Ik denkt dat die van Lov wel alle jongens naar de tuin lokt.quote:
Ik wilde 'm niet opnieuw inkoppen!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denkt dat die van Lov wel alle jongens naar de tuin lokt.
Daarom deed ik het nu maar.quote:
Ik betaal $80 voor 200/200 Mbits Wat voor aansluiting heb jij?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ik betaal nu gewoon standaard 60 euro p/m, dan kan ik beter overstappen en cadeau of korting erbij krijgen
Alleen ben ik daar soms wat lui voor. Mn energiecontract loopt ook af in november, dan moet ik ook weer onderzoeken wat verstandig is
Welnee joh mallerdquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denkt dat die van Lov wel alle jongens naar de tuin lokt.
Euh via de telefoonlijn, ik geloof iets van 15/15 Mbitsquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik betaal $80 voor 200/200 Mbits Wat voor aansluiting heb jij?
Het verschil met deze is dat je bij gewoon ziggo het eerste halfjaar de helft betaald en met die ps5 erbij vanaf het begin al het volle bedrag.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Kijk naar aanbiedingen, maar pas op met aanbiedingen waar na een aantal maanden/een jaar de prijs fors omhoog gaat (mijn vorige internet provider was daar heel goed in).
Kijk niet naar leuke cadeaus. Uiteindelijk betaal je daar toch zelf voor.
Ziggo is wel ziek duur in vergelijking en ligt er het vaakst uit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het verschil met deze is dat je bij gewoon ziggo het eerste halfjaar de helft betaald en met die ps5 erbij vanaf het begin al het volle bedrag.
Was niet 'mijn' cadeautje, maar van de ns en je gulle gever die het pakket sponsorden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Morgen een dagje naar Den Bosch met het cadeautje @:djmo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ik had eerst ADSL, dat is nu veranderd in KPN Glasvezel. 200/200 Mbit voor ¤ 60 per maand.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh via de telefoonlijn, ik geloof iets van 15/15 Mbits(betaal voor 50 of 100, maar dat wordt niet gehaald op mijn adres)
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:46 schreef DJMO het volgende:
Ik kwam vandaag de harde kern van DTS tegen in het wildNoem je jezelf nu dik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ik kwam vandaag de harde kern van DTS tegen in het wildIk ben hier niet bij want ik zie geen koffiepot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die staan wij net om te spoelen om de hoekquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben hier niet bij want ik zie geen koffiepot.
Prijs daargelaten, ik heb serieus in 10 jaar nog maar 2x echt een storing gehad die noemenswaardig was. Misschien nog een paar kleintjes maar ik kan mij niet herinneren wanneer de laatste keer was dat het eruit lag. Op een stroomstoring na waar Ziggo weinig aan kan doen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ziggo is wel ziek duur in vergelijking en ligt er het vaakst uit.
Ik kwam vandaag de harde kern van DTS tegen in het wildStaan wel allemaal gemoedelijk bij elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶
Ja klopt maar mijn enige andere serieuze optie is kpn denk ik hoor over odido alleen maar slechte verhalen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ziggo is wel ziek duur in vergelijking en ligt er het vaakst uit.
Krijg je wel constant de snelheid waar je voor betaald?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Prijs daargelaten, ik heb serieus in 10 jaar nog maar 2x echt een storing gehad die noemenswaardig was. Misschien nog een paar kleintjes maar ik kan mij niet herinneren wanneer de laatste keer was dat het eruit lag. Op een stroomstoring na waar Ziggo weinig aan kan doen.
knor knorquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Staan wel allemaal gemoedelijk bij elkaar
Bijna ALLEMAALquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Staan wel allemaal gemoedelijk bij elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |