SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan gemengde estafette lekker laten zitten. Maken we nu toch geen kans
[ Bericht 2% gewijzigd door ijs_beer op 03-08-2024 21:53:59 ]Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Het lijkt precies op de 4x400m vrouwen bij het wk vorig jaar.ook daar zo'n gat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien moet je nog eens even kijken hoever ze op 200m achterloopt op die van de VS.
Spanje mist een type Bol.quote:
Dat jagen helpt behoorlijk in deze discipline ja, erg lekker om dan zo'n fenomeen als laaste renner te hebben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja dat was de key (buiten alien Bol na), Klaver en Omalla waren een beetje hetzelfde als tijdens de heats.
Klein Ikkink kon in de finale in de rug lopen van de Belg, terwijl in de series hij op kop liep. Dat is nogal een verschil.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
Issaya Klein Ikkink trouwens 0.7s sneller dan gister. Ook wel bijzonder.
Effectieve samenvatting van deze Spelen.quote:
En van de vorigequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Effectieve samenvatting van deze Spelen.
Doen ze het zo slecht ja?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Effectieve samenvatting van deze Spelen.
Was ook heel slim om te temporiseren erachter waardoor die op het laatste rechte stuk nog wat door kon.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:38 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Klein Ikkink kon in de finale in de rug lopen van de Belg, terwijl in de series hij op kop liep. Dat is nogal een verschil.
Ja. Zie Bol bij de 400 mixed vorig jaar en de 400 vrouwen estafette en deze race.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:38 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Klein Ikkink kon in de finale in de rug lopen van de Belg, terwijl in de series hij op kop liep. Dat is nogal een verschil.
Ze laten wel heel veel liggen in ieder gevalquote:
GB.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:40 schreef kilon het volgende:
Wie had trouwens brons bij de 4x400, niet eens op gelet na al die keren terugkijken nog
GBquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:40 schreef kilon het volgende:
Wie had trouwens brons bij de 4x400, niet eens op gelet na al die keren terugkijken nog
Deze is ook top, Zweeds. Hoewel ik die in de app niet kan zien:quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:31 schreef kilon het volgende:
Van HBO is Engels, Frans, Pools en Spaans het beste.
Voor Nederland is het daarom perfect dat je eindigt met de vrouwen. Was het andersom geweest win je geen goud.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Zie Bol bij de 400 mixed vorig jaar en de 400 vrouwen estafette en deze race.
Op naar de miljard.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:42 schreef Dutch_view het volgende:
Deze is ook al 24,5 miljoen keer bekeken
[ x ]
Zo gaaf, deze landjes met goud.quote:
Klopt nog ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:42 schreef Dutch_view het volgende:
Deze is ook al 24,5 miljoen keer bekeken
[ x ]
Dat we dit nog op fok mochten meemaken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:42 schreef kilon het volgende:
Wat een legendarische dag is dit voor de sport
Wij waren er bij maatquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat we dit nog op fok mochten meemaken.
Beetje off topic maar het verschilt soms wel tussen Discovery+/HBO welke commentaar optie je hebtquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:41 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Deze is ook top, Zweeds. Hoewel ik die in de app niet kan zien:
[ x ]
En met iemand die ook gewoon on Roseau geboren is (ok, verder opgegroeid in de VS, maar toch)quote:
Ze hebben de rekentoets niet gehaald.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:44 schreef Szura het volgende:
Teletekst kopt: Roosen houdt zicht op medailles
Kan dit?
Zeker, als hij naar de huldigiging van Rooth, Neugebauer en Victor gaat kijken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:44 schreef Szura het volgende:
Kan dit?
Dat kan echt niet, in 2024 nog op teletekst kijkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:44 schreef Szura het volgende:
Kan dit?
Omdat ze horden leuker vindtquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:46 schreef beantherio het volgende:
Normaal gesproken volg ik het atletiek totaal niet maar waarom loopt Bol hier eigenlijk niet de reguliere 400 meter? Ze heeft daar in het verleden het nodige in gewonnen toch?
Dit vind ik een leuke nieuwe grapquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker, als hij naar de huldigiging van Rooth, Neugebauer en Victor gaat kijken.
Als eentje op z'n plaat gaat op deze drijfnatte baan, dan maakt ie zeker een kansje.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:44 schreef Szura het volgende:
Kan dit?
Wel lekker overzichtelijk en snel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat kan echt niet, in 2024 nog op teletekst kijken
Haten op Teletekstquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Manmanman, teletekst is cultquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
en beide gaat niet?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat ze horden leuker vindt
boomerquote:
Als het een beetje te combineren is bij een OS, zit het er misschien ooit nog wel in.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat ze horden leuker vindt
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het wordt dan wel een heel vol programmaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:46 schreef beantherio het volgende:
Normaal gesproken volg ik het atletiek totaal niet maar wat ik me afvroeg: waarom loopt Bol hier eigenlijk niet de reguliere 400 meter? Ze heeft daar in het verleden het nodige in gewonnen toch?
1 van de meest gedownloade apps!!1!!1quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Teletekst gebruik ik nog vrij vaakquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee, is op dezelfde dagen. Echt zo debiel gepland.quote:
Dat zouden ze bij het zwemmen beter aanpakken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nee, is op dezelfde dagen. Echt zo debiel gepland.
Vals starten of de start verstorenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:48 schreef hhh38 het volgende:
Hoe kan je een gele kaart krijgen op de tienkamp?
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Maar als je vanavond zo zag is het wel jammer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:47 schreef SolarStorm het volgende:
[..]
Het wordt dan wel een heel vol programma
quote:
quote:
Ik wil jullie nooit meer horen over dat ik pessimistisch ben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:01 schreef Nattekat het volgende:
Ze liggen mooi op koers voor een vierde plek.
Hij startte vals (maakte een beweging) op de 400 meter.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:48 schreef hhh38 het volgende:
Hoe kan je een gele kaart krijgen op de tienkamp?
ik zou wel leip worden van die stem.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:48 schreef TAmaru het volgende:
ik denk dat iedereen wereldwijd van Bol houdt, want ze is zo'n gewoon meisje, althans zo ziet ze eruit. maar ze doet bovenaardse dingen. en ze heeft de perfecte techniek natuurlijk.
Bedankt Jeroen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:48 schreef TAmaru het volgende:
ik denk dat iedereen wereldwijd van Bol houdt, want ze is zo'n gewoon meisje, althans zo ziet ze eruit. maar ze doet bovenaardse dingen. en ze heeft de perfecte techniek natuurlijk.
Mooie vlag vooral.quote:
Misschien als we geen kans meer maken op medailles bij de estafette(s)quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als het een beetje te combineren is bij een OS, zit het er misschien ooit nog wel in.
Schijnt vooral na het rennen zo te zijn als ze hyper is en daarbuiten wat normaler?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
ik zou wel leip worden van die stem.
Oh grappig dat die dan blijft staanquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij startte vals (maakte een beweging) op de 400 meter.
Zodra ie het verschil kent tussen ironisch en niet-ironisch, zal ie vast wel een keer een punt kunnen makenquote:
Neuh, is in rust niet veel beter.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:49 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Schijnt vooral na het rennen zo te zijn en daarbuiten wat normaler?
Ja, tienkamp.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |