Of gewoon lekker aan het Fok!stokken! Keep it going!quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:57 schreef D. het volgende:
Een stuk of 5 verplaatsingen binnen een uur? Dat riekt naar fraude
Jeujjj - daar is menne mam geboren!quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:33 schreef Spockjuh_ het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
plaatjes web
Ijsje in Vorden.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:58 schreef Goitske het volgende:
En natuurlijk de nieuwste sterspeler
[ link | afbeelding ]
Inderdaad in Vorden! Was heerlijkquote:Op maandag 5 augustus 2024 15:56 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Ijsje in Vorden.Was het lekker?!
Als de stok blijft in de regio wordt hij misschien wel opgepikt.We zullen zien!
Ik zie wat je daar deedquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:18 schreef Spockjuh_ het volgende:
uiteindelijke route duurde wat langer en niet alle plaatsen meegepakt die vooraf wel stonden ingepland. Voornamelijk door spontane stopacties bij bv een ijsjestoko, bezienswaardigheid of een owh verrekt zit dat hier laten we eens gaan kijken moment175 km gereden, totale trip van begin tot eind 5 uur en 55 minuten.
[ link | afbeelding ]
Mijn vriend ligt daar al langer dan 8 uur dus wat is je punt?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oh kwam ik gisteren langs maar ik zat toen al een goede acht uur in de auto
Je contact is wel wat matigjes met die vriend van jequote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:31 schreef tufkah het volgende:
[..]
Mijn vriend ligt daar al langer dan 8 uur dus wat is je punt?
Als jij daar niet bent geweest ga ik welquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:57 schreef Dagoduck het volgende:
Daar ben ik waarschijnlijk maandag in de buurt.
Ik denk niet dat ie er maandag nog ligt maar als ie er nog ligt is er een hele grote kans dat ik hem een slinger geef.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als jij daar niet bent geweest ga ik wel.
Dat kan ik bevestigenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie er maandag nog ligt maar als ie er nog ligt is er een hele grote kans dat ik hem een slinger geef.
Wie ben jij nu weer om daar over te oordelen? Ik probeer gewoon ook een beetje zijn verwachtingspatroon te managen en dat is soms best lastig.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Je contact is wel wat matigjes met die vriend van je
Nou ik kan je vertellen dat toen jij t schreef, stokkie hier lag te chillen in zn zwembroek bij t zwembadquote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:50 schreef tufkah het volgende:
[..]
Wie ben jij nu weer om daar over te oordelen? Ik probeer gewoon ook een beetje zijn verwachtingspatroon te managen en dat is soms best lastig.
Had je dat gisteren niet kunnen doen? Toen reed ik er vlak langsquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ik kan je vertellen dat toen jij t schreef, stokkie hier lag te chillen in zn zwembroek bij t zwembad![]()
En inmiddels heb ik stokkie dr weer uitgezet, hij deed iets te veel bommetjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou t gerust doen maar helaas mag ik nog nietquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:54 schreef Dagoduck het volgende:
Iets noordelijker voor maandag graag, dank.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ik kan je vertellen dat toen jij t schreef, stokkie hier lag te chillen in zn zwembroek bij t zwembad![]()
En inmiddels heb ik stokkie dr weer uitgezet, hij deed iets te veel bommetjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zat al op telefoon te wachtenquote:
Aan mij zal het niet liggen, moet heel het weekend BBQen enzo heel zwaar leven heb ik maar ik laat hem wel liggen dus.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:10 schreef Dagoduck het volgende:
Prima locatie, daar in de buurt houden!
Gelijk maar naar het hoogtepunt in Hattem gaan dan he.... Het bakkerij museum en het Anton Pieck museumquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
ben dinsdag pas in de buurt
nouja, in de buurt
mag eindelijk mijn auto ophalen in Hattem
dat klinkt als iets wat in Kaatsheuvel moet zijn...quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:23 schreef Goitske het volgende:
[..]
Gelijk maar naar het hoogtepunt in Hattem gaan dan he.... Het bakkerij museum en het Anton Pieck museum
Dan zul je hem toch zelf moeten gaan halen en zoquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:10 schreef Dagoduck het volgende:
Prima locatie, daar in de buurt houden!
Ja, daarom daar in de buurt houden zodat ik hem maandag kan halen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 04:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan zul je hem toch zelf moeten gaan halen en zo
...
Je kan wel van alles wensen, maar als je er zelf niks.aan doet...
quote:Op zondag 11 augustus 2024 04:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan zul je hem toch zelf moeten gaan halen en zo
...
Je kan wel van alles wensen, maar als je er zelf niks.aan doet...
Morgen dusquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie er maandag nog ligt maar als ie er nog ligt is er een hele grote kans dat ik hem een slinger geef.
Spannend !!!quote:
Ligt verdorie in de buurt van Gideon Italiaander waar we elk weekend heengaan. Laten we nu jammer genoeg op vakantie zijnquote:
Je moet nog even een modje aan het jasje trekken (whehe) voor de TTquote:
@Deisyyquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Je moet nog even een modje aan het jasje trekken (whehe) voor de TT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
Leuk, hoor net dat ik mag fietsen, FOK!stokken en kamperen!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:29 schreef Bzzzzp het volgende:
Hij is leuk! Als de beruchte wolf daar het goed vindt en hij ligt er zaterdag nog neem ik hem mee op mijn fiets kampeerweekend! 😃
Dus tijd genoeg om mijn vriend op te gaan halen dusquote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:35 schreef rubbereend het volgende:
Is de code nog hetzelfde als in mei?
Ligt eraan waar hij nu heen is, foto's volgen zoquote:
Nu in Renkum aan het kamperen, het is niet onmogelijk 😎quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ligt eraan waar hij nu heen is, foto's volgen zo
Lekker tussen de brandnetels en de berenklauwquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:20 schreef Mrtijntje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gaat goed
Ja, dat is mode tegenwoordig.quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ah. dus drie mensen verplaatsen de stok tegelijk achter elkaar.....
Ik zie ook dat probleem totaal nietquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:46 schreef Deisyy het volgende:
Af en toe hebben mensen daar plezier in, prima toch. Ik zie het probleem niet.
Is het ook niet, maar als je naar de tijden kijkt, dan is het letterlijk achter elkaar en eigenlijk gewoon met z'n drieën tegelijk de verplaatsingen doen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:46 schreef Deisyy het volgende:
Af en toe hebben mensen daar plezier in, prima toch. Ik zie het probleem niet.
Was meteen in de auto gestapt omdat ik mijn vriend wilde helpen maar ik dacht slim te zijn en snel wat te eten dus ik stoppen bij de Mac Drive.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:54 schreef Puala het volgende:
Voor wie m zoekt, stokkie ligt hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |