In Grou is een Pikmeer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zwem liever in het Heegermeer.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:16 schreef Sally het volgende:
Jjeujjj - vanaf mn modem! (nummer 3![]()
)
Ipv de hotspot van mn mobiele provider...
En 2 monteursafspraken later.
quote:
Maar heb je ook overal bereik?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:16 schreef Sally het volgende:
Jjeujjj - vanaf mn modem! (nummer 3![]()
)
Ipv de hotspot van mn mobiele provider...
En 2 monteursafspraken later.
Jan de Groot?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zag ik het goed dat je een nieuwe woning hebt? Gefeliciteerd! Blij mee?Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶
Joah.quote:
Hij was verknipt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:58 schreef FreshFruit het volgende:
Maar toen ik hem vroeg of hij hulp nodig had liet hij dus een schaar zien.Ik weet niet of dat de oplossing is.
Lekker viesdik worden van de Bosche Bollen.quote:
Gelukkig krijg je die vetbollen her en der in de stadquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker viesdik worden van de Bosche Bollen.![]()
Staat wel regelmatig een rij tot buiten bij Jan
afgelopen zomer de st jan beklommen toen er stellngen waren aan de buitenkant, dat was wel gaafquote:
Hopelijk heb je voor de zomer van 2025 glasvezel. En hopelijk werkt je wireless dan ook nog goed.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Joah.
Het is geen (coaxkabel) Ziggo snelheid.
Maar wel 22 euri's goedkoper.
Ow, én.... ik heb EINDELIJK de brief-met-afspraak dat ze bij mij het glasvezelpunt naar binnen gaan leggen.
De rest van het flatgebouw al in december.
Maar ik kon toen niet, en toen was het: "Ja maar mevrouw, nu komen de feestdagen. Geen zorgen, na de feestdagen krijgt u weer een brief met uitnodiging."
Februari maar eens gebeld, april gebeld... want nog geen brief....
Mei/ juni: telefoon van een verkoper van KPN, of ik wilde overstappen want wellicht was het interessant.
- Op glasvezel? Hoe dan...?!
"Oh, ooh... ik zie het: u wordt vóór juli nog aangesloten hoor...!!!!11!!"
*ohw, als dat maar niet in de knoei komt met mijn vakantie eind juni/ begin juli....*
En dan paar dagen geleden maar weer eens de website bezocht en Postcodecheck gedaan, plus dit keer; "Bel mij terug" gekozen.
Nou, gisteren brief in de bus. "We gaan het aansluiten! Vanaf uw buren!"
- Ah, nice.
*afspraak bevestigd, maar... welke buren/buur dan..? Net bij 2 langsgeweest en die hadden (nog?) geen bericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |