SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan gemengde estafette lekker laten zitten. Maken we nu toch geen kans
[ Bericht 2% gewijzigd door ijs_beer op 03-08-2024 21:53:59 ]Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Het lijkt precies op de 4x400m vrouwen bij het wk vorig jaar.ook daar zo'n gat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien moet je nog eens even kijken hoever ze op 200m achterloopt op die van de VS.
Spanje mist een type Bol.quote:
Dat jagen helpt behoorlijk in deze discipline ja, erg lekker om dan zo'n fenomeen als laaste renner te hebben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja dat was de key (buiten alien Bol na), Klaver en Omalla waren een beetje hetzelfde als tijdens de heats.
Klein Ikkink kon in de finale in de rug lopen van de Belg, terwijl in de series hij op kop liep. Dat is nogal een verschil.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
Issaya Klein Ikkink trouwens 0.7s sneller dan gister. Ook wel bijzonder.
Effectieve samenvatting van deze Spelen.quote:
En van de vorigequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Effectieve samenvatting van deze Spelen.
Doen ze het zo slecht ja?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Effectieve samenvatting van deze Spelen.
Was ook heel slim om te temporiseren erachter waardoor die op het laatste rechte stuk nog wat door kon.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:38 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Klein Ikkink kon in de finale in de rug lopen van de Belg, terwijl in de series hij op kop liep. Dat is nogal een verschil.
Ja. Zie Bol bij de 400 mixed vorig jaar en de 400 vrouwen estafette en deze race.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:38 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Klein Ikkink kon in de finale in de rug lopen van de Belg, terwijl in de series hij op kop liep. Dat is nogal een verschil.
Ze laten wel heel veel liggen in ieder gevalquote:
GB.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:40 schreef kilon het volgende:
Wie had trouwens brons bij de 4x400, niet eens op gelet na al die keren terugkijken nog
GBquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:40 schreef kilon het volgende:
Wie had trouwens brons bij de 4x400, niet eens op gelet na al die keren terugkijken nog
Deze is ook top, Zweeds. Hoewel ik die in de app niet kan zien:quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:31 schreef kilon het volgende:
Van HBO is Engels, Frans, Pools en Spaans het beste.
Voor Nederland is het daarom perfect dat je eindigt met de vrouwen. Was het andersom geweest win je geen goud.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Zie Bol bij de 400 mixed vorig jaar en de 400 vrouwen estafette en deze race.
Op naar de miljard.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:42 schreef Dutch_view het volgende:
Deze is ook al 24,5 miljoen keer bekeken
[ x ]
Zo gaaf, deze landjes met goud.quote:
Klopt nog ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:42 schreef Dutch_view het volgende:
Deze is ook al 24,5 miljoen keer bekeken
[ x ]
Dat we dit nog op fok mochten meemaken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:42 schreef kilon het volgende:
Wat een legendarische dag is dit voor de sport
Wij waren er bij maatquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat we dit nog op fok mochten meemaken.
Beetje off topic maar het verschilt soms wel tussen Discovery+/HBO welke commentaar optie je hebtquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:41 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Deze is ook top, Zweeds. Hoewel ik die in de app niet kan zien:
[ x ]
En met iemand die ook gewoon on Roseau geboren is (ok, verder opgegroeid in de VS, maar toch)quote:
Ze hebben de rekentoets niet gehaald.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:44 schreef Szura het volgende:
Teletekst kopt: Roosen houdt zicht op medailles
Kan dit?
Zeker, als hij naar de huldigiging van Rooth, Neugebauer en Victor gaat kijken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:44 schreef Szura het volgende:
Kan dit?
Dat kan echt niet, in 2024 nog op teletekst kijkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:44 schreef Szura het volgende:
Kan dit?
Omdat ze horden leuker vindtquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:46 schreef beantherio het volgende:
Normaal gesproken volg ik het atletiek totaal niet maar waarom loopt Bol hier eigenlijk niet de reguliere 400 meter? Ze heeft daar in het verleden het nodige in gewonnen toch?
Dit vind ik een leuke nieuwe grapquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker, als hij naar de huldigiging van Rooth, Neugebauer en Victor gaat kijken.
Als eentje op z'n plaat gaat op deze drijfnatte baan, dan maakt ie zeker een kansje.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:44 schreef Szura het volgende:
Kan dit?
Wel lekker overzichtelijk en snel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat kan echt niet, in 2024 nog op teletekst kijken
Haten op Teletekstquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Manmanman, teletekst is cultquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
en beide gaat niet?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat ze horden leuker vindt
boomerquote:
Als het een beetje te combineren is bij een OS, zit het er misschien ooit nog wel in.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat ze horden leuker vindt
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het wordt dan wel een heel vol programmaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:46 schreef beantherio het volgende:
Normaal gesproken volg ik het atletiek totaal niet maar wat ik me afvroeg: waarom loopt Bol hier eigenlijk niet de reguliere 400 meter? Ze heeft daar in het verleden het nodige in gewonnen toch?
1 van de meest gedownloade apps!!1!!1quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Teletekst gebruik ik nog vrij vaakquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee, is op dezelfde dagen. Echt zo debiel gepland.quote:
Dat zouden ze bij het zwemmen beter aanpakken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nee, is op dezelfde dagen. Echt zo debiel gepland.
Vals starten of de start verstorenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:48 schreef hhh38 het volgende:
Hoe kan je een gele kaart krijgen op de tienkamp?
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Maar als je vanavond zo zag is het wel jammer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:47 schreef SolarStorm het volgende:
[..]
Het wordt dan wel een heel vol programma
quote:
quote:
Ik wil jullie nooit meer horen over dat ik pessimistisch ben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:01 schreef Nattekat het volgende:
Ze liggen mooi op koers voor een vierde plek.
Hij startte vals (maakte een beweging) op de 400 meter.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:48 schreef hhh38 het volgende:
Hoe kan je een gele kaart krijgen op de tienkamp?
ik zou wel leip worden van die stem.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:48 schreef TAmaru het volgende:
ik denk dat iedereen wereldwijd van Bol houdt, want ze is zo'n gewoon meisje, althans zo ziet ze eruit. maar ze doet bovenaardse dingen. en ze heeft de perfecte techniek natuurlijk.
Bedankt Jeroen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:48 schreef TAmaru het volgende:
ik denk dat iedereen wereldwijd van Bol houdt, want ze is zo'n gewoon meisje, althans zo ziet ze eruit. maar ze doet bovenaardse dingen. en ze heeft de perfecte techniek natuurlijk.
Mooie vlag vooral.quote:
Misschien als we geen kans meer maken op medailles bij de estafette(s)quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als het een beetje te combineren is bij een OS, zit het er misschien ooit nog wel in.
Schijnt vooral na het rennen zo te zijn als ze hyper is en daarbuiten wat normaler?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
ik zou wel leip worden van die stem.
Oh grappig dat die dan blijft staanquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij startte vals (maakte een beweging) op de 400 meter.
Zodra ie het verschil kent tussen ironisch en niet-ironisch, zal ie vast wel een keer een punt kunnen makenquote:
Neuh, is in rust niet veel beter.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:49 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Schijnt vooral na het rennen zo te zijn en daarbuiten wat normaler?
Ja, tienkamp.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Mijn post is ook niet helemaal goed geinterpreteerd, ik bedoelde daar dat 3e eigenlijk al in de tas was.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodra ie het verschil kent tussen ironisch en niet-ironisch, zal ie vast wel een keer een punt kunnen maken
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:50 schreef Redefine het volgende:
Voetbal deze OS:Voetbal, boksen en breakdance dat ga ik dus NIET kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gigantische passen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik blijf mij altijd verbazen hoe mokertraag dit eruit ziet, terwijl het echt wel hard gaat.
Oh, dat gaat mss wel wat tegenstaan dan ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Neuh, is in rust niet veel beter.
Akelig typequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn post is ook niet helemaal goed geinterpreteerd, ik bedoelde daar dat 3e eigenlijk al in de tas was.
Bij voetbal liggen ze vaker op de grond dan bij die andere twee sporten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voetbal, boksen en breakdance dat ga ik dus NIET kijken.
2,4 volgens mij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:51 schreef heywoodu het volgende:
Rooth moet binnen een kleine 3 seconden van Neugebauer blijven? Lijkt me weinig spannend
Heeft ook met huidskleur te maken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:48 schreef TAmaru het volgende:
Mag deze in de OP? Gewoon, omdat het kan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan gemengde estafette lekker laten zitten. Maken we nu toch geen kans
Ja, hier ging ik wel afquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mag deze in de OP? Gewoon, omdat het kan.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mag deze in de OP? Gewoon, omdat het kan.
ja dat zijn van die landen waar je dan voor de rest van je leven goed zit hequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:43 schreef zorro28 het volgende:
Eerste medaille en gelijk goud voor St Lucia en Dominica op 1 avond
quote:
Benieuwd of ze er nog wel eens komenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:52 schreef wdn het volgende:
[..]
ja dat zijn van die landen waar je dan voor de rest van je leven goed zit he![]()
hele eiland kent je.
Als ze maar niet wereldwijd de Gillette reclame gaat doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:48 schreef TAmaru het volgende:
Die baan is glad hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:51 schreef heywoodu het volgende:
Rooth moet binnen een kleine 3 seconden van Neugebauer blijven? Lijkt me weinig spannend
Bolletje glad scheren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:53 schreef nostra het volgende:
[..]
Als ze maar niet wereldwijd de Gillette reclame gaat doen.
Denk alleen als er nog familie woont, want denk dat je vrij lang onderweg bent vanuit de VS, ondanks dat de afstand niet eens extreem groot is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Benieuwd of ze er nog wel eens komen
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:11 schreef WorldAthletics het volgende:
FROM THE DEPTHS OF HELL 🔥​
​
Femke Bol delivers golden glory to the Dutch mixed 4x400m squad.​
​
3:07.43 European record for the Olympic title ‼️​
​
47.93 anchor leg split 🤯​
​
#Paris2024 #OlympicGames
Rooth ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:54 schreef heywoodu het volgende:
Roosen met de tienkamp van zijn leven
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:54 schreef heywoodu het volgende:
Wat moet hij dan nu? Stoppenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:54 schreef heywoodu het volgende:
Denk ik ook. Alfred denk ik wel trouwens, die is zo te zien pas op haar 14e vertrokken (naar Jamaica).quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk alleen als er nog familie woont, want denk dat je vrij lang onderweg bent vanuit de VS, ondanks dat de afstand niet eens extreem groot is.
Hoe oud is ie? Zit er ooit nog een medaille in?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:54 schreef heywoodu het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:55 schreef PippenScottie het volgende:
Toch nog best wel dicht bij brons, denk ik?
23, hij is echt pas net begonnenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe oud is ie? Zit er ooit nog een medaille in?
Of had ie heel veel geluk met geblesseerden en uitvallers deze keer?
Hij is nog heel jong en kan heel veel winnen bij het hoogspringen. Als die daar verbetert naar een middelmatige hoogspringer gaat ie al naar 8700+ en dan doe je wel mee voor de medailles.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe oud is ie? Zit er ooit nog een medaille in?
Of had ie heel veel geluk met geblesseerden en uitvallers deze keer?
Ja ik bedoel vooral qua uitzicht op een hogere klassering.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
23, hij is echt pas net begonnen
Gelukg met uitvallers wat betreft 4e worden, maar niet wat betreft zijn score, die echt ontzettend goed is.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:16 schreef EmmanuelAcho het volgende:
STOP WHAT YOU’RE DOING AND WATCH THE WOMAN IN ORANGE:​
​
FEMKE BOL, in pouring rain, just put all of the Netherlands on her back, taking her team from 4th place & a 10m deficit to pass the USA and win GOLD in the women’s 4x400. I love track!!🔥🔥🔥​
​
#Paris2024 #Olympics
Mooiste 4e plaats ooit!!!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
4e is het beste ooit voor een Nederlander. Top.
Wat is volgens jou dan de mooiste 4e plek ooit?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Joris overdrijft weer een beetje.
Nu hebben we ook wel meer gouden medailles dan zilver/brons.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar hebben we al een stuk of 6 van
Hij blijft ook maar lullenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet ik veel, maar dit is zeker een mooie 4e plaats. Ik heb niet alle 4e plaatsen voor ogen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan de mooiste 4e plek ooit?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:41 schreef Eurosport_DE het volgende:
"Wer diese Femke Bol hat, der hat quasi schon die Olympia-Medaille gepachtet!" 🎙️😮 #paris2024 #olympics​
​
Olympia pur: Nur bei discovery+ erlebst du jeden Moment der Olympischen Spiele 2024 in Paris live und auf Abruf. 📺🖥️📱
echt hequote:
Femkie Bol!quote:
Vreemd. Daar doet ons Joris normaal gesproken niet aan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook daar net achter Italië? Net als op de echte medal rankingquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar hebben we al een stuk of 6 van
Fakeybolquote:
Een diploma net als op Harvard.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:57 schreef klaasweetalles het volgende:
krijg je met 4e ook gouden medalies?????????????????????
Dat is minstens drie keer per avondquote:
Heb jij als ex-tienkamper gevoel bij hoe makkelijk je nog verbeteren op hoogspringen op latere leeftijd?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet ik veel, maar dit is zeker een mooie 4e plaats. Ik heb niet alle 4e plaatsen voor ogen.
Nouja ik ben zo vroeg gestopt dat ik weinig weet van polshoog en hoog was altijd mijn slechtste onderdeel, dus ik ben niet de beste om dit te gaan zeggenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb jij als ex-tienkamper gevoel bij hoe makkelijk je nog verbeteren op hoogspringen op latere leeftijd?
Mooiquote:
zo een inhaal race van femke bol heb ik vaker gezienquote:
doen ze altijd als ze verliezen die amerikanenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:05 schreef RipCity het volgende:
Waar was die amerikaanse pipo nou zo kwaad over meteen? Liep allemaal te wijzen? (behalve dat ze verloren).
quote:
Het is wel weer duidelijk dat zelfs de meest cynische Hollanders nu massaal weer achter het VADERLAND staan!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:04 schreef Coco het volgende:
Blijf maar komen met die verschillende landen commentaar op Femke.
dit bewijst mij alleen maar dat talent belangrijker is dan training en veel geld en faciliteitenquote:
quote:
Op de spelen en dan dit zeggenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zo een inhaal race van femke bol heb ik vaker gezien
niet veel bijzonders meer
maar je moet het wel kunnen jah
Het is klaasquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
Op de spelen en dan dit zeggen
In 't Fransquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:04 schreef Coco het volgende:
Blijf maar komen met die verschillende landen commentaar op Femke.
ik ben 1 van de grootste sport analisten allertijdenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
Op de spelen en dan dit zeggen
Es lijkt mij Spaansquote:
Benelux-team zet iedereen op een baanlengtequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna een seconde sneller dan op 1 na snelste vrouw.
Staat op de voorpaginaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:13 schreef potjecreme het volgende:
Heeft iemand nog voor mij de nos link van de 4x400?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:13 schreef potjecreme het volgende:
judo is meisjes vechtsportquote:
Tweet is Spaans, filmpje is Fransquote:
je heb het niet gezien hahahahquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:13 schreef potjecreme het volgende:
Ehhhh jawel maar op Max. Wellicht zijn de beelden op NOS andersquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je heb het niet gezien hahahah
wat dom
Nee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:15 schreef Mansjester het volgende:
Was de finish van Bol top 3 grootste Nederlandse sportmonenten ooit?
Preciesquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:15 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ehhhh jawel maar op Max. Wellicht zijn de beelden op NOS anders
Spaanse Eurosport die Frans filmpje twittert?quote:
EK 1988, Volleybal 1996, BJ Lindeman Vuelta 2015 voor mijquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:15 schreef Mansjester het volgende:
dit was een voorproefje voor bol denk ik....quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:15 schreef Mansjester het volgende:
Top 3:quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:15 schreef Mansjester het volgende:
Nu bagatelliseer je wel heel erg de Nederlandse sportprestaties. Dit staat echt niet in de top 10 hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:15 schreef Mansjester het volgende:
Hilbert, je moet nog een rondje?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Top 3:
1# Misser Robben
2# Wissel Kramer
3# ?
Nee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:15 schreef Mansjester het volgende:
Ze doet dit vaker, vaak ook omdat ze met een achterstand begint aan de laatste 400.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:15 schreef Mansjester het volgende:
Wel jammer van de doping die ze toen gebruiktequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:20 schreef Idisrom het volgende:
In de atletiek staat de Barcelonarace van Ellen van Lange bij mij op 1.
3# het plankje van Van der Poel?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Top 3:
1# Misser Robben
2# Wissel Kramer
3# ?
Mijn nichtje is daar. Ze heeft in het Hollandhuis die finish gefilmd en de reacties van iedereen daar aanwezig. Echt zo mooi, compleet met vuurwerk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:15 schreef Mansjester het volgende:
Kun je een onwetende uit '94 eens uitleggen waarom volleybal in Atlanta zo groot is?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
EK 1988, Volleybal 1996, BJ Lindeman Vuelta 2015 voor mij
Ze gebruikten destijds allemaal dopingquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Wel jammer van de doping die ze toen gebruikte
Hier kan ik me wel in vinden al was ik er in 88 niet bij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:20 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee.
1. EK88
2. Wust in 2022
3. Zonderland
Dat je via de binnenbaan nog voorbij kan komen mag gewoon nie gebeuren nie klaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:20 schreef Idisrom het volgende:
In de atletiek staat de Barcelonarace van Ellen van Lange bij mij op 1.
Dat moet nog bewezen wordenquote:
Zonderland kan ik in meegaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:20 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee.
1. EK88
2. Wust in 2022
3. Zonderland
Wat speciaal amusant is aan al die commentaren (ook van de buitenlandse) is dat je ze allemaal nog wel een opmerking hoort maken van "nee goud dat is niet meer haalbaar".quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:20 schreef Stupidisco het volgende:
Fragment van de radio (vooralsnog alleen beschikbaar via Instagram)
https://www.instagram.com/p/C-ODdHUMqQC/
A-TeamSport Olympische Spelen, de verloren finale tegen Brazilië in 1992 speelt ook mee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kun je iemand uit '94 eens uitleggen waarom volleybal in Atlanta zo groot is?
Ik ben groot schaatsfan, maar Wüst kan echt niet in dit lijstje.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:20 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee.
1. EK88
2. Wust in 2022
3. Zonderland
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:20 schreef Stupidisco het volgende:
Fragment van de radio (vooralsnog alleen beschikbaar via Instagram)
https://www.instagram.com/p/C-ODdHUMqQC/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |