Echt helemaal niet waar!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk dat jij die eerste plaats inmiddels wel gewonnen hebt hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶
We zijn een mooi stel bij mekaar toch.quote:
Dat kun je wel zeggen ja!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We zijn een mooi stel bij mekaar toch.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:58 schreef JustinK het volgende:
Ook maar eens proberen te slapen zo. Het was me het dagje wel weer
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]is het echt zo erg?
Maar wacht eens, nee, soms ben ik stil en dan zie ik hier precies dezelfde soort praat, dus het ligt niet aan mij!
Danku!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Nog maar 3 daagjes werken
DTS en de DTS-crew zijn een uniek verschijnsel in de wereld. Zoveel is zeker.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Echt helemaal niet waar!Die is vervangen door de oversekste mentaliteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
ah wil je dit zeker terug horen hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Slekker lapen toch.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:58 schreef JustinK het volgende:
Ook maar eens proberen te slapen zo. Het was me het dagje wel weer
Ik zwaai niet nog een keer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |