Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciaal gedicht voor de winnaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
OmgWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Maar dat is ook weer een spuit 11quote:![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Niet door mij iig
Ik bewerk tussendoor muziek.Werewolf
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:07 schreef Koen66 het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ik lig al![]()
![]()
Oh, dit is eng, ik had net dit nummer opgezocht en wilde typen dat ik wel weet dat Roxy Dekker een tiepasselijkernliedje heeft, maar ik toch hieraan moet denkenquote:Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
PrrrrrWerewolf
Ik niet, zo even mezelf onderspuiten en nog even het laatste tuinafval in de container gooien en die aan straat zetten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik lig alOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Video or it didn't happen... Dat van dat onderspuiten dan. Die container boeit misschien alleen @JustinK iets.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik niet, zo even mezelf onderspuiten en nog even het laatste tuinafval in de container gooien en die aan straat zetten.Lach met een schone bips![]()
Waarmee?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik niet, zo even mezelf onderspuiten en nog even het laatste tuinafval in de container gooien en die aan straat zetten.Werewolf
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Video or it didn't happen... Dat van dat onderspuiten dan. Die container boeit misschien alleen @:JustinK iets.
Bijna goedquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Video or it didn't happen... Dat van dat onderspuiten dan. Die container boeit misschien alleen @:JustinK iets.![]()
Iig smeerpoezen jullieWerewolf
Werewolf
Hier Breek de dag, gooi met eieren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:16 schreef hemarookworst het volgende:
Hier is het meer breek de dag, tik een ruitje
Gelukkig niet bij mij maar ergens in de buurt.Werewolf
Well that escalated quicklyquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik niet, zo even mezelf onderspuiten en nog even het laatste tuinafval in de container gooien en die aan straat zetten.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat kan ik hier toch niet vertellenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoe wil je dat ik het goedmaak![]()
![]()
Hoeft ook nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat kan ik hier toch niet vertellen
Werewolf
Deet natuurlijk, vorige keer werd ik helemaal lek geprikt met 10 minuten in de voortuin.quote:Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
lekker rustig nu
vast niks met de konijnenoortjes foto en het onderspuiten te maken
Dank je, soms vergeet ik gewoon even tegen wie ik praat. Duizendmaal excuses.quote:Lach met een schone bips![]()
Dan zou het toch veel drukker moeten zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:20 schreef Kissingbird het volgende:
lekker rustig nu
vast niks met de konijnenoortjes foto en het onderspuiten te maken![]()
![]()
nee.. fapjestijd nuquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan zou het toch veel drukker moeten zijn
Morgen weer werken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik lig al![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Deet natuurlijk, vorige keer werd ik helemaal lek geprikt met 10 minuten in de voortuin.
Werewolf
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dank je, soms vergeet ik gewoon even tegen wie ik praat. Duizendmaal excuses.![]()
![]()
![]()
Ben al klaar, maar met 3cm heb je niet lang nodig...quote:
KAAAAAAKKKK schreef ik dat hardop???
Lach met een schone bips![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben al klaar, maar met 3cm heb je niet lang nodig...
KAAAAAAKKKK schreef ik dat hardop???![]()
Jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben al klaar, maar met 3cm heb je niet lang nodig...
KAAAAAAKKKK schreef ik dat hardop???Werewolf
dat kan alleen de DTS koningquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet tegelijk kunnen fappen en bolken
quote:Fak me....... Daar gaat mijn reputatie...quote:
IB4 Daarom gaat ie zeevissen![]()
Kutleven doe ik mezelf aan.Lach met een schone bips![]()
Mijn bril was eens zoek en was aan het zeuren bij de mama.
Gebruikte per ongeluk het F woord in bijzijn van de kindjes van broer.
Die keken toen wel heel verbaasd.
![]()
Bril gevonden boven op mijn zetel.Werewolf
Kloegen is ook gewoon "not done" In NL slaan we gewoon iemand die naast je zit. Werkt beter om te escalerenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn bril was eens zoek en kloeg bij de mama.
Gebruikte per ongeluk het F woord in bijzijn van de kindjes van broer.
Die keken toen wel heel verbaasd.
![]()
Bril gevonden boven op mijn zetel.
![]()
Werewolf
Ik helemaal nietquote:Werewolf
Ja dat zijn echte fans.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn succes fans die de sport zelf niet begrijpen. Net zoals jij autosport niet begrijpt.
Ik snap autosport lang voordat Verstappen senior F1 verliet en dat is al dik 20 jaar terug. En daarbij zijn er genoeg mensen zoals mij die autosport fan zijn die het volgen vanwege de sport en geen Maxicosie fan zijn vanwege zijn succes
Maar zowel bij fc twente als bij Max zijn het die succes supporter's die met de grote waffel vooraan staan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ieder z'n fetishquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
blijkbaar zijn er toch die dat leuk vinden![]()
![]()
![]()
Dinsdag de return twente heeft nog wel een kansje.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het zijn wel allemaal dunne iele mannetjes bij Twente dan zie je wel verschil met topclubs.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Old mac donald had a bolkWerewolf
Zo laat al
Werewolf
Allemaal watjesquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het zijn wel allemaal dunne iele mannetjes bij Twente dan zie je wel verschil met topclubs.ALLEMAAL
SpierpijnWerewolf
![]()
Werewolf
Het is niet mijn week aan het worden zo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je kunt een harde tik krijgen , is goedkoper
Breek de dag tik een loveyoulongtime
Mopje flauw mopjeWerewolf
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is niet mijn week aan het worden zo.gaat wel beter worden.......... (ja ff serieus)
I've been a very bad boyquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
ligt eraan... ben je stout geweest?![]()
Kut deze week nog niet
Zelfs nog best warm op het bolkon hier.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Snel nog ff iemand uitschelden ofzo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
I've been a very bad boy![]()
Kut deze week nog niet
Dan mag je mee![]()
![]()
Ik hoop het echt, begint wel redelijk een beetje een tol te eisen inmiddels... Maar na regen komt zonneschijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]gaat wel beter worden.......... (ja ff serieus)
Zo, klaar.
Wat is het nog belachelijk warm buiten.
Dacht dat het zou gaan regenen, maar geen wolk te bekennen.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Neem eenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zelfs nog best warm op het bolkon hier.![]()
![]()
G8xRquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zelfs nog best warm op het bolkon hier.![]()
lekker kouderbij pakken maakt het draaglijker
Jij nare schavuit die je er rondloopt... Ziezo!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Snel nog ff iemand uitschelden ofzo.
Dan mag je meeLach met een schone bips![]()
Dat zeg ik. Niet te doen man.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, klaar.
Dacht dat het zou gaan regenen, maar geen wolk te bekennen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
In de loop vd nacht pasquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, klaar.
Dacht dat het zou gaan regenen, maar geen wolk te bekennen.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Snel nog ff iemand uitschelden ofzo.
Dan mag je meewil mensen aandragen
Hoppa! Mee naar Spanje jij!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij nare schavuit die je er rondloopt... Ziezo!![]()
![]()
Waaaaaay ahead of you.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja snap ik helemaal...... komt een hoop op je af ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik hoop het echt, begint wel redelijk een beetje een tol te eisen inmiddels... Maar na regen komt zonneschijn![]()
And also waaaaaay ahead of you.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
G8xR![]()
lekker kouderbij pakken maakt het draaglijker
Oprotten met dat geregen, hebben we al sinds oktober bijna nonstop tot juliquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, klaar.
Dacht dat het zou gaan regenen, maar geen wolk te bekennen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het is gewoon nu even kut, en ja dat zeg ik soms... Meestal hou ik het voor me. Maar soms moet het eruit, en dan horen jullie het.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja snap ik helemaal...... komt een hoop op je af ook.
Ik moet eigenlijk een avondhoop machen maar ikben bang dat het op het kleine kamertje helemaal een sauna is."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is gewoon nu even kut, en ja dat zeg ik soms... Meestal hou ik het voor me. Maar soms moet het eruit, en dan horen jullie het.![]()
![]()
![]()
Ik weet niet precies wat er kut is (en dat hoeft ook helemaal niet), maar vind het rot voor je. Sterkte.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is gewoon nu even kut, en ja dat zeg ik soms... Meestal hou ik het voor me. Maar soms moet het eruit, en dan horen jullie het.![]()
![]()
Sterktequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is gewoon nu even kut, en ja dat zeg ik soms... Meestal hou ik het voor me. Maar soms moet het eruit, en dan horen jullie het.
♡♡♡♡![]()
Het is toch anders om hier anoniem even je gal te spuwen dan tegen vrienden/buren enzo... Dus sorry.Lach met een schone bips![]()
ventilator meequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik moet eigenlijk een avondhoop machen maar ikben bang dat het op het kleine kamertje helemaal een sauna is.Uw ADH vitamine Worst
Beter zeg je het wel!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is gewoon nu even kut, en ja dat zeg ik soms... Meestal hou ik het voor me. Maar soms moet het eruit, en dan horen jullie het.
Mag altijdquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
Het is toch anders om hier anoniem even je gal te spuwen dan tegen vrienden/buren enzo... Dus sorry.![]()
![]()
Geen sorry lylt!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
Het is toch anders om hier anoniem even je gal te spuwen dan tegen vrienden/buren enzo... Dus sorry.
Volgens mij wil iedereen best naar jou luisteren, dus primaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
Het is toch anders om hier anoniem even je gal te spuwen dan tegen vrienden/buren enzo... Dus sorry.♡♡♡♡![]()
Ik heb er ook even wat uit gegooid maar denk niet dat jullie daar naar hadden willen luisteren.
Ja, maar ik dacht, misschien is het elders in Nederland beter toevenquote:Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
![]()
Werewolf
Jawel en dan een producer laten samplenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb er ook even wat uit gegooid maar denk niet dat jullie daar naar hadden willen luisteren.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
Het is toch anders om hier anoniem even je gal te spuwen dan tegen vrienden/buren enzo... Dus sorry.ik dacht dat we vrienden waren
![]()
Maar serieus, knuffel voor jou je mag altijd hier even je gal spuwen
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Ik kruip in mijn tram denk ikWerewolf
Ik heb een behoorlijk sample geproduceerd kan ik u vertellen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jawel en dan een producer laten samplen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wil niet teveel vertellen, maar dank jequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Volgens mij wil iedereen best naar jou luisteren, dus prima
Je hebt je eigen tram?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Nee, die heeft gekke praatquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
verwar je me nu ook al met aimz![]()
![]()
flinke hit gemaakt ook?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb een behoorlijk sample geproduceerd kan ik u vertellen.Uw ADH vitamine Worst
Het was iig goed raak.quote:
Altijd goedquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wil niet teveel vertellen, maar dank je♡♡♡♡![]()
pics or it di lama geloof het welquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb een behoorlijk sample geproduceerd kan ik u vertellen.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
verwar je me nu ook al met aimzis het echt zo erg?
Maar wacht eens, nee, soms ben ik stil en dan zie ik hier precies dezelfde soort praat, dus het ligt niet aan mij!
Toch een fetish!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pics or it di lama geloof het wel![]()
![]()
![]()
Ja dat heeft iedereen tegenwoordig, zonder hoor je er echt niet meer bijquote:Uw ADH vitamine Worst
Valt mee hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]is het echt zo erg?
Maar wacht eens, nee, soms ben ik stil en dan zie ik hier precies dezelfde soort praat, dus het ligt niet aan mij!![]()
![]()
Ik denk dat jij die eerste plaats inmiddels wel gewonnen hebt hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]is het echt zo erg?
Maar wacht eens, nee, soms ben ik stil en dan zie ik hier precies dezelfde soort praat, dus het ligt niet aan mij!
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik houd echt van DTS en z'n users![]()
Ohw.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat heeft iedereen tegenwoordig, zonder hoor je er echt niet meer bij
Ik heb alleen een metro.
Echt helemaal niet waar!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk dat jij die eerste plaats inmiddels wel gewonnen hebt hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
We zijn een mooi stel bij mekaar toch.quote:
Dat kun je wel zeggen ja!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We zijn een mooi stel bij mekaar toch.![]()
![]()
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:58 schreef JustinK het volgende:
Ook maar eens proberen te slapen zo. Het was me het dagje wel weer
Nog maar 3 daagjes werken
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]is het echt zo erg?
Maar wacht eens, nee, soms ben ik stil en dan zie ik hier precies dezelfde soort praat, dus het ligt niet aan mij!![]()
nee jij bent helemaal niet erg
Danku!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Nog maar 3 daagjes werken
Jaaaaa... aftellen![]()
![]()
DTS en de DTS-crew zijn een uniek verschijnsel in de wereld. Zoveel is zeker.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Echt helemaal niet waar!Die is vervangen door de oversekste mentaliteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah wil je dit zeker terug horen hequote:
mooi niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Slekker lapen toch.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:58 schreef JustinK het volgende:
Ook maar eens proberen te slapen zo. Het was me het dagje wel weer![]()
Ik zwaai niet nog een keer.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Bedquote:Werewolf
Begint iets beter te worden nu. M'n zus een uur geleden:'Krijgen jullie het niet koud? Ik krijg het koud.'quote:![]()
![]()
Dan is het niet lekker dus.quote:
Toch nog even hier.
Ik ga jullie te hard missen
Werewolf
Ga je weg dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Toch nog even hier.
Ik ga jullie te hard missen
quote:
Werewolf
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Slekker lapen!quote:
Nee johWerewolf
Glaasje rumThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Fanta hierWerewolf
Halve liter.
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Het enige van alcohol dat ik drink is mojito
Werewolf
Ik heb alleen maar schoonmaak alcohol in huis.
BacardiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BreezerWerewolf
En wat maak je daarmee schoonquote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:16 schreef aeque het volgende:
Ik heb alleen maar schoonmaak alcohol in huis.
Nu toch echt slapen.
Punten maken niet uit.Werewolf
Electronica.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En wat maak je daarmee schoon
Perfect spul voor iddquote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Al zak ik naar 13, maakt geen tiet uit.quote:Werewolf
Ik heb al veel gedronken
( water )Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Hihi jij zei tietquote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Al zak ik naar 13, maakt geen tiet uit.
We shall see mutskequote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Al zak ik naar 13, maakt geen tiet uit.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Welterusten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nu toch echt slapen.
Punten maken niet uit.![]()
![]()
![]()
Werewolf
Kan dan ook breed gebruikt worden.quote:
Nu nogquote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gevat weer!
ff wandelen. Doggy wil ff uit
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Oke ik pak mijn riem vast.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gevat weer!
ff wandelen. Doggy wil ff uit
Ook lekkerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb alleen water met vleugje citroen hier.♡♡♡♡![]()
Benjamin BorgesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat drink ik dus hele dagen, bubbels met beetje citroen.. Proef alleen de citroen niet meer zo...quote:Lach met een schone bips![]()
Vast wel een sloot ergens.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Geen drinken meer
Dan moet ik er weer 100 x uit vannachtEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nee hoor, ik heb gewoon een kraan en een koelkast en hoef het dus ook niet te zoeken. Jij schijnbaar wel.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gevat weer!
ff wandelen. Doggy wil ff uitUw ADH vitamine Worst
Nou, KB dus.quote:
In huis zoekenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb gewoon een kraan en een koelkast en hoef het dus ook niet te zoeken. Jij schijnbaar wel.
Gekke suggestie van de sloot♡♡♡♡![]()
quote:![]()
Shit, hebben ze weer die waterkranen dichtgedraaid
Tering, moet ik weer uit de sloot zuipen
'k Word helemaal gek hieroUw ADH vitamine Worst
Iemand bij een maat op het erf wilde ooit uit de sloot drinken omdat "dorst". Zegt mijn maat niet drinken! dat water is giftig. Zegt die knakker "Ich verstehe das nicht und hab durst" Zegt die maat terwijl ie armgebaren maakt.. "Mit beide hande"Lach met een schone bips![]()
Is wel een lekkere dorstlesser i.p.v. cola of water.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat drink ik dus hele dagen, bubbels met beetje citroen.. Proef alleen de citroen niet meer zo...![]()
Ik snap t nietquote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
Iemand bij een maat op het erf wilde ooit uit de sloot drinken omdat "dorst". Zegt mijn maat niet drinken! dat water is giftig. Zegt die knakker "Ich verstehe das nicht und hab durst" Zegt die maat terwijl ie armgebaren maakt.. "Mit beide hande"
♡♡♡♡![]()
De grapquote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Het Duits?♡♡♡♡![]()
Slecht grapje lyltquote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
Iemand bij een maat op het erf wilde ooit uit de sloot drinken omdat "dorst". Zegt mijn maat niet drinken! dat water is giftig. Zegt die knakker "Ich verstehe das nicht und hab durst" Zegt die maat terwijl ie armgebaren maakt.. "Mit beide hande"![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ouwe mopquote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
Iemand bij een maat op het erf wilde ooit uit de sloot drinken omdat "dorst". Zegt mijn maat niet drinken! dat water is giftig. Zegt die knakker "Ich verstehe das nicht und hab durst" Zegt die maat terwijl ie armgebaren maakt.. "Mit beide hande"Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: