halfjaar de helft betaald en met die ps5 erbij vanaf het begin al het volle bedrag.
Was niet 'mijn' cadeautje, maar van de ns en je gulle gever die het pakket sponsorden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Morgen een dagje naar Den Bosch met het cadeautje @:djmo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ik had eerst ADSL, dat is nu veranderd in KPN Glasvezel. 200/200 Mbit voor ¤ 60 per maand.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh via de telefoonlijn, ik geloof iets van 15/15 Mbits(betaal voor 50 of 100, maar dat wordt niet gehaald op mijn adres)
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:46 schreef DJMO het volgende:
Ik kwam vandaag de harde kern van DTS tegen in het wildNoem je jezelf nu dik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ik kwam vandaag de harde kern van DTS tegen in het wildIk ben hier niet bij want ik zie geen koffiepot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?
Die staan wij net om te spoelen om de hoekquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben hier niet bij want ik zie geen koffiepot.
Prijs daargelaten, ik heb serieus in 10 jaar nog maar 2x echt een storing gehad die noemenswaardig was. Misschien nog een paar kleintjes maar ik kan mij niet herinneren wanneer de laatste keer was dat het eruit lag. Op een stroomstoring na waar Ziggo weinig aan kan doen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ziggo is wel ziek duur in vergelijking en ligt er het vaakst uit.
Ik kwam vandaag de harde kern van DTS tegen in het wildStaan wel allemaal gemoedelijk bij elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
Ja klopt maar mijn enige andere serieuze optie is kpn denk ik hoor over odido alleen maar slechte verhalen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Krijg je wel constant de snelheid waar je voor betaald?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Prijs daargelaten, ik heb serieus in 10 jaar nog maar 2x echt een storing gehad die noemenswaardig was. Misschien nog een paar kleintjes maar ik kan mij niet herinneren wanneer de laatste keer was dat het eruit lag. Op een stroomstoring na waar Ziggo weinig aan kan doen.
knor knorquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Staan wel allemaal gemoedelijk bij elkaar
Bijna ALLEMAALquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Staan wel allemaal gemoedelijk bij elkaar
Ik kwam vandaag de harde kern van DTS tegen in het wildLinksboven sta ik te flirten met Lov terwijl AS chaggo toekijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Odido is nog erger. Telefonie via hen is al 20 jaar zwaar bagger, zeker als je buiten de randstad woont.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja klopt maar mijn enige andere serieuze optie is kpn denk ik hoor over odido alleen maar slechte verhalen.
Ja ik heb eigenlijk nooit echt issues met ze. Behalve de prijs dan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Krijg je wel constant de snelheid waar je voor betaald?
Kun je glasvezel krijgen daar?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja klopt maar mijn enige andere serieuze optie is kpn denk ik hoor over odido alleen maar slechte verhalen.
Dat probleem heb ik ook een beetje. Ik ben nog op zoek naar een goede email provider (en dan geen Google, maar liefst iets Nederlands).quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:52 schreef ToT het volgende:
Ik zit nog steeds bij Ziggo. Puur omdat ik niet van e-mail adres wil wisselen.
Ja ik zou eigenlijk moeten beginnen met alles tijdelijk aan m'n gmail te koppelen en tegen die tijd weer aan wat anders te koppelen, maar er is altijd zo veel waar je niet aan denkt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook een beetje. Ik ben nog op zoek naar een goede email provider (en dan geen Google, maar liefst iets Nederlands).
Ik wil ze horen toeteren.quote:
Ik heb Ziggo al bijna 10 jaar en heb 2x een storing gehad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat ze de hele tijd naar elkaar toeteren?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:08 schreef aeque het volgende:
Waarom zit ik gebiologeerd naar een livestream te kijken van een parkeerplaats voor zelfrijdende taxi's...![]()
Leuk wel als je er vlakbij woont en je hoort ze hele tijd toeterenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wil ze horen toeteren.Aan de hand van dit artikel.
Zelfrijdende taxi's toeteren continu naar elkaar in San Francisco
's Nachtsquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Leuk wel als je er vlakbij woont en je hoort ze hele tijd toeteren
Ja maar doen ze nu niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat ze de hele tijd naar elkaar toeteren?
Ja vandaar ook dat het een 'ding' werd. In de livechat op youtube gaat het ook over dat verschillende landen het nu op hebben gepikt als zijnde nieuws en diegene van de livestream wordt zelfs betaald voor fragmenten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Leuk wel als je er vlakbij woont en je hoort ze hele tijd toeteren
Net wel toen ik ff keek,of heb je het geluid uit?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar doen ze nu niet.
[..]
Ja vandaar ook dat het een 'ding' werd. In de livechat op youtube gaat het ook over dat verschillende landen het nu op hebben gepikt als zijnde nieuws en diegene van de livestream wordt zelfs betaald voor fragmenten.
Nee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Net wel toen ik ff keek,of heb je het geluid uit?
Ik klikte op het filmpje wat in de link stondquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee.Ik heb nu vage hip hop radio.
Zat jij niet gewoon een filmpje te kijken ipv live?
Das niet de livestream.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik klikte op het filmpje wat in de link stond
Had je die van Brand geprobeerd? Die vond ik ook mwah. Ben al tijdje niet bij de aldi geweestquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
@:hemarookworst
Ik zag van de week een NEIPA van Schültenbrau bij de ALDI liggen. Paar blikjes meegenomen voor de proef. Geen topper helaas. Al had ik dat ook niet verwacht voor 79 cent per blikje.
Nog niet, wist niet eens dat die een NEIPA hadden. Eens naar zoeken van de week. Is toch wel een beetje mijn favo bierstijl op het moment. Zoek er alleen nog eentje die betaalbaar is en de smaaktoets doorstaat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had je die van Brand geprobeerd? Die vond ik ook mwah. Ben al tijdje niet bij de aldi geweest
Zie die bierstijl echt overal opduiken laatste 2-3 jaarquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog niet, wist niet eens dat die een NEIPA hadden. Eens naar zoeken van de week. Is toch wel een beetje mijn favo bierstijl op het moment. Zoek er alleen nog eentje die betaalbaar is en de smaaktoets doorstaat.
Vorige week ook alle neipa's bij de Loc Brewery geprobeerd. Waren allemaal goed.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zie die bierstijl echt overal opduiken laatste 2-3 jaar
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zie die bierstijl echt overal opduiken laatste 2-3 jaar
Morgen naar het weekend? Dat is bier drinken met overnachting?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En morgen naar het IPA-weekend van https://biercafe-kandinsky.nl/
ALLEEN MAAR VEEL TE DURE EXCLUSIEVE IPA'S!![]()
Nee, dat het event heel het weekend duurt bedoel ikquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Morgen naar het weekend? Dat is bier drinken met overnachting?![]()
![]()
![]()
Klinkt goed.Ik ben wel liefhebber van zaken waar ze veel keuze in tapbier hebben.
Na sluitingstijd voor de kroeg je roes uitslapen en dan gelijk weer door als die open isquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Morgen naar het weekend? Dat is bier drinken met overnachting?![]()
![]()
![]()
Klinkt goed.Ik ben wel liefhebber van zaken waar ze veel keuze in tapbier hebben.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, dat het event heel het weekend duurt bedoel ik![]()
Ze hebben ook groene zie ik[ afbeelding ]
Verboden woord gezegd. TR gemacht!quote:
Oeh nicequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, dat het event heel het weekend duurt bedoel ik![]()
Ze hebben ook groene zie ik[ afbeelding ]
Ftfyquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:50 schreef Koen66 het volgende:
Is dit de non-bolk verboden woordzone?
Dat kan ik je waarschijnlijk na morgen vertellen.quote:
Teveel TR's gezet in deze reeks! Dicht tot minstens september!quote:
Ben benieuwdquote:
Die ene zonder neus?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:54 schreef hemarookworst het volgende:
Bolkemort, hij die niet genoemd mag worden
Hij rolde zo uit zijn hangmatquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:53 schreef ToT het volgende:
Zonet dook SwJ als een bok op een kist haver toen hij dat woord zag.
Die linksequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:54 schreef hemarookworst het volgende:
Bolkemort, hij die niet genoemd mag worden
Goede beeldspraak.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:53 schreef ToT het volgende:
Zonet dook SwJ als een bok op een kist haver toen hij dat woord zag.
Het was te verwachten, ging de laatste tijd te vaak mis.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Teveel TR's gezet in deze reeks! Dicht tot minstens september!
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:59 schreef ToT het volgende:
tong80 als Voldemort.....misschien morgen, voor nu ff te veel moeite.
Ik zag natuurlijk wel her en der wat wrijvingen, maar ik was in de ignore modus en had geen idee dat het allemaal zo hoog aan het oplopen was.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Het was te verwachten, ging de laatste tijd te vaak mis.
Ik krijg dat allemaal niet mee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Het was te verwachten, ging de laatste tijd te vaak mis.
Beter!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik krijg dat allemaal niet mee.
Wees blij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik krijg dat allemaal niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |