Of theequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoi allemaal.
Het weekend kan beginnen.
En hoe doen we dat? Uiteraard met een heerlijke kop koffie!
Een andere leraar, natuurkunde. Ik vind natuurkunde, scheikunde en biologie fascinerend maar toen die vent wat aan het uitleggen was, werd ik door een leerling achter me op de schouder getikt omdat die een vraag wilde stellen en ik keek dus om.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vreselijk, dat soort opmerkingen. Zo onprofessioneel.... 😕
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Toilet in nieuwe huis is hoger, dus ik dacht dat ik er was maar toen was er nog een stukje. Ik viel naar beneden
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Een andere leraar, natuurkunde. Ik vind natuurkunde, scheikunde en biologie fascinerend maar toen die vent wat aan het uitleggen was, werd ik door een leerling achter me op de schouder getikt omdat die een vraag wilde stellen en ik keek dus om.
De leraar meteen zwaar over de zeik: "Ja jij gaat het echt redden....op het LBO!"
Sow, echt! Zo veel prutsers in dat vak.....quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook leraar geworden. Als ze professioneel konden zijn hadden ze wel een andere baan gevonden
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:24 schreef hemarookworst het volgende:
Bijna die link van dat plaatje geplaatst in een gedeelde excelbestand van werk
Soms heb je ook goede appels tussen de rotte zittenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, echt! Zo veel prutsers in dat vak.....
Maar er zijn wel echt uitzonderingen. Eentje was universitair geschoold (volgens mij zelfs 2 of 3 opleidingen gehad), sprak minstens 6 talen vloeiend (waaronder Hebreeuws), en volgens sommigen die bij hem thuis zijn geweest, kon je de vloer niet zien omdat het helemaal bezaaid was met wetenschappelijke boeken.
Korte onderbenen dus alles is te hoog als ik ga zittenquote:
Kerel zag er altijd verschrikkelijk uit!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms heb je ook goede appels tussen de rotte zitten
Ahh okee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Korte onderbenen dus alles is te hoog als ik ga zitten
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jan de Groot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja klopt wel blij mee.
Zag ik het goed dat je een nieuwe woning hebt? Gefeliciteerd! Blij mee?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Mijn kat vindt voer, zelfs als het achter een boekenkast was gevallenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:58 schreef Lovely het volgende:
Nieuwe voederhouder gekocht voor de vogels,benieuwd wanneer ze het zien..
quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Echt he. Ik dacht nog dit is geen dts.quote:
Fijn! Eindelijk is het dan toch gelukt. Succes met verhuizen!quote:
Maar ook weer bijna tijd om je volgende vakantie te gaan plannenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Alweer avond![]()
Vakantie bijna voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |