Die gaan zo BMXen neem ik aanquote:
Eerst de uitslag vertellen en dan een samenvatting uitzendenquote:
3x3 geen Nederland toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:53 schreef kilon het volgende:
[..]
De drukte gaat zo beginnen met ook beach volleybal en straks zwemmen en weer 3x3. Nog een paar minuten om mijzelf van genoeg eten en drinken te voorzien
quote:
Helpt wel bij het begrijpen lijkt me, ik vind het nog steeds erg lastig te volgenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Volgens mij de puntentelling uitwerken en wat vergelijkingen opstellen, het stelde allemaal niet zo veel voor.
Weet je, deze bijnaam heeft tenminste nog enige humor en zelfspot. Al die andere team bijnaampjes zijn pure CRINGE.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:52 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Belgian Waffles. Dit kan echt niet.
quote:
Prudence = voorzichtigheidquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Prudence is ook nog Frans voor iets als Waarschuwing
Snel naar het BMX topicquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het niveau zakt vandaag wel heel hard naar beneden
Nee Ivo godquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:58 schreef Szura het volgende:
Maar we zitten dus op Sporza met z’n allen nu?
Ik zat op de ZDF omdat Sporza eerst iets anders had, maar nu ben ik over.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:58 schreef Szura het volgende:
Maar we zitten dus op Sporza met z’n allen nu?
Hebben die een vlag?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja leuk Baldwin, ik heb een streampje nodig voor het beachvolley met pedovlaggetje
Ik heb net op de radio een sportsocioloog (quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja leuk Baldwin, ik heb een streampje nodig voor het beachvolley met pedovlaggetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |