Multitaskingquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wtf waarom doet de NOS ineens een voetbalsamenvatting?
Dit is wel rode kaart waardigquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
De drie kijkende Marokkanen moeten ook gepleased worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
De NOS gaat nog even voetbal uitzenden
Ja, dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij de puntentelling uitwerken en wat vergelijkingen opstellen, het stelde allemaal niet zo veel voor.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb alleen eerste 2 dagen (lees: -2, -1) gekeken en misschien de finales nog. Er is te veel anders om daar aandacht aan te besteden inderdaad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:50 schreef kilon het volgende:
Voetbal op de OS zouden ze alleen een eventueel vlaggetje of de doelpunten van een finale mogen laten zien. Of op een tijdstip dat er echt niks is, rond 6 uur in de ochtend ofzo
Mijn mening.
Eens, geen meme svp.quote:
Met dat surfen (als het doorgaat) hebben we deze editie wel bijna 24 uur per dag sportquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:50 schreef kilon het volgende:
Voetbal op de OS zouden ze alleen een eventueel vlaggetje of de doelpunten van een finale mogen laten zien. Of op een tijdstip dat er echt niks is, rond 6 uur in de ochtend ofzo
Mijn mening.
Wegrennen voor bommen lijkt me een best goede hobby op dit momentquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:50 schreef The_Undertone het volgende:
Palestijnse kan ook beter een andere hobby zoeken.
Wel NR.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:50 schreef The_Undertone het volgende:
Voetbal is wel lekker om een streampje op aan te gooien en dan ff te kijken als er wat gebeurt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb alleen eerste 2 dagen (lees: -2, -1) gekeken en misschien de finales nog. Er is te veel anders om daar aandacht aan te besteden inderdaad.
Ik was er niet heel rouwig om dat de Nederlandse vrouwen zich niet hadden geplaatst, wat een tijd had dat gekost johquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:50 schreef kilon het volgende:
Mijn mening.
Voetbal hoort sowieso niet op de OS. Die hebben het WK al.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:50 schreef kilon het volgende:
Mijn mening.
Ik dacht dat dat een grap wasquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:52 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Belgian Waffles. Dit kan echt niet.
Nee johquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:52 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ze zoeken serieus nog een betere naam.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:50 schreef The_Undertone het volgende:
De drukte gaat zo beginnen met ook beach volleybal en straks zwemmen en weer 3x3. Nog een paar minuten om mijzelf van genoeg eten en drinken te voorzienquote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:52 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |