Te makkelijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Uit rugzak gekropen denk ikquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is geen kastmes!Wat deed-ie daar dan?
Groetjes aan Jan!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Morgen een dagje naar Den Bosch met het cadeautje @:djmo
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eigenlijk was het een schaar
Kwam gister een oud buurman tegen tegen die echt een schaar bij zich droeg omdat hij onlangs was belaagd en geslagen.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kwam gister een oud buurman tegen tegen die echt een schaar bij zich droeg omdat hij onlangs was belaagd en geslagen.
Welke Janquote:
Whut.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kwam gister een oud buurman tegen tegen die echt een schaar bij zich droeg omdat hij onlangs was belaagd en geslagen.
Is het weer met onbekende deelnemers?quote:
Jamie Kazan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is het weer met onbekende deelnemers?
Dochter van Hans ?quote:
quote:
Ik vroeg hem in eerste instantie naar zijn gezondheid.En toen kwam er een heel verhaal naar boven over die mishandeling.Best heel heftig.quote:
Nee,van Kees.quote:
Ik begrijp die hele kazan familie boom niet helemaal. Je hebt Hans Kazan toen kreeg je die drie kinderen van hem die magische shows met veel muziek presenterende en nu heb je die Steven maar die zat weer niet in die eerdere groep volgens mij? En nu schijnbaar Jaimie ? Hoeveel kinderen had die ouwe Hans.quote:
Het is een hoop gegoochel idd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik begrijp die hele kazan familie boom niet helemaal. Je hebt Hans Kazan toen kreeg je die drie kinderen van hem die magische shows met veel muziek presenterende en nu heb je die Steven maar die zat weer niet in die eerdere groep volgens mij? En nu schijnbaar Jaimie ? Hoeveel kinderen had die ouwe Hans.
Hans zijn trukendoos.quote:
Ja lastig, waren het random figuren die hem vanuit het niets lastig vielen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:58 schreef FreshFruit het volgende:
Maar toen ik hem vroeg of hij hulp nodig had liet hij dus een schaar zien.Ik weet niet of dat de oplossing is.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:57 schreef Paul het volgende:
@:June. is boos dat ik met wilma verkering heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |