SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Nou ...quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:21 schreef ToT het volgende:
Wat de neuk is eigenlijk steeds omhoog met dat "ALLEMAAL" de hele tijd?
Één of andere meme, of is het er gewoon zo in geslopen?
Tottie ALLEMAAL = ALLEMAALquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:21 schreef ToT het volgende:
succes muis!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik ga weer verder. Dit wordt een lange dag
JAAAAAA en wel aan toequote:
ja dusquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:23 schreef maily het volgende:
[..]
KiiiiBiiiiii![]()
![]()
Ook al lekker weekend?
Beetje laat maarquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt naar zijn lege koffiemok
Sterkte daarmeequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik ga weer verder. Dit wordt een lange dag
Ja ja ...... 🧐quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
succes muis!
[..]
JAAAAAA en wel aan toe![]()
![]()
al heb ik morgen een feest ook
edit:
dit staat een beetje raar![]()
wilde nog reageren op dott.. dacht dat ik Ma gekwoot had![]()
Kusjes van de kat of hond of vriend![]()
Ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:21 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat we dat ALLEMAAL wel willen wetenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:21 schreef ToT het volgende:
Is de schuld van Justin.quote:
Nee die krijgen heel veel knuffeltjesquote:
ToTGoD!quote:
Sorry, ik reed door een plasquote:
Met de motor?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sorry, ik reed door een plas
Nee gelukkig nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig geen hosibui van mario
Klinkt als de Duitse manier van hosselen.quote:
Geen natte poes voor jou!quote:
Grote blijquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vond mijn zakmes terugErgens helemaal achterin de kast
Nu in je zak!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is geen kastmes!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Bang om eruit te komenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is geen kastmes!Wat deed-ie daar dan?
Eigenlijk was het een schaarquote:
Te makkelijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Uit rugzak gekropen denk ikquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is geen kastmes!Wat deed-ie daar dan?
Groetjes aan Jan!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Morgen een dagje naar Den Bosch met het cadeautje @:djmo
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eigenlijk was het een schaar
Kwam gister een oud buurman tegen tegen die echt een schaar bij zich droeg omdat hij onlangs was belaagd en geslagen.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kwam gister een oud buurman tegen tegen die echt een schaar bij zich droeg omdat hij onlangs was belaagd en geslagen.
Welke Janquote:
Whut.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kwam gister een oud buurman tegen tegen die echt een schaar bij zich droeg omdat hij onlangs was belaagd en geslagen.
Is het weer met onbekende deelnemers?quote:
Jamie Kazan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is het weer met onbekende deelnemers?
Dochter van Hans ?quote:
quote:
Ik vroeg hem in eerste instantie naar zijn gezondheid.En toen kwam er een heel verhaal naar boven over die mishandeling.Best heel heftig.quote:
Nee,van Kees.quote:
Ik begrijp die hele kazan familie boom niet helemaal. Je hebt Hans Kazan toen kreeg je die drie kinderen van hem die magische shows met veel muziek presenterende en nu heb je die Steven maar die zat weer niet in die eerdere groep volgens mij? En nu schijnbaar Jaimie ? Hoeveel kinderen had die ouwe Hans.quote:
Het is een hoop gegoochel idd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik begrijp die hele kazan familie boom niet helemaal. Je hebt Hans Kazan toen kreeg je die drie kinderen van hem die magische shows met veel muziek presenterende en nu heb je die Steven maar die zat weer niet in die eerdere groep volgens mij? En nu schijnbaar Jaimie ? Hoeveel kinderen had die ouwe Hans.
Hans zijn trukendoos.quote:
Ja lastig, waren het random figuren die hem vanuit het niets lastig vielen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:58 schreef FreshFruit het volgende:
Maar toen ik hem vroeg of hij hulp nodig had liet hij dus een schaar zien.Ik weet niet of dat de oplossing is.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:57 schreef Paul het volgende:
@:June. is boos dat ik met wilma verkering heb?
altijd goed, altijd lekkerquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Beetje laat maar
*hc schenkt koffie voor gg in
Er is hier in de buurt nogal een vaag kroegje waar hij vaak komt.Daar is iets gebeurd neem ik aan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja lastig, waren het random figuren die hem vanuit het niets lastig vielen?
Ploppen ze als konijntjes uit zijn hoge hoed.....quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als hij zijn toverstafje eenmaal tevoorschijn haalt....
Paul 2.0.quote:
Zeg dat wel ben eruit 3 zoons die alle drie ook zijn goochelen en 2 dochters waarvan er eentje al op tweejarige leeftijd is overledenquote:
Ja, uit die kroeg wegblijven lijkt me handiger dan emt een schaar op zak rond te lopen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is hier in de buurt nogal een vaag kroegje waar hij vaak komt.Daar is iets gebeurd neem ik aan.
Triest.Die Steven kan ik trouwens wel om lachen met zijn filmpjes.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeg dat wel ben eruit 3 zoons die alle drie ook zijn goochelen en 2 dochters waarvan er eentje al op tweejarige leeftijd is overleden.
Dat laatste is wel triest natuurlijk, maar al met al wel een grote familie, voor huidige maatstaven.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeg dat wel ben eruit 3 zoons die alle drie ook zijn goochelen en 2 dochters waarvan er eentje al op tweejarige leeftijd is overleden.
Hij zat gister ook ergens alleen op een bankje.Vandaar dat ik hem even aansprak.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, uit die kroeg wegblijven lijkt me handiger dan emt een schaar op zak rond te lopen.
Mooi onderwerp.Er worden steeds meer minder kinderen geboren in Nederland.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat laatste is wel triest natuurlijk, maar al met al wel een grote familie, voor huidige maatstaven.
Snap ik wel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooi onderwerp.Er worden steeds meer minder kinderen geboren in Nederland.
Jij met je nummers.Hoi Borrel.quote:
Niks mis meequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij met je nummers.Hoi Borrel.
Soms ging de goocheltruc niet goed en kwam er een kind uit de hoed ipv een konijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik begrijp die hele kazan familie boom niet helemaal. Je hebt Hans Kazan toen kreeg je die drie kinderen van hem die magische shows met veel muziek presenterende en nu heb je die Steven maar die zat weer niet in die eerdere groep volgens mij? En nu schijnbaar Jaimie ? Hoeveel kinderen had die ouwe Hans.
Ook de truc met doorzagen van een doos ging wel eens foutquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Borreltjequote:
Dat magic unlimited was toen die tijd wel even populair eind jaren 90 begin 2000 ?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Soms ging de goocheltruc niet goed en kwam er een kind uit de hoed ipv een konijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |