SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(bron foto)
De nederlandse estafettemannen 4x400m pakten brons op de WK indoor eerder dit jaar.
Op de vorige olympische spelen verrasten zij vriend en vijand door het zilver te veroveren.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Gregory gaat eerst de boel analyseren en Schippers doet haar plasje er vervolgens over en dan mag je kijken en ruikenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:31 schreef Dutch_view het volgende:
NOS zend geen 4x400M estafette met NL live uit?
Warner gaat hier ook gewoon mee moeten vechten denk ikquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Erm over 208 is wel enorme verbetering hoor. Prima strijd voor plek 3 met Rooth en Skotheim
quote:
Ja, die is op de afspraak.quote:
Judo vind ik een vreemd atletiekonderdeelquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Raar geschakel van atletiekstreamEr is genoeg atletiek bezig
Laatste keer hadden ze een nieuwe idioot die vragen stelde (bij EK Voetbal)quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:34 schreef Szura het volgende:
De NOS heeft geen Steek als interviewer
ERRUG MOOI
Begint wel irritante vormen aan te nemen. Laat gewoon die godverdomme OBS stream zien zonder verdere poespas en beperk dat tot de ES1 en ES2 streamsquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie?quote:
"Zonder onderbrekingen"quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Reinier?quote:
Irritanter dan HBO gaat niet lukkenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
NOS gaat dus irritant veel schakelen tijdens atletiek, flopshow
Deze doet dus ook het snooker en dat gaat niet veel beter neequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het enige jammer dat ze bij Discovery/Eurosport/HBO altijd van die Engelse fanboys in dienst hebben als interviewers.
Ik vroeg me al af waar ik hem van kendequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:37 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Deze doet dus ook het snooker en dat gaat niet veel beter nee
Ik wil helemaal geen interviewsquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het enige jammer dat ze bij Discovery/Eurosport/HBO altijd van die Engelse fanboys in dienst hebben als interviewers.
Ik vreesde hier al voor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
NOS gaat dus irritant veel schakelen tijdens atletiek, flopshow
Haha gefopt!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:38 schreef Redefine het volgende:
Uiteraard was er genoeg op de NOS aan te melden, maar het was stukken minder erg dan voorheen. Met name doordat ze de analyses achterwege lieten. Dan komen ze vanmiddag al bij het zeilen met een analyse, terwijl er andere sport bezig was. En dan gaan we het gehele atletiek toernooi constant naar de analyse in het stadion...
Is toch debiel dat ze die 4 x 400m estafette niet live uitzenden
Die streams heb ik sowieso wel aanstaan, maar zou gewoon live op tv moeten zijn.quote:
Ja dus, want er mag maar 1x gewisseld worden blijkbaar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Staat Klein Ikkink er ook op voor de finale? Dat zou wel een probleem kunnen worden.
Ja dat is compleet hetzelfde behalve op elke mogelijke manier.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:41 schreef hhh38 het volgende:
"Hoogspringen is net als wanneer je je autosleutels kwijt bent"
Originele vergelijking.
Achter de VS ligt het wel open ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:43 schreef hhh38 het volgende:
0.21 achter het 2e land, dus prima kans op zilver?
De Sporza commentator zei "...als je het te hard probeert ga je het niet vinden, je moet rustig blijven en blijven nadenken".quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:43 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Je dat is compleet hetzelfde behalve op elke mogelijke manier.
400mquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:44 schreef Pino112 het volgende:
@:redefine
20.50 Mannen – tienkamp Rik Taam, Sven Roosen
Welk onderdeel
400 meter zaklopen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:44 schreef Pino112 het volgende:
Welk onderdeel
We hebben hier geen atletiekkenner!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:44 schreef Pino112 het volgende:
Welk onderdeel
Klopt, ik weet de verdeling van tienkamponderdelen niet. Anders vroeg ik het niet allenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We hebben hier geen atletiekkenner!
Als die dat kwijt is heet die Groot-Ikkink.quote:
Is er gewoon bij tijdens het lopen! Met een gescheurde hamstring.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:45 schreef AgnesGru het volgende:
Liemarvan is nog steeds de GOD van het team.
Wat moest je doen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik heb ooit een PO (praktische opdracht) over de tienkamp gemaakt bij Wiskunde.
Wil je nu een sticker?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik heb ooit een PO (praktische opdracht) over de tienkamp gemaakt bij Wiskunde.
Regisseur is dronken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wtf waarom doet de NOS ineens een voetbalsamenvatting?
Multitaskingquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel rode kaart waardigquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
De drie kijkende Marokkanen moeten ook gepleased worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
De NOS gaat nog even voetbal uitzenden
Ja, dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij de puntentelling uitwerken en wat vergelijkingen opstellen, het stelde allemaal niet zo veel voor.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb alleen eerste 2 dagen (lees: -2, -1) gekeken en misschien de finales nog. Er is te veel anders om daar aandacht aan te besteden inderdaad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:50 schreef kilon het volgende:
Voetbal op de OS zouden ze alleen een eventueel vlaggetje of de doelpunten van een finale mogen laten zien. Of op een tijdstip dat er echt niks is, rond 6 uur in de ochtend ofzo
Mijn mening.
Eens, geen meme svp.quote:
Met dat surfen (als het doorgaat) hebben we deze editie wel bijna 24 uur per dag sportquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:50 schreef kilon het volgende:
Voetbal op de OS zouden ze alleen een eventueel vlaggetje of de doelpunten van een finale mogen laten zien. Of op een tijdstip dat er echt niks is, rond 6 uur in de ochtend ofzo
Mijn mening.
Wegrennen voor bommen lijkt me een best goede hobby op dit momentquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:50 schreef The_Undertone het volgende:
Palestijnse kan ook beter een andere hobby zoeken.
Wel NR.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:50 schreef The_Undertone het volgende:
Voetbal is wel lekker om een streampje op aan te gooien en dan ff te kijken als er wat gebeurt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb alleen eerste 2 dagen (lees: -2, -1) gekeken en misschien de finales nog. Er is te veel anders om daar aandacht aan te besteden inderdaad.
Ik was er niet heel rouwig om dat de Nederlandse vrouwen zich niet hadden geplaatst, wat een tijd had dat gekost johquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:50 schreef kilon het volgende:
Mijn mening.
Voetbal hoort sowieso niet op de OS. Die hebben het WK al.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:50 schreef kilon het volgende:
Mijn mening.
Ik dacht dat dat een grap wasquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:52 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Belgian Waffles. Dit kan echt niet.
Nee johquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:52 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ze zoeken serieus nog een betere naam.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:50 schreef The_Undertone het volgende:
De drukte gaat zo beginnen met ook beach volleybal en straks zwemmen en weer 3x3. Nog een paar minuten om mijzelf van genoeg eten en drinken te voorzienquote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:52 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Die gaan zo BMXen neem ik aanquote:
Eerst de uitslag vertellen en dan een samenvatting uitzendenquote:
3x3 geen Nederland toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:53 schreef kilon het volgende:
[..]
De drukte gaat zo beginnen met ook beach volleybal en straks zwemmen en weer 3x3. Nog een paar minuten om mijzelf van genoeg eten en drinken te voorzien
quote:
Helpt wel bij het begrijpen lijkt me, ik vind het nog steeds erg lastig te volgenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Volgens mij de puntentelling uitwerken en wat vergelijkingen opstellen, het stelde allemaal niet zo veel voor.
Weet je, deze bijnaam heeft tenminste nog enige humor en zelfspot. Al die andere team bijnaampjes zijn pure CRINGE.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:52 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Prudence = voorzichtigheidquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Prudence is ook nog Frans voor iets als Waarschuwing
Snel naar het BMX topicquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het niveau zakt vandaag wel heel hard naar beneden
Nee Ivo godquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:58 schreef Szura het volgende:
Maar we zitten dus op Sporza met z’n allen nu?
Ik zat op de ZDF omdat Sporza eerst iets anders had, maar nu ben ik over.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:58 schreef Szura het volgende:
Maar we zitten dus op Sporza met z’n allen nu?
Hebben die een vlag?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja leuk Baldwin, ik heb een streampje nodig voor het beachvolley met pedovlaggetje
Ik heb net op de radio een sportsocioloog (quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja leuk Baldwin, ik heb een streampje nodig voor het beachvolley met pedovlaggetje
Oh fuck, die is minderjarig.quote:
Ik begin oud te worden.quote:
Welke?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:19 schreef Szura het volgende:
Deze Amerikaanse kogelduwer ken ik niet, wie heeft hij van de OS gehouden?
Verrassing.quote:
Het is ook een mooie afstand.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:31 schreef kilon het volgende:
Ik kijk maar half, veel heats voor de 800 meter lijkt het
Dus heeft het geen nut.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:31 schreef Nober het volgende:
45.39 E. Omalla
49.60 Klaver
45.63 Klein Ikkink
50.19 Peeters
Heel veel gaat Bol er niet af lopen.
Een ruime halve seconde minimaal op Peeters.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:31 schreef Nober het volgende:
45.39 E. Omalla
49.60 Klaver
45.63 Klein Ikkink
50.19 Peeters
Heel veel gaat Bol er niet af lopen.
nvm, dit gaat niet genoeg zijn ze zijn aan het vliegen in de tweede groep.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
62.19 voor van Daalen, denk al wel genoeg voor een kleine q.
madquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Flikker toch een end op met die kinderfietsen.
Wat is er nu zo belangrijk dat die kinderfietsen absoluut niet kunnen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Flikker toch een end op met die kinderfietsen.
Enige medaillekans lijkt me dames BMX. Verder krijgen we niet bijzonder veel meer te zienquote:
Met magneetjes zodat ze haar discus nooit kwijt wordt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Een discuswerper heeft allemaal piercings op haar hoofd.
[ afbeelding ]
We gaan nu naar de 400 meter.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:49 schreef McGrath het volgende:
Wat is nou het volgende onderdeel van de tienkamp?
Tienkamp gaat ook nog verder!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enige medaillekans lijkt me dames BMX. Verder krijgen we niet bijzonder veel meer te zien
Dan gaan we voor de entertainment.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enige medaillekans lijkt me dames BMX. Verder krijgen we niet bijzonder veel meer te zien
Daar was ook wat vertragingquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi dat ze ff wachten totdat de kinderfietsjes klaar zijn
Zaklopen. Eén rondjequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:49 schreef McGrath het volgende:
Wat is nou het volgende onderdeel van de tienkamp?
Je bent in de war met de kroegpentathlon.quote:
Na het aardappelpoepen.quote:
Morgen, na het koekhappen en voor het apenkooien.quote:
Noortjes zijn sowieso aan het schroeien heb ik het idee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
SkotheimDie gaat echt meedoen om medailles
Waren al goed op EK in Rome maar dit is nog beter jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Noortjes zijn sowieso aan het schroeien heb ik het idee.
WE staan onderaan.quote:
Ook in het zwembadquote:
Ik zie inderdaad een gat bij een aantal maar het valt dus wel mee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hou het even voor je in de gaten
Warholm vindt dit leukquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Noortjes zijn sowieso aan het schroeien heb ik het idee.
Noah Lyles voor een WR op de 200m?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Snelle baan dit wel. Veel mensen sneller dan forecast. Dat belooft wat voor andere wedstrijden
Dat hoop ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Noah Lyles voor een WR op de 200m?
Antiplof!quote:
100 loper.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:14 schreef H.Vviv het volgende:
Warner had wind tegen in het laatste stuk.
Enige. Of vind je het echt de enigste?quote:
Mja die hebben gewoon bmx gekozen met vlaggetjes, best wat voor te zeggen want die 10km heeft dan nu ook weinig zinquote:
Daar heb je een punt. Dan moet je halverwege afbreken; worden we hier ook weer viesmadquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Mja die hebben gewoon bmx gekozen met vlaggetjes, best wat voor te zeggen want die 10km heeft dan nu ook weinig zin
Ja die zit zeker op judoquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel een geweldige ippon. En dan zeggen sommige mensen dat judo saai is.
Ja, dat is mooi, maar zo veel partijen worden op 3 strafjes beslist.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alsof hij een zak aardappels de schuur in gooit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Erbij gaan liggen na 5km lijkt me niet de beste tactiek.
Is hardlopen nieuwe stijl.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Erbij gaan liggen na 5km lijkt me niet de beste tactiek.
Schrub?quote:
Allemaal in het Holland Heineken Huis bij de medaljeceremonies van de roeierts.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:41 schreef Zorro het volgende:
De Nederlanders zijn weer volledig onzichtbaar.
Wachten op de sprint van Hassanquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:41 schreef PippenScottie het volgende:
Gebeurt er al wat? Of is het wachten op de slotronde?
Naar de kinderfietsjesquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |