Ja snap ik helemaal...... komt een hoop op je af ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik hoop het echt, begint wel redelijk een beetje een tol te eisen inmiddels... Maar na regen komt zonneschijn
And also waaaaaay ahead of you.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
G8xR![]()
lekker kouderbij pakken maakt het draaglijker
Oprotten met dat geregen, hebben we al sinds oktober bijna nonstop tot juliquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, klaar.
Wat is het nog belachelijk warm buiten.
Dacht dat het zou gaan regenen, maar geen wolk te bekennen.
Het is gewoon nu even kut, en ja dat zeg ik soms... Meestal hou ik het voor me. Maar soms moet het eruit, en dan horen jullie het.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja snap ik helemaal...... komt een hoop op je af ook.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is gewoon nu even kut, en ja dat zeg ik soms... Meestal hou ik het voor me. Maar soms moet het eruit, en dan horen jullie het.
Ik weet niet precies wat er kut is (en dat hoeft ook helemaal niet), maar vind het rot voor je. Sterkte.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is gewoon nu even kut, en ja dat zeg ik soms... Meestal hou ik het voor me. Maar soms moet het eruit, en dan horen jullie het.
Sterktequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ventilator meequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik moet eigenlijk een avondhoop machen maar ikben bang dat het op het kleine kamertje helemaal een sauna is.
Beter zeg je het wel!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mag altijdquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
Het is toch anders om hier anoniem even je gal te spuwen dan tegen vrienden/buren enzo... Dus sorry.
Geen sorry lylt!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
Het is toch anders om hier anoniem even je gal te spuwen dan tegen vrienden/buren enzo... Dus sorry.
Volgens mij wil iedereen best naar jou luisteren, dus primaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |