Ja dat zijn echte fans.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn succes fans die de sport zelf niet begrijpen. Net zoals jij autosport niet begrijpt.
Ik snap autosport lang voordat Verstappen senior F1 verliet en dat is al dik 20 jaar terug. En daarbij zijn er genoeg mensen zoals mij die autosport fan zijn die het volgen vanwege de sport en geen Maxicosie fan zijn vanwege zijn succes
Ieder z'n fetishquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
blijkbaar zijn er toch die dat leuk vinden![]()
Dinsdag de return twente heeft nog wel een kansje.quote:
Allemaal watjesquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het zijn wel allemaal dunne iele mannetjes bij Twente dan zie je wel verschil met topclubs.
Het is niet mijn week aan het worden zo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je kunt een harde tik krijgen , is goedkoper
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is niet mijn week aan het worden zo.
I've been a very bad boyquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
ligt eraan... ben je stout geweest?
Snel nog ff iemand uitschelden ofzo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
I've been a very bad boy![]()
Kut deze week nog niet
Ik hoop het echt, begint wel redelijk een beetje een tol te eisen inmiddels... Maar na regen komt zonneschijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]gaat wel beter worden.......... (ja ff serieus)
Neem eenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zelfs nog best warm op het bolkon hier.
G8xRquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zelfs nog best warm op het bolkon hier.
Jij nare schavuit die je er rondloopt... Ziezo!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Snel nog ff iemand uitschelden ofzo.
Dan mag je mee
Dat zeg ik. Niet te doen man.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, klaar.
Wat is het nog belachelijk warm buiten.
Dacht dat het zou gaan regenen, maar geen wolk te bekennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |