Ja, maar ik dacht, misschien is het elders in Nederland beter toevenquote:
Jawel en dan een producer laten samplenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb er ook even wat uit gegooid maar denk niet dat jullie daar naar hadden willen luisteren.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
Het is toch anders om hier anoniem even je gal te spuwen dan tegen vrienden/buren enzo... Dus sorry.
Ik heb een behoorlijk sample geproduceerd kan ik u vertellen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jawel en dan een producer laten samplen
Wil niet teveel vertellen, maar dank jequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Volgens mij wil iedereen best naar jou luisteren, dus prima
Je hebt je eigen tram?quote:
Nee, die heeft gekke praatquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
verwar je me nu ook al met aimz
flinke hit gemaakt ook?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb een behoorlijk sample geproduceerd kan ik u vertellen.
Het was iig goed raak.quote:
Altijd goedquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wil niet teveel vertellen, maar dank je
pics or it di lama geloof het welquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb een behoorlijk sample geproduceerd kan ik u vertellen.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
verwar je me nu ook al met aimz
Toch een fetish!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pics or it di lama geloof het wel
Ja dat heeft iedereen tegenwoordig, zonder hoor je er echt niet meer bijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |