SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Song en Gong, Ross en Roos.quote:
Als het draait...quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:30 schreef Redefine het volgende:
Dit is weer zo'n avond dat Schilder het niet heeft.
Ze moet alles op alles zetten om die laatste stoot goed te stoten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:30 schreef Redefine het volgende:
Dit is weer zo'n avond dat Schilder het niet heeft.
Het is nu geloof ik wel al een tijd weer droog.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De niet-draaiers bij het kogelstoten lijken me trouwens flink in het voordeel met deze omstandigheden.
Look, if you had one shot or one opportunityquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze moet alles op alles zetten om die laatste stoot goed te stoten.
Gefeliciteerd man!quote:
Karl Vannieuwkerke kan hier echt van leren!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:38 schreef PippenScottie het volgende:
Heerlijk hoe nuchter ze bij Sporza zijn hierover
Vidts > Vansevenantquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Thiam > Merckx.
There, I said it.
Dit is gewoon kunst.quote:
Die laatste was wel geldig, maar maakte ze ongeldig.quote:
Waalsequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:38 schreef PippenScottie het volgende:
Heerlijk hoe nuchter ze bij Sporza zijn hierover
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vraagje wanneer zijn de podium ceremonies ?
I like you're stylequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:40 schreef ijs_beer het volgende:
Gepost dat Thiam groter is dan Evenepoel op twitter. Now we wait.
Ze heeft in ieder geval meer gouden medailles dan Remco op meerdere Olympische spelenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:40 schreef ijs_beer het volgende:
Heldquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:40 schreef ijs_beer het volgende:
Weet Joris ook eens hoe dat is.quote:
Maar ik vind het wel leuk voor haar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:44 schreef Em31 het volgende:
Neee dit is niet goed voor de medaillespiegel
Dat wel!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel leuk voor haar.
quote:Like Alert
09-08-2024 @ 20:46:21
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Olympische Spelen 2024 / [Atletiek] #52 Hassan gaat naar?
Drie met hetzelfde puntenaantalquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dokter 6de
Oosterwegel 7de in een triple tie
Misschien. Is over 8 minuten.quote:
Dank u.quote:
Toekomst? Die is er al jaren bij en al twee keer WK indoor gewonnen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toekomst ook voor Noortje hoor. De Belgische die brons pakt op de zevenkamp.
Bijzonder matige uitvoering van een matjequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:51 schreef zorro28 het volgende:
Kan Hess een nog lelijker kapsel hebben
Tedje?quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:57 schreef FvanS het volgende:
Die zit weer helemaal vol met Qat
[ afbeelding ]
Is standaard bij haarquote:
Ik zet de TV direct aan!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:56 schreef Mortaxx het volgende:
Van es is wel een hottie @:kaneelstokje
wil vaak zeggen dat ze gaat schroeienquote:
rpndjes van 70-80 secondesquote:
In theorie, ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan prima 20 minuten wat anders gaan doen nu dus.
johquote:
biljetjes sorteren?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan prima 20 minuten wat anders gaan doen nu dus.
Niet voor de tweede keer hoor, gewoon altijd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:02 schreef klaasweetalles het volgende:
hassan heeft echt een rare tactiek voor de 2e keer
waarom helemaal achteraan lopen waardoor je straks veel moet gaan inhalen
echt strange
Doet ze altijd, toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:02 schreef klaasweetalles het volgende:
echt strange
het werkt voor haarquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:02 schreef klaasweetalles het volgende:
echt strange
nee op de marathon haalt ze water voor een ander als die de beker laat vallenquote:
maar ze heeft wel dan zoveel over tov. de restquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kan het nog wel raar zijn. Zijn toch extra meters
Van Es dusquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Buiten Hassan bedoelde ik
Extra meters? Wat?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kan het nog wel raar zijn. Zijn toch extra meters
de 5k?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:03 schreef klaasweetalles het volgende:
heeft niet uitgepakt de vorige keer
Van Schip lijkt me wel een Fokker.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:05 schreef Mikeytt het volgende:
Zouden er olympiërs zijn die op FOK! zitten?
wat doen ze eerst de stap en dan de hink?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:05 schreef Redefine het volgende:
Wat zijn die hinkstapspringers allemaal aan het doen joh
Kirsten Wild, die vertrouwt de Britten ook niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:05 schreef Mikeytt het volgende:
dat zijn geen extra meters maar snellere metersquote:
Kimberly Bosquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:05 schreef Mikeytt het volgende:
ja!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:05 schreef Mikeytt het volgende:
Moet wel. 500.000 users op 17 miljoen man?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:05 schreef Mikeytt het volgende:
Nee. Al de tweede die halverwege opeens stopt en geblesseerd lijkt te raken. Wat gelukkig dan nog niet zo is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:06 schreef wdn het volgende:
[..]
wat doen ze eerst de stap en dan de hink?
als je om mensen heen moet welquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:06 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Dan loop je toch geen extra meters?
Goed plan Klaas!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:07 schreef klaasweetalles het volgende:
hassan moet doen wat ik zeg
ze moet wat mensen nu gaan inhalen
Nee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Gewoon eerst profiteren van de slipstream en dan clean air pakkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Alleen in de bocht, niet op het rechte stuk.quote:
Okquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:06 schreef wdn het volgende:
[..]
dat zijn geen extra meters maar snellere meters
Sneller dan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:06 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Dan loop je toch geen extra meters?
Wat Sifan steeds zegt: als er mensen achter haar lopen kan ze niks in de gaten houdenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:06 schreef ijs_beer het volgende:
Juist wat meer de ruimte hebben, en daardoor goed je passen kunnen afmaken en daarmee dus zuiniger lopen, op zich niet zo gek.
DRS open en er voorbij.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon eerst profiteren van de slipstream en dan clean air pakken
omdat ik 1 van de beste atletiek trainers ter wereld ben sufferdjequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom krijgt Klaas aandacht?
Die man is gewoon beestquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom krijgt Klaas aandacht?
ah en daar zit het hem nu net in:quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ok
[..]
Sneller dan.
Toch extra inspanning
Moet kunnen denk ikquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zou Thiam nog voor een vierde gaan?
Ja maar die kracht hebben die anderen al gegeven om daar te zitten!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
het is gewoon een rekensommetje
hassan moet nu een inspanning doen om 20 meter in te halen op de voorste
het is geen hogere wiskunde
dat kost kracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |