Sterker nog, al mee bezig! Gisteren trein tickets gehaald voor lang weekend Londen in december. En vanavond tickets voor the phantom of the opera.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar ook weer bijna tijd om je volgende vakantie te gaan plannen
Dankjewel ik zit internet provider aanbiedingen te checken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Fijn! Eindelijk is het dan toch gelukt. Succes met verhuizen!
De phantom in London? Gaaf! Rond kerst of begin van december?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sterker nog, al mee bezig! Gisteren trein tickets gehaald voor lang weekend Londen in december. En vanavond tickets voor the phantom of the opera.
Nu alleen nog een slaapplek regelen
Oh, zitten wel leuke cadeaus bij. Ik heb alweer jaren dezelfde aanbieder, misschien ook weer eens overstappen voor een leuke aanbieding.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dankjewel ik zit internet provider aanbiedingen te checken.
https://meervoordeel.nl/m(...)IjI_pyBoCo5kQAvD_BwE
6 tm 9 december!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:12 schreef devzero het volgende:
[..]
De phantom in London? Gaaf! Rond kerst of begin van december?
Slaapplek zal lastig worden, London is zo klein dat er waarschijnlijk geen hotels te vinden zijn
Kijk naar aanbiedingen, maar pas op met aanbiedingen waar na een aantal maanden/een jaar de prijs fors omhoog gaat (mijn vorige internet provider was daar heel goed in).quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, zitten wel leuke cadeaus bij. Ik heb alweer jaren dezelfde aanbieder, misschien ook weer eens overstappen voor een leuke aanbieding.
Ik stel meestal een budget vast voor ik ga zoeken, probeer zoveel mogelijk naar boutigue hotels te kijken ipv ketens (waar mogelijk en praktisch).quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
6 tm 9 december!
Maar dan is alle kerstversiering er al. Rond kerst is het er nog iets drukker. (En word ik bij de familie verwacht.)het probleem is natuurlijk dat er zoveel aanbod is dat het moeilijk kiezen is!
Ja, maar ik betaal nu gewoon standaard 60 euro p/m, dan kan ik beter overstappen en cadeau of korting erbij krijgenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Kijk naar aanbiedingen, maar pas op met aanbiedingen waar na een aantal maanden/een jaar de prijs fors omhoog gaat (mijn vorige internet provider was daar heel goed in).
Kijk niet naar leuke cadeaus. Uiteindelijk betaal je daar toch zelf voor.
Ik denkt dat die van Lov wel alle jongens naar de tuin lokt.quote:
Ik wilde 'm niet opnieuw inkoppen!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denkt dat die van Lov wel alle jongens naar de tuin lokt.
Daarom deed ik het nu maar.quote:
Ik betaal $80 voor 200/200 Mbits Wat voor aansluiting heb jij?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ik betaal nu gewoon standaard 60 euro p/m, dan kan ik beter overstappen en cadeau of korting erbij krijgen
Alleen ben ik daar soms wat lui voor. Mn energiecontract loopt ook af in november, dan moet ik ook weer onderzoeken wat verstandig is
Welnee joh mallerdquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denkt dat die van Lov wel alle jongens naar de tuin lokt.
Euh via de telefoonlijn, ik geloof iets van 15/15 Mbitsquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik betaal $80 voor 200/200 Mbits Wat voor aansluiting heb jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |