Dat drink ik dus hele dagen, bubbels met beetje citroen.. Proef alleen de citroen niet meer zo...quote:
Nee hoor, ik heb gewoon een kraan en een koelkast en hoef het dus ook niet te zoeken. Jij schijnbaar wel.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gevat weer!
ff wandelen. Doggy wil ff uit
Nou, KB dus.quote:
In huis zoekenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb gewoon een kraan en een koelkast en hoef het dus ook niet te zoeken. Jij schijnbaar wel.
quote:
Is wel een lekkere dorstlesser i.p.v. cola of water.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat drink ik dus hele dagen, bubbels met beetje citroen.. Proef alleen de citroen niet meer zo...
Ik snap t nietquote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
Iemand bij een maat op het erf wilde ooit uit de sloot drinken omdat "dorst". Zegt mijn maat niet drinken! dat water is giftig. Zegt die knakker "Ich verstehe das nicht und hab durst" Zegt die maat terwijl ie armgebaren maakt.. "Mit beide hande"
De grapquote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Het Duits?
Slecht grapje lyltquote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
Iemand bij een maat op het erf wilde ooit uit de sloot drinken omdat "dorst". Zegt mijn maat niet drinken! dat water is giftig. Zegt die knakker "Ich verstehe das nicht und hab durst" Zegt die maat terwijl ie armgebaren maakt.. "Mit beide hande"
ouwe mopquote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |