Reinier?quote:
Irritanter dan HBO gaat niet lukkenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
NOS gaat dus irritant veel schakelen tijdens atletiek, flopshow
Deze doet dus ook het snooker en dat gaat niet veel beter neequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het enige jammer dat ze bij Discovery/Eurosport/HBO altijd van die Engelse fanboys in dienst hebben als interviewers.
Ik vroeg me al af waar ik hem van kendequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:37 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Deze doet dus ook het snooker en dat gaat niet veel beter nee
Ik wil helemaal geen interviewsquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het enige jammer dat ze bij Discovery/Eurosport/HBO altijd van die Engelse fanboys in dienst hebben als interviewers.
Ik vreesde hier al voor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
NOS gaat dus irritant veel schakelen tijdens atletiek, flopshow
Haha gefopt!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:38 schreef Redefine het volgende:
Uiteraard was er genoeg op de NOS aan te melden, maar het was stukken minder erg dan voorheen. Met name doordat ze de analyses achterwege lieten. Dan komen ze vanmiddag al bij het zeilen met een analyse, terwijl er andere sport bezig was. En dan gaan we het gehele atletiek toernooi constant naar de analyse in het stadion...
Is toch debiel dat ze die 4 x 400m estafette niet live uitzenden
Die streams heb ik sowieso wel aanstaan, maar zou gewoon live op tv moeten zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |