Tienkamp gaat ook nog verder!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enige medaillekans lijkt me dames BMX. Verder krijgen we niet bijzonder veel meer te zien
Dan gaan we voor de entertainment.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enige medaillekans lijkt me dames BMX. Verder krijgen we niet bijzonder veel meer te zien
Daar was ook wat vertragingquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi dat ze ff wachten totdat de kinderfietsjes klaar zijn
Zaklopen. Eén rondjequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:49 schreef McGrath het volgende:
Wat is nou het volgende onderdeel van de tienkamp?
Je bent in de war met de kroegpentathlon.quote:
Na het aardappelpoepen.quote:
Morgen, na het koekhappen en voor het apenkooien.quote:
Noortjes zijn sowieso aan het schroeien heb ik het idee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
SkotheimDie gaat echt meedoen om medailles
Waren al goed op EK in Rome maar dit is nog beter jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Noortjes zijn sowieso aan het schroeien heb ik het idee.
WE staan onderaan.quote:
Ook in het zwembadquote:
Ik zie inderdaad een gat bij een aantal maar het valt dus wel mee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hou het even voor je in de gaten
Warholm vindt dit leukquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Noortjes zijn sowieso aan het schroeien heb ik het idee.
Noah Lyles voor een WR op de 200m?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Snelle baan dit wel. Veel mensen sneller dan forecast. Dat belooft wat voor andere wedstrijden
Dat hoop ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Noah Lyles voor een WR op de 200m?
Antiplof!quote:
100 loper.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:14 schreef H.Vviv het volgende:
Warner had wind tegen in het laatste stuk.
Enige. Of vind je het echt de enigste?quote:
Mja die hebben gewoon bmx gekozen met vlaggetjes, best wat voor te zeggen want die 10km heeft dan nu ook weinig zinquote:
Daar heb je een punt. Dan moet je halverwege afbreken; worden we hier ook weer viesmadquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Mja die hebben gewoon bmx gekozen met vlaggetjes, best wat voor te zeggen want die 10km heeft dan nu ook weinig zin
Ja die zit zeker op judoquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel een geweldige ippon. En dan zeggen sommige mensen dat judo saai is.
Ja, dat is mooi, maar zo veel partijen worden op 3 strafjes beslist.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alsof hij een zak aardappels de schuur in gooit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Erbij gaan liggen na 5km lijkt me niet de beste tactiek.
Is hardlopen nieuwe stijl.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Erbij gaan liggen na 5km lijkt me niet de beste tactiek.
Schrub?quote:
Allemaal in het Holland Heineken Huis bij de medaljeceremonies van de roeierts.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:41 schreef Zorro het volgende:
De Nederlanders zijn weer volledig onzichtbaar.
Wachten op de sprint van Hassanquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:41 schreef PippenScottie het volgende:
Gebeurt er al wat? Of is het wachten op de slotronde?
Naar de kinderfietsjesquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |