Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciaal gedicht voor de winnaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
OmgWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Maar dat is ook weer een spuit 11quote:![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Niet door mij iig
Ik bewerk tussendoor muziek.Werewolf
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:07 schreef Koen66 het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ik lig al![]()
![]()
Oh, dit is eng, ik had net dit nummer opgezocht en wilde typen dat ik wel weet dat Roxy Dekker een tiepasselijkernliedje heeft, maar ik toch hieraan moet denkenquote:Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
PrrrrrWerewolf
Ik niet, zo even mezelf onderspuiten en nog even het laatste tuinafval in de container gooien en die aan straat zetten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:07 schreef Koen66 het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ik lig alOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Video or it didn't happen... Dat van dat onderspuiten dan. Die container boeit misschien alleen @JustinK iets.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik niet, zo even mezelf onderspuiten en nog even het laatste tuinafval in de container gooien en die aan straat zetten.Lach met een schone bips![]()
Waarmee?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik niet, zo even mezelf onderspuiten en nog even het laatste tuinafval in de container gooien en die aan straat zetten.Werewolf
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Video or it didn't happen... Dat van dat onderspuiten dan. Die container boeit misschien alleen @:JustinK iets.
Smile, it's free therapy.![]()
Bijna goedquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Video or it didn't happen... Dat van dat onderspuiten dan. Die container boeit misschien alleen @:JustinK iets.![]()
Iig smeerpoezen jullieWerewolf
Been hauntef by a million screams
Forum Opties Forumhop: Hop naar: