quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:46 schreef DJMO het volgende:
Ik kwam vandaag de harde kern van DTS tegen in het wildLinksboven sta ik te flirten met Lov terwijl AS chaggo toekijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Odido is nog erger. Telefonie via hen is al 20 jaar zwaar bagger, zeker als je buiten de randstad woont.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja klopt maar mijn enige andere serieuze optie is kpn denk ik hoor over odido alleen maar slechte verhalen.
Ja ik heb eigenlijk nooit echt issues met ze. Behalve de prijs dan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Krijg je wel constant de snelheid waar je voor betaald?
Kun je glasvezel krijgen daar?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja klopt maar mijn enige andere serieuze optie is kpn denk ik hoor over odido alleen maar slechte verhalen.
Dat probleem heb ik ook een beetje. Ik ben nog op zoek naar een goede email provider (en dan geen Google, maar liefst iets Nederlands).quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:52 schreef ToT het volgende:
Ik zit nog steeds bij Ziggo. Puur omdat ik niet van e-mail adres wil wisselen.
Ja ik zou eigenlijk moeten beginnen met alles tijdelijk aan m'n gmail te koppelen en tegen die tijd weer aan wat anders te koppelen, maar er is altijd zo veel waar je niet aan denkt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook een beetje. Ik ben nog op zoek naar een goede email provider (en dan geen Google, maar liefst iets Nederlands).
Ik wil ze horen toeteren.quote:
Ik heb Ziggo al bijna 10 jaar en heb 2x een storing gehad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ziggo is wel ziek duur in vergelijking en ligt er het vaakst uit.
Omdat ze de hele tijd naar elkaar toeteren?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:08 schreef aeque het volgende:
Waarom zit ik gebiologeerd naar een livestream te kijken van een parkeerplaats voor zelfrijdende taxi's...![]()
Leuk wel als je er vlakbij woont en je hoort ze hele tijd toeterenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wil ze horen toeteren.Aan de hand van dit artikel.
Zelfrijdende taxi's toeteren continu naar elkaar in San Francisco
's Nachtsquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Leuk wel als je er vlakbij woont en je hoort ze hele tijd toeteren
Ja maar doen ze nu niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat ze de hele tijd naar elkaar toeteren?
Ja vandaar ook dat het een 'ding' werd. In de livechat op youtube gaat het ook over dat verschillende landen het nu op hebben gepikt als zijnde nieuws en diegene van de livestream wordt zelfs betaald voor fragmenten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Leuk wel als je er vlakbij woont en je hoort ze hele tijd toeteren
Net wel toen ik ff keek,of heb je het geluid uit?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar doen ze nu niet.
[..]
Ja vandaar ook dat het een 'ding' werd. In de livechat op youtube gaat het ook over dat verschillende landen het nu op hebben gepikt als zijnde nieuws en diegene van de livestream wordt zelfs betaald voor fragmenten.
Nee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Net wel toen ik ff keek,of heb je het geluid uit?
Ik klikte op het filmpje wat in de link stondquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee.Ik heb nu vage hip hop radio.
Zat jij niet gewoon een filmpje te kijken ipv live?
Das niet de livestream.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik klikte op het filmpje wat in de link stond
Had je die van Brand geprobeerd? Die vond ik ook mwah. Ben al tijdje niet bij de aldi geweestquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
@:hemarookworst
Ik zag van de week een NEIPA van Schültenbrau bij de ALDI liggen. Paar blikjes meegenomen voor de proef. Geen topper helaas. Al had ik dat ook niet verwacht voor 79 cent per blikje.
Nog niet, wist niet eens dat die een NEIPA hadden. Eens naar zoeken van de week. Is toch wel een beetje mijn favo bierstijl op het moment. Zoek er alleen nog eentje die betaalbaar is en de smaaktoets doorstaat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had je die van Brand geprobeerd? Die vond ik ook mwah. Ben al tijdje niet bij de aldi geweest
Zie die bierstijl echt overal opduiken laatste 2-3 jaarquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog niet, wist niet eens dat die een NEIPA hadden. Eens naar zoeken van de week. Is toch wel een beetje mijn favo bierstijl op het moment. Zoek er alleen nog eentje die betaalbaar is en de smaaktoets doorstaat.
Vorige week ook alle neipa's bij de Loc Brewery geprobeerd. Waren allemaal goed.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zie die bierstijl echt overal opduiken laatste 2-3 jaar
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zie die bierstijl echt overal opduiken laatste 2-3 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |