Hier Breek de dag, gooi met eieren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:16 schreef hemarookworst het volgende:
Hier is het meer breek de dag, tik een ruitje
Well that escalated quicklyquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik niet, zo even mezelf onderspuiten en nog even het laatste tuinafval in de container gooien en die aan straat zetten.
Dat kan ik hier toch niet vertellenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoe wil je dat ik het goedmaak
Hoeft ook nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat kan ik hier toch niet vertellen
Deet natuurlijk, vorige keer werd ik helemaal lek geprikt met 10 minuten in de voortuin.quote:
Dank je, soms vergeet ik gewoon even tegen wie ik praat. Duizendmaal excuses.quote:
Dan zou het toch veel drukker moeten zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:20 schreef Kissingbird het volgende:
lekker rustig nu
vast niks met de konijnenoortjes foto en het onderspuiten te maken
nee.. fapjestijd nuquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan zou het toch veel drukker moeten zijn
Morgen weer werken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:07 schreef Koen66 het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ik lig al
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Deet natuurlijk, vorige keer werd ik helemaal lek geprikt met 10 minuten in de voortuin.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dank je, soms vergeet ik gewoon even tegen wie ik praat. Duizendmaal excuses.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |