Ligt verdorie in de buurt van Gideon Italiaander waar we elk weekend heengaan. Laten we nu jammer genoeg op vakantie zijnquote:
Je moet nog even een modje aan het jasje trekken (whehe) voor de TTquote:
@Deisyyquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Je moet nog even een modje aan het jasje trekken (whehe) voor de TT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
Leuk, hoor net dat ik mag fietsen, FOK!stokken en kamperen!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:29 schreef Bzzzzp het volgende:
Hij is leuk! Als de beruchte wolf daar het goed vindt en hij ligt er zaterdag nog neem ik hem mee op mijn fiets kampeerweekend! 😃
Dus tijd genoeg om mijn vriend op te gaan halen dusquote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:35 schreef rubbereend het volgende:
Is de code nog hetzelfde als in mei?
Ligt eraan waar hij nu heen is, foto's volgen zoquote:
Nu in Renkum aan het kamperen, het is niet onmogelijk 😎quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ligt eraan waar hij nu heen is, foto's volgen zo
Lekker tussen de brandnetels en de berenklauwquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:20 schreef Mrtijntje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gaat goed
Ja, dat is mode tegenwoordig.quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ah. dus drie mensen verplaatsen de stok tegelijk achter elkaar.....
Ik zie ook dat probleem totaal nietquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:46 schreef Deisyy het volgende:
Af en toe hebben mensen daar plezier in, prima toch. Ik zie het probleem niet.
Is het ook niet, maar als je naar de tijden kijkt, dan is het letterlijk achter elkaar en eigenlijk gewoon met z'n drieën tegelijk de verplaatsingen doen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:46 schreef Deisyy het volgende:
Af en toe hebben mensen daar plezier in, prima toch. Ik zie het probleem niet.
Was meteen in de auto gestapt omdat ik mijn vriend wilde helpen maar ik dacht slim te zijn en snel wat te eten dus ik stoppen bij de Mac Drive.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:54 schreef Puala het volgende:
Voor wie m zoekt, stokkie ligt hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die borden kunnen wel een sopje gebruiken.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:54 schreef Puala het volgende:
Voor wie m zoekt, stokkie ligt hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je weet nu dus wat je allemaal mee moet nemen als je morgen toch die kant op gaatquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die borden kunnen wel een sopje gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |