quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
Het is toch anders om hier anoniem even je gal te spuwen dan tegen vrienden/buren enzo... Dus sorry.
Ik heb een behoorlijk sample geproduceerd kan ik u vertellen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jawel en dan een producer laten samplen
Wil niet teveel vertellen, maar dank jequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Volgens mij wil iedereen best naar jou luisteren, dus prima
Je hebt je eigen tram?quote:
Nee, die heeft gekke praatquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
verwar je me nu ook al met aimz
flinke hit gemaakt ook?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb een behoorlijk sample geproduceerd kan ik u vertellen.
Het was iig goed raak.quote:
Altijd goedquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wil niet teveel vertellen, maar dank je
pics or it di lama geloof het welquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb een behoorlijk sample geproduceerd kan ik u vertellen.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
verwar je me nu ook al met aimz
Toch een fetish!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pics or it di lama geloof het wel
Ja dat heeft iedereen tegenwoordig, zonder hoor je er echt niet meer bijquote:
Valt mee hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]is het echt zo erg?
Maar wacht eens, nee, soms ben ik stil en dan zie ik hier precies dezelfde soort praat, dus het ligt niet aan mij!
Ik denk dat jij die eerste plaats inmiddels wel gewonnen hebt hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]is het echt zo erg?
Maar wacht eens, nee, soms ben ik stil en dan zie ik hier precies dezelfde soort praat, dus het ligt niet aan mij!
Ohw.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat heeft iedereen tegenwoordig, zonder hoor je er echt niet meer bij
Echt helemaal niet waar!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk dat jij die eerste plaats inmiddels wel gewonnen hebt hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶
We zijn een mooi stel bij mekaar toch.quote:
Dat kun je wel zeggen ja!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We zijn een mooi stel bij mekaar toch.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:58 schreef JustinK het volgende:
Ook maar eens proberen te slapen zo. Het was me het dagje wel weer
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]is het echt zo erg?
Danku!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Nog maar 3 daagjes werken
DTS en de DTS-crew zijn een uniek verschijnsel in de wereld. Zoveel is zeker.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Echt helemaal niet waar!Die is vervangen door de oversekste mentaliteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
ah wil je dit zeker terug horen hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Slekker lapen toch.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:58 schreef JustinK het volgende:
Ook maar eens proberen te slapen zo. Het was me het dagje wel weer
Ik zwaai niet nog een keer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Bedquote:
Begint iets beter te worden nu. M'n zus een uur geleden:'Krijgen jullie het niet koud? Ik krijg het koud.'quote:
Dan is het niet lekker dus.quote:
Ga je weg dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Toch nog even hier.
Ik ga jullie te hard missen
quote:
Slekker lapen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |