Ja, als je dag -2, -1 en 0 meetelt wel. Anders niet.quote:
Demi speelt om het bronsquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:43 schreef de_boswachter het volgende:
Vandaag nog lekkere wijven in de baan/op het veld?
Dat vreesde ik al ja. Lekker doen alsof er het eerste uur niet gesport wordtquote:
Was er sport dan? Volgens mijn vlaggetjesschema begint de dag nu pas.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vreesde ik al ja. Lekker doen alsof er het eerste uur niet gesport wordt
(anderhalf uur zelfs, maar ja)
Atletiek, tafeltennis, judo, roeien, zwemmen en basketbal heb ik staan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komende 2 uur wordt echt constant zappen
Hokkie ook nogquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Atletiek, tafeltennis, judo, roeien, zwemmen en basketbal heb ik staan.
Ja. Vervelende is dat het altijd weer gissen is of de NOS ergens op tijd bij is. En wat Eurosport uitzend. Uiteraard is er de HBO Max app, maar op tv is dat verre van snel switchen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komende 2 uur wordt echt constant zappen
Dat is toch helemaal niet te doen joh. Drie streams is op het moment echt het minimum, en dan switchen wanneer nodig.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:11 schreef Faraday01 het volgende:
Ik begin een beetje in de knel te komen met mijn 1 scherm policy vanochtend
Accepteren en rust, ik mis liever iets dan dat ik continu me druk moet maken dat ik iets zou kunnen missen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:16 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet te doen joh. Drie streams is op het moment echt het minimum, en dan switchen wanneer nodig.
Ik gok uit Nederland. Meestal.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:42 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Leuk dat NOS noemt waar de Nederlandse sporters vandaan komen. Iig bij het roeien em judo gehoord.
Ja het begin van de ellende.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor het eerst analyse in de studio troep bij de NOS, het was zo'n fijne week
OS / [Kanovaren] #2 Met meer Nederlanders én Kayak Cross!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vroeg het al in de feedback maar waar hoort het kanovaren?
Best spectaculair
Bij het kanovarenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vroeg het al in de feedback maar waar hoort het kanovaren?
Best spectaculair
Dankjewelquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij het kanovaren
OS / [Kanovaren] #2 Met meer Nederlanders én Kayak Cross!
Jammer dat die rustmomenten precies vallen tijdens dutjetijd van de kleinequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:02 schreef kilon het volgende:
Klopt, eventjes alleen hockey en 3x3 is opeens heel weinig haha
Herhaling van Riner.quote:
Weer valt een beeetje tegen hierquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goed moment om even van het lekkere weer te genieten?
Boodschappen doen!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goed moment om even van het lekkere weer te genieten?
Oja, dankje. De was moet ik nog aanzetten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een geschakel vanochtend jemig. Nu even was doen en pijltjes keilen kijken
Zet @Pino112 dan aan het werk!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:21 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga ook maar ff wat was opruimen, het ruimt zichzelf niet op
Die zit op de bank na drie straffen.quote:
Thuis een rolletje krijgen, pijnlijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zit op de bank na drie straffen.
Passiviteit he.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Thuis een rolletje krijgen, pijnlijk
Je hebt nu de zone gemist, dus je mag geen eten meer aanpakken. Wachten tot vanavond.quote:
Kan prima.quote:
Sowquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt nu de zone gemist, dus je mag geen eten meer aanpakken. Wachten tot vanavond.
Dat laten we aan de VAR over.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sow
Heb ik wel toestemming om nog te sporten voor het kanovaren?
Neequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sow
Alleen als je een beeldscherm mee neemt tijdens het sporten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sow
Is gebeurdquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alleen als je een beeldscherm mee neemt tijdens het sporten.
Nee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:27 schreef PippenScottie het volgende:
Kan ik de komende drie kwartier missen?
Alles kanquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:27 schreef PippenScottie het volgende:
Als je dat ergens anders maar weer goed maaktquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:27 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:27 schreef PippenScottie het volgende:
PippenScottiequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:27 schreef PippenScottie het volgende:
Hahaha, Fantastisch.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:04 schreef TweedeKlum het volgende:
Lol, nu een Chinese tafeltennisser die Fan heet, ik ben fan.![]()
![]()
Fanclub oprichten?quote:
Daar kunnen we over Fantaseren.quote:
Fanatiek?quote:
Helaas, dit alles was een Fantoom.quote:
Dan maar naar de Fancy-fair.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Helaas, dit alles was een Fantoom.
Bel dan maar een Fanfarequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Helaas, dit alles was een Fantoom.
@Pino112quote:
Drie losse streams!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:41 schreef heywoodu het volgende:
Zwemfinalesessie, BMX-finalesessie en atletieksessie tegelijk is echt zo ontzettend kut, zeker omdat geen enkele zender gewoon eens bij één ding blijft
Sporza is honkvastquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:41 schreef heywoodu het volgende:
Zwemfinalesessie, BMX-finalesessie en atletieksessie tegelijk is echt zo ontzettend kut, zeker omdat geen enkele zender gewoon eens bij één ding blijft
Snel wisselen naar waar de actie is, is niets mis mee. Maar zelfs dat gaat niet goed.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:41 schreef heywoodu het volgende:
Belgen hebben sowieso veel minder kanshebbers op een medaillequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:03 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ik hou daarvan
maar zij hadden ook geen kanshebbers bij de BMX natuurlijk
naja dat. desondanks houd ik er meer van dat er een avondprogramma is waarbij ze zoveel mogelijk bij één onderdeel blijven. vond het wel logisch dat ze naar het zwemmen gingen, omdat toen bij de atletiek alleen kwalificaties waren. bij de NOS werkt met stukje live-stukje herhaling-stukje live-interview van vanochtend-stukje live-herhaling etc. daar word ik echt gek van.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Belgen hebben sowieso veel minder kanshebbers op een medaille
De NOS was echt walgelijk vanavond jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:06 schreef TAmaru het volgende:
[..]
naja dat. desondanks houd ik er meer van dat er een avondprogramma is waarbij ze zoveel mogelijk bij één onderdeel blijven. vond het wel logisch dat ze naar het zwemmen gingen, omdat toen bij de atletiek alleen kwalificaties waren. bij de NOS werkt met stukje live-stukje herhaling-stukje live-interview van vanochtend-stukje live-herhaling etc. daar word ik echt gek van.
Eurosport deed dat al een stuk beterquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De NOS was echt walgelijk vanavond ja
En ook gewoon onnodig.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb wel koppijn, maar weet niet of het daardoor komt. Misschien moet ik niet nog een uur sport kijken. Maar het is zo leukquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:02 schreef Nattekat het volgende:
We hebben het wel overleefd nu.
Of zijn er toch slachtoffers gevallen?
Gewoon bij je buren op de bank gaan zitten en de afstandsbediening opeisen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]nog ergens een voor 23:59 besteld, morgen in huis TV te vinden?
Ik blijf bij zinnen door minimaal één keer per twee dagen te sporten en op die andere dagen minstens een half uur buiten te komen. Tot nu toe werkt hetquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:07 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik heb wel koppijn, maar weet niet of het daardoor komt. Misschien moet ik niet nog een uur sport kijken. Maar het is zo leuk
ik snap wel dat het lastig was met het BMX'en met de Nederlanders. Sporza kon zich focussen op atletiek en zwemmen. maar herhalingen erdoor gooien was sowieso geen goed idee lijkt mequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga ook iedere dag wel minimaal een uur naar buiten. Ik moet wel nog even kijken wanneer dat morgen kan. Waarschijnlijk door de finales van het boogschieten maar even later terug te kijken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik blijf bij zinnen door minimaal één keer per twee dagen te sporten en op die andere dagen minstens een half uur buien te komen. Tot nu toe werkt het
Geen interviews, geen herhalingen en geen samenvattingen, dan is het al prima te doen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:11 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ik snap wel dat het lastig was met het BMX'en met de Nederlanders. Sporza kon zich focussen op atletiek en zwemmen. maar herhalingen erdoor gooien was sowieso geen goed idee lijkt me
Was wel mijn oude tv, maar toch. Deze OS diende hij als tweede beeldscherm, wat enorm makkelijk was.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]nog ergens een voor 23:59 besteld, morgen in huis TV te vinden?
quote:Volgens Bijker ontbreekt het veel mensen eenvoudig aan motivatie. ,,Zolang werken in dit land niet loont, verbetert het niet. Door die uitkeringen en toeslagen is er geen enkele prikkel, drang of dwang om aan de slag te gaan. Waarom zou je gaan werken? Als je lekker op de bank kunt liggen en naar de Olypische Spelen kunt kijken.
Groot gelijk. Daarom ook 2 weken vrij genomen en voor gek verklaard door collega'squote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
Dieptestukje uit de krant over mijn wijk (waarin kwetsbare buurten zijn):
[..]
Ik kan gelukkig nog zeggen dat ik daarnaartoe ga en er gewoon een weekje aan vast wilde pakken, maar anders is dit echt lastig uitleggen aan het plebs ja...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Groot gelijk. Daarom ook 2 weken vrij genomen en voor gek verklaard door collega's
Ik zeg er altijd achteraan dat in september mijn volgende vakantie nog is (en dan ook met vakantie ga)quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Groot gelijk. Daarom ook 2 weken vrij genomen en voor gek verklaard door collega's
En vooral niet opeens nog analyses vanuit het stadion gaan doen als je dat de rest van de spelen juist verstandig genoeg niet gedaan hebt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen interviews, geen herhalingen en geen samenvattingen, dan is het al prima te doen.
Tussenstop in Parijs?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:35 schreef franklop het volgende:
Morgen is wel een onhandige dag voor het vlaggetje om 5.30u in de auto te rijden
Eindig ergens op het strand in normandie. Of Naja er net voorquote:
Ja bij ons ook wel een paar die wel wat kijken, maar die kijken gewoon 's avonds NOS en dat was het.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zeg er altijd achteraan dat in september mijn volgende vakantie nog is (en dan ook met vakantie ga)![]()
Al moet ik zeggen dat ik op mijn werk geen gekke blikken kreeg als ik het zei. Maar daar zitten nog wel een paar bij die het ook wel kijken.
Baby's staan er inderdaad om bekend de hele dag wakker te zijn en naar buiten te willen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja bij ons ook wel een paar die wel wat kijken, maar die kijken gewoon 's avonds NOS en dat was het.
Oh en ook aantal collega's die zeiden dat ik daar toch geen tijd voor ging hebben met een baby
En vroeger wakker te zijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Baby's staan er inderdaad om bekend de hele dag wakker te zijn en naar buiten te willen.
Dat is inderdaad zo frustererend, dat er dan live sport te zien is, maar ze er een herhaling in gooien met een zwemmer of een roeier. Terwijl het middagprogramma gisteren heel matig was. Daarin was er genoeg tijd voor dat soort interviews. Of 's avonds, na afloop van de dag.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen interviews, geen herhalingen en geen samenvattingen, dan is het al prima te doen.
Dus mijn leven is straks niet voorbij?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh en ook aantal collega's die zeiden dat ik daar toch geen tijd voor ging hebben met een baby
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:47 schreef PippenScottie het volgende:
Goedemorgen. Even koffie en stretchen en dan gaan we 14 uur topsporten op de bank! Zin in in
ik doe meequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:47 schreef PippenScottie het volgende:
Goedemorgen. Even koffie en stretchen en dan gaan we 14 uur topsporten op de bank! Zin in in
Nee joh.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dus mijn leven is straks niet voorbij?
Oh wauw, hier is even het besef dat het iedere dag inderdaad 13 of 14 uur achter elkaar is. Het is maar goed dat het niet een hele maand duurtquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:47 schreef PippenScottie het volgende:
Duurde het maar een maand. Dan kon ik nog eens wat irl dingetjes doen tussendoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:07 schreef kilon het volgende:
[..]
Oh wauw, hier is even het besef dat het iedere dag inderdaad 13 of 14 uur achter elkaar is. Het is maar goed dat het niet een hele maand duurt
Dan moet je ook wel dingen tussendoor doen. Twee weken is eigenlijk al net over de grens dat je jezelf kan opsluiten en daar zitten al voorwaarden aan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Duurde het maar een maand. Dan kon ik nog eens wat irl dingetjes doen tussendoor
Relatief wel. Hockey is bijna voorbij, zwemmen heeft nu 1500 m heats, wielrennen duurt nog wel even, knolletje dans kijken we niet,quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:04 schreef PippenScottie het volgende:
Komt er onverwacht bezoek. Heel egoïstisch
Het is ook wel jammer dat er regelmatig bij onderbrekingen wordt teruggeblikt naar gouden medaille momenten van andere sporten. Ik word meestal niet gespoiled, maar daarvoor kijk je niet naar een specifieke stream.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk joh, streams zonder onderbrekingen.
Ik zie geen onderbreking?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk joh, streams zonder onderbrekingen.
Voor analyses zet ik ES2 wel aan. Net als interviews die ze er ook regelmatig tussen gooien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iemand die het parcours van dezelfde wedstrijd die je links ziet verkent.
DIG / ERR_BLOCKED_BY_RESPONSE.NotSameOrigin 403 (Forbidden)quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:40 schreef franklop het volgende:
Wifi werkt op 2e adres! Kan alleen met 4g op fok en niet via WiFi. Geeft dns issue. Iemand tips?
Wel wat anders, maar een bericht geplaatstquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
DIG / ERR_BLOCKED_BY_RESPONSE.NotSameOrigin 403 (Forbidden)
Dit?
Ergens in het wegwedstrijdtopic, hadden een helikoptershot van Gare du Nordquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee @:pino112 waar tagde je mij nou net?
Ah okeequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ergens in het wegwedstrijdtopic, hadden een helikoptershot van Gare du Nord
Ik zit zowaar in de woonkamer tv te kijken nu. Eén scherm, niets anders, heerlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:41 schreef kilon het volgende:
Jeetje, ik zit nu even alleen maar atletiek te kijken. Wat een rust voor mijn ogen.
Er is van alles mis met de hoeveelheid sport die je gemist hebt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:44 schreef franklop het volgende:
Vanaf ons terras van huisje zonder zeezicht kijken naar de zee en de OS. Niks mis mee
Uiteraard. Maar heb toch al meer meegepikt dan verwacht. Uiteraard keuzes moeten maken, maar gelukkig kan ik tussen de middag eea (terug)kijken en savonds ook gewoon kijken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is van alles mis met de hoeveelheid sport die je gemist hebt.
Maar geniet ervan.
Geldt voor jou ook op de dagen dat je naar Parijs gaatquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is van alles mis met de hoeveelheid sport die je gemist hebt.
Maar geniet ervan.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geldt voor jou ook op de dagen dat je naar Parijs gaat
Even hiermee naartoe genomen, omdat het eigenlijk niks te maken heeft met het tv programmaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja doei, je moet als trouw OS volger alle sporten een keer gezien hebben. Samenvatting van de NOS wordt gedoogd.
Ik geef dit door aan de arbitragecommissie (@heywoodu)quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Even hiermee naartoe genomen, omdat het eigenlijk niks te maken heeft met het tv programma![]()
En nee kwalitatief uitermate teleurstellende sporten als boksen, gewichtheffen, taekwondo, worstelen, paardje hop, ritmische gymnastiek en synchroonzwemmen ga ik niet kijken.
Dat zal mij werkelijk een zorg zijn. Zo masochistisch om dat te gaan kijken ben ik ook weer niet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geef dit door aan de arbitragecommissie (@:heywoodu)
Die gooit er morgenochtend zo'n krachtig betoog in dat je meteen verkocht bentquote:Op zondag 4 augustus 2024 00:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal mij werkelijk een zorg zijn. Zo masochistisch om dat te gaan kijken ben ik ook weer niet.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gooit er morgenochtend zo'n krachtig betoog in dat je meteen verkocht bent
Ik vind fijnproeversporten als gewichtheffen en taekwondo leuk, als anderen het liever bij de wat makkelijker dingen als voetbal, wielrennen en atletiek willen houden, prima toch?quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gooit er morgenochtend zo'n krachtig betoog in dat je meteen verkocht bent
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Grappig dat Snoop en Flavor Flav de twee beste ambassadeurs zijn die Amerika op deze Spelen heeft. Dat stond niet echt op de tijdlijn.
Ze vanmorgen brengen als verrassing?quote:Op zondag 4 augustus 2024 08:28 schreef PippenScottie het volgende:
Er is nog geen sport. Ik voel me ontheemd.
Vanmiddag heb ik wel een uitdaging. Ik breng de Pippies naar mijn ouders op de camping. Daar moet ik ze nog installeren.. tent opzetten en zo. En ik kan ook niet na een half uur ‘doeg’ zeggen tegen mijn ouders.
Hoe los ik dit op zonder te veel sport te missen?
Ik zou naar de bios gaan voor deze film.quote:Op zondag 4 augustus 2024 08:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lol. Dit is een man die ooit terechtstond voor de moord op Philip Woldemariam.
Vanmiddag is het ook best rustig.quote:Op zondag 4 augustus 2024 08:28 schreef PippenScottie het volgende:
Er is nog geen sport. Ik voel me ontheemd.
Vanmiddag heb ik wel een uitdaging. Ik breng de Pippies naar mijn ouders op de camping. Daar moet ik ze nog installeren.. tent opzetten en zo. En ik kan ook niet na een half uur ‘doeg’ zeggen tegen mijn ouders.
Hoe los ik dit op zonder te veel sport te missen?
Vanmiddag is het wel best druk hoorquote:
Als je de zoveelste tafeltennis-, tennis- en schietfinales wil zien wel ja, maar verder is er niet zo veel als gisteren.quote:Op zondag 4 augustus 2024 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanmiddag is het wel best druk hoor
Wielrennen, boogschieten en toestelfinales turnen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 09:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je de zoveelste tafeltennis-, tennis- en schietfinales wil zien wel ja, maar verder is er niet zo veel als gisteren.
Los van het boogschieten is dat allemaal pas aan het einde van de middag.quote:Op zondag 4 augustus 2024 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wielrennen, boogschieten en toestelfinales turnen?
Alcaraz - Djokovic is wel meer dan de zoveelste tennisfinale.quote:Op zondag 4 augustus 2024 09:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je de zoveelste tafeltennis-, tennis- en schietfinales wil zien wel ja, maar verder is er niet zo veel als gisteren.
Echt te snel voorbijquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:14 schreef Madhouse11 het volgende:
Volgende week is het alweer afgelopen
Zou wel beter zijn. Nu mis je nog best veelquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:23 schreef Alpha0 het volgende:
Dat dit slechts iets meer dan 2 weken duurtVoor mijn gevoel een event van minstens 3 weken.
Nou ja die twee weken zijn eigenlijk zestien dagen. Inclusief opening zelfs zeventien.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:23 schreef Alpha0 het volgende:
Dat dit slechts iets meer dan 2 weken duurtVoor mijn gevoel een event van minstens 3 weken.
En het zijn beiden ook nog erg lange wedstrijden. Waarbij vooral bij het wielrennen het nu nog niet interessant is.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:22 schreef Alpha0 het volgende:
Je kan voorgaande maanden uitgebreid Tour de France en 2 Grand Slams (Wimbledon en Roland Garros) kijken en wat zien we op de OS ............ tennis en wielrennen.
Lasagne > beidequote:Op zondag 4 augustus 2024 16:47 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd naar de mening van de experts.
Ik ben van mening dat elke grote sport op de spelen hoort. En als je ziet hoeveel het de spelers/renners doet is het ook geen tussendoortje. Geeft de OS juist extra gehalte wmbquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:19 schreef Alpha0 het volgende:
Mooie pot hoor, Alcaraz - Djokovic, maar goede kans dat we die volgende maand weer tegen elkaar zien spelen op de US Open, zo niet al eerder tijdens een master toernooi. Wielrennen hetzelfde, de Vuelta begint over 2 weken alweer. Beide sporten uitgebreid uitzenden slaat eigenlijk nergens op. Het is in beide gevallen echt twijfelachtig wat het op de OS te zoeken heeft6. Bij wielrennen doet Pogačar eveneens niet mee.
Eensquote:
Om 9 uur nog beach volleybal met onze meest bekende Nederlandse sporter en verder rustig kijken wie onze tegenstander gaat worden in de 3x3.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:28 schreef Pino112 het volgende:
Rustige avond verder, ook wel eens fijn.
Alleen atletiek als 'hoofdzaak'.
Beetje wel helaas.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
DJ vindt zichzelf te belangrijk bij de 100 finale
Zonde hequote:Op zondag 4 augustus 2024 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
DJ vindt zichzelf te belangrijk bij de 100 finale
Humphry vind Humphry heel leuk heb ik het idee.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:08 schreef kilon het volgende:
Humphry heeft het naar zijn zin
https://nos.nl/video/2531(...)ddeld-25-000-stappen
Ja, al hebben we even goed een fantastische finale gezienquote:
Hoeveelheid 'rust' zal ook meespelen. Als je die wissel doet dan heeft 22 6,5 uur meer rust. Proberen dan toch de halve finalisten bij elkaar te houdenquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:22 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben wel benieuwd wat hier de logica achter is voor het voorspellen van volgende rondes. In principe willen ze kijkcijfers maximaliseren en dus een beetje rekening houden met tijdzones, logisch, maar dan is dit toch niet optimaal?
Ik zou 21 en 24 hebben omgedraaid.
Eens. Het merendeel van de leuke sporten zit in de eerste week. Voordeel van week twee is dan wel weer dat alles beter te volgen is.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:40 schreef Slobeend het volgende:
Eigenlijk is de leukste week Spelen nu voorbij.
Dat dacht ik ook eerst, maar bij het hockey zijn de helften van het schema wel gescheiden en ook bij het waterpolo was het in 2020 gescheiden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoeveelheid 'rust' zal ook meespelen. Als je die wissel doet dan heeft 22 6,5 uur meer rust. Proberen dan toch de halve finalisten bij elkaar te houden
Sportklimmen en baanwielrennen begintquote:Op maandag 5 augustus 2024 06:44 schreef PippenScottie het volgende:
Mogguh![]()
Gaan we nog wat leuks doen vandaag?
Nee, werkenquote:Op maandag 5 augustus 2024 06:44 schreef PippenScottie het volgende:
Mogguh![]()
De baas aller bazen gaat beginnen aan zijn jacht om als eerste sporter ooit vijf keer goud op rij te winnen op hetzelfde individuele onderdeelquote:Op maandag 5 augustus 2024 06:44 schreef PippenScottie het volgende:
Mogguh![]()
Sport kijkenquote:Op maandag 5 augustus 2024 06:44 schreef PippenScottie het volgende:
Mogguh![]()
Wie is dat ook alweer en wanneer??quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De baas aller bazen gaat beginnen aan zijn jacht om als eerste sporter ooit vijf keer goud op rij te winnen op hetzelfde individuele onderdeel
[ afbeelding ]
Mijain Lopezquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:51 schreef Salina het volgende:
[..]
Wie is dat ook alweer en wanneer??
Die onderste toch (Amerikaan)?
Worstelen is sowieso veel leuker (kijken) dan judo. Judo snap ik de ballen van.
Deze week beetje werken tot ergens in de middag, en dan vanaf halverwege middag verlof opnemen om te kijken.
Lijkt iets overzichtelijker te zijn deze week, tenminste als je niet (zoals ik) alle sporten als boogschieten, klimmen, schieten, zeilen e.d. hoeft te zien.
Zin in de finalerondes teamsporten. Vanavond 3x3 basketbal finalerondes genot. Hockeydames uiteraard.
Misschien nog wat badminton meepikken als ik nog niet uitgewerkt ben.
Tijdens werk beachvolley meepikken.
Jij bent de eerste die worstelen boven judo plaatst volgens mijquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:51 schreef Salina het volgende:
[..]
Wie is dat ook alweer en wanneer??
Worstelen is sowieso veel leuker (kijken) dan judo. Judo snap ik de ballen van.
Deze week beetje werken tot ergens in de middag, en dan vanaf halverwege middag verlof opnemen om te kijken.
Lijkt iets overzichtelijker te zijn deze week, tenminste als je niet (zoals ik) alle sporten als boogschieten, klimmen, schieten, zeilen e.d. hoeft te zien.
Zin in de finalerondes teamsporten. Vanavond 3x3 basketbal finalerondes genot. Hockeydames uiteraard.
Misschien nog wat badminton meepikken als ik nog niet uitgewerkt ben.
Tijdens werk beachvolley meepikken.
Dat lijkt me héél sterk. Misschien hier, want ja, WIJ kennen judo en WIJ kennen worstelen niet, maar iets boven judo plaatsen is knap hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die worstelen boven judo plaatst volgens mij
Terecht. De eerste met een beetje gezond verstand dus.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel hierquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat lijkt me héél sterk. Misschien hier, want ja, WIJ kennen judo en WIJ kennen worstelen niet, maar iets boven judo plaatsen is knap hoor.
Ik snap ook gewoon geen reet van de judoregels, dat helpt ook niet mee zeg maar. Worstelen is dan wat rechtlijniger, meer primair zeg maar. Gewoon worstelen en stoeien genot.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Boh, dit ga ik zéker kijken, thanks! Grieks-Romeins worstelen zwaargewicht dus.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mijain Lopez
Vanmiddag, in ronde twee waarschijnlijk al tegen de wereldkampioen
Was echt bizar!quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, al hebben we even goed een fantastische finale gezienLaatste worden met 9,91 wtf
Tswana.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
We moeten echt even gaan kijken of "Botswaner" wel een woord is. Ik geloof er niks van.
INB4 hihi haha NOS-kijker gespot
Gaat over de inwoner he. Als een inwoner van Ghana een Ghanees heet, waarom zou je een inwoner van Botswana dan "botswaner" noemen?quote:
Omdat dat verschil er wel degelijk kan zijn. Een man uit Irak heet Irakees, terwijl een man uit Iran een Iraniër heet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat over de inwoner he. Als een inwoner van Ghana een Ghanees heet, waarom zou je een inwoner van Botswana dan "botswaner" noemen?
Klinkt beter dan Botswaner.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:48 schreef DeLuna het volgende:
Inwoneraanduiding: Botswaan, Botswaanse.
Vandaag is een vervelende dag omdat het dagprogramma zo dun is. Als het turnen niet uit was gelopen, had ik niet eens wat om te kijken gehad voor de kajaksquote:Op maandag 5 augustus 2024 14:58 schreef kilon het volgende:
Vandaag is een vervelende dag. Iedere keer dat je denkt even een uur naar buiten te kunnen omdat er niks is, blijkt er 20 minuten later toch iets te zijn dat je wil zien.
Vanavond is het dan wel weer keuzes maken. Ik denk maar atletiek, baanwielrennen en evt 3x3 basketbal ofzo.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vandaag is een vervelende dag omdat het dagprogramma zo dun is. Als het turnen niet uit was gelopen, had ik niet eens wat om te kijken gehad voor de kajaks
Vanavond moet ik trainen, want dat gaat weer beginnenquote:Op maandag 5 augustus 2024 16:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vanavond is het dan wel weer keuzes maken. Ik denk maar atletiek, baanwielrennen en evt 3x3 basketbal ofzo.
Dat is vooral het vervelende. Dat er dan delen zijn waar er niet veel interessants is. Maar dan tussen zes en negen van alles tegelijkertijd.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vanavond is het dan wel weer keuzes maken. Ik denk maar atletiek, baanwielrennen en evt 3x3 basketbal ofzo.
En er moet ook nog tijd zijn om herhalingen en interviewtjes van overdag dan in te proppen, volgens de NOS.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is vooral het vervelende. Dat er dan delen zijn waar er niet veel interessants is. Maar dan tussen zes en negen van alles tegelijkertijd.
Wil je niet zo raar pratenquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:04 schreef DeLuna het volgende:
Ik bedacht me opeens: wat als FOK! er opeens mee ophoudt voor een van de volgende Spelen? Waar gaan we dan heen?
Vraag me niet waarom ik hier opeens aan denk.
Dan hebben heel veel meer mensen een probleem dan alleen Lympixsies. Of hoe je die mensen noemt. Waanbotsers van mijn partquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:04 schreef DeLuna het volgende:
Ik bedacht me opeens: wat als FOK! er opeens mee ophoudt voor een van de volgende Spelen? Waar gaan we dan heen?
Vraag me niet waarom ik hier opeens aan denk.
Daar zijn ze veel te serieus. Zonder fok! zou ik ook veel minder intensief alle sporten volgen als ik heel eerlijk ben. Lekker met elkaar praten/klagen/juichen/... over wat er te zien is voegt enorm veel toe.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wil je niet zo raar praten
Naar Totallympics natuurlijk
Voor mij hetzelfde hoor. Denk niet dat ik vrij had genomen zonder dit forum als gezelschapquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:53 schreef kilon het volgende:
[..]
Daar zijn ze veel te serieus. Zonder fok! zou ik ook veel minder intensief alle sporten volgen als ik heel eerlijk ben. Lekker met elkaar praten/klagen/juichen/... over wat er te zien is voegt enorm veel toe.
Daarom kom ik ook voor grote sportevenementen (en de eventuele nationale rampen) hiernaartoe en ben ik iedere vier jaar opeens mega actief.
Nou dit vind ik een hele rare manier om Fok! te belevenquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:53 schreef kilon het volgende:
Daarom kom ik ook voor grote sportevenementen (en de eventuele nationale rampen) hiernaartoe en ben ik iedere vier jaar opeens mega actief.
Het is altijd beter geweest in het verzamelen en bespreken van informatie dan bijvoorbeeld een reddit of x.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dit vind ik een hele rare manier om Fok! te belevenMaar goed, zo kan het dus ook
Nou ja prima tochquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:12 schreef kilon het volgende:
[..]
Het is altijd beter geweest in het verzamelen en bespreken van informatie dan bijvoorbeeld een reddit of x.
En over het algemeen heb ik door het jaar heen ook dat ik een beetje vergeet dat het bestaat.
Maar iedere keer dat ik terugkeer voelt het als een warm bad hoor
Reddit was nog wel redelijk tot die nieuwe layout. Nu kom ik er alleen nog maar onder dwang of mobiel.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:12 schreef kilon het volgende:
[..]
Het is altijd beter geweest in het verzamelen en bespreken van informatie dan bijvoorbeeld een reddit of x.
En over het algemeen heb ik door het jaar heen ook dat ik een beetje vergeet dat het bestaat.
Maar iedere keer dat ik terugkeer voelt het als een warm bad hoor
Dan hoop ik voor je dat dit nog lang duurt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja prima toch![]()
Ik zou denk ik binnen 48 uur dood gaan als er geen Fok! meer was.
Met de Franse slag?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:19 schreef Redefine het volgende:
Zie nog een stukje van Humberto. Daar Rachel Klamer die aangeeft dat de organisatie nog slechter was dan die in Rio.
Frankrijk, Groot-Brittannië, Zwitserland lijkt mij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:57 schreef Dagoduck het volgende:
Quizvraag: welke drie landen hebben aan alle zomer- en winterspelen meegedaan?
Helemaal juist.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frankrijk, Groot-Brittannië, Zwitserland lijkt mij.
De algemene organisatie of de triatlon?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:19 schreef Redefine het volgende:
Zie nog een stukje van Humberto. Daar Rachel Klamer die aangeeft dat de organisatie nog slechter was dan die in Rio.
Beiden. Maar vooral de algehele organisatie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De algemene organisatie of de triatlon?
Daar heb je bij HBO max geen last vanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:59 schreef Szura het volgende:
Hopelijk houden die haatayatollahs uit Iran zich nog vijf dagen gedeisd, want anders krijgen we weer extra journaal rommel door de sport heen
Johquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar heb je bij HBO max geen last van
Toch zijn er veel mensen die geld overmaken zie ik... Gat in de markt voor @Redefine en @Rellende_Rotscholierquote:
Ik had gezien ja. Bijzonder treurig dat je hier geld voor gaat vragen (weliswaar zonder verplichting). Humphrey heeft last van chronische zelfoverschatting.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toch zijn er veel mensen die geld overmaken zie ik... Gat in de markt voor @:redefine en @:rellende_rotscholier
Zelfde als bij cyclingmolequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik had gezien ja. Bijzonder treurig dat je hier geld voor gaat vragen (weliswaar zonder verplichting). Humphrey heeft last van chronische zelfoverschatting.
Hoeveel tijd gaat er inzitten? Jij kan het weten. Oh nee wacht, jij moet ook nog bij andere sporten kijken wanneer alles is. Weliswaar is dat iets minder gedetailleerd dan maar alsnog meer werk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik had gezien ja. Bijzonder treurig dat je hier geld voor gaat vragen (weliswaar zonder verplichting). Humphrey heeft last van chronische zelfoverschatting.
Het kost wel wat tijd, met iedereen kan het. Mede daarom ook niet zo bijzonder wat Humprey doet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:20 schreef kilon het volgende:
[..]
Hoeveel tijd gaat er inzitten? Jij kan het weten. Oh nee wacht, jij moet ook nog bij andere sporten kijken wanneer alles is. Weliswaar is dat iets minder gedetailleerd dan maar alsnog meer werk.
In de eerste week was er veel meer sport. Maar was er bijna altijd wel een gaatje tussen 18.30 en 20.30. Nu is dat er eigenlijk nooit meer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:42 schreef Nattekat het volgende:
Toen ik het nog deed was ik zo'n 20 minuten bezig. Inmiddels gaat de sport 's avonds zo lang door dat ik er geen zin meer voor kan maken
Is sowieso wel een dingetje om na een week wel een beetje de verse moed om alles serieus aan te pakken te laten varen en gewoon in het moment te gaan genieten van wat er is. En na die tweede week ben je er helemaal klaar meequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
In de eerste week was er veel meer sport. Maar was er bijna altijd wel een gaatje tussen 18.30 en 20.30. Nu is dat er eigenlijk nooit meer.
Klopt ja. Het kost dan wat meer moeite om bij de eerste sporten al in te schakelen. Al komt dat vaak ook wel dat die sporten minder interessant zijn dan de dagen ervoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is sowieso wel een dingetje om na een week wel een beetje de verse moed om alles serieus aan te pakken te laten varen en gewoon in het moment te gaan genieten van wat er is. En na die tweede week ben je er helemaal klaar mee
Jep. En dan zal je maar iemand zijn die ook nog eens vrij weinig met atletiek heeftquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt ja. Het kost dan wat meer moeite om bij de eerste sporten al in te schakelen. Al komt dat vaak ook wel dat die sporten minder interessant zijn dan de dagen ervoor.
Proza van RR >> dagschemaatjes van Humphryquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toch zijn er veel mensen die geld overmaken zie ik... Gat in de markt voor @:redefine en @:rellende_rotscholier
Atletiek vind ik het mooiste van de OS, daardoor is de tweede week voor mij niet echt veel minder dan de eerste.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. En dan zal je maar iemand zijn die ook nog eens vrij weinig met atletiek heeft
Finales van de teamsporten maken wel een hoop goed, want daar kan je de dag mee vullen.
Wordt alleen zo overdreven lang gerekt. Nu ook met herkansingen enzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Atletiek vind ik het mooiste van de OS, daardoor is de tweede week voor mij niet echt veel minder dan de eerste.
Dat wel ja, het is ook vooral de avondsessie die interessant is natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Wordt alleen zo overdreven lang gerekt. Nu ook met herkansingen enzo
Ja. De ochtendsessies zijn zo nog wat minder interessant.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Wordt alleen zo overdreven lang gerekt. Nu ook met herkansingen enzo
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Grappig dat Snoop en Flavor Flav de twee beste ambassadeurs zijn die Amerika op deze Spelen heeft. Dat stond niet echt op de tijdlijn.
Dat ieder het kan vind ik niet echt een argument. Wanneer mensen waarderen wat ie doet moeten ze lekker zelf weten of ze iemand ondersteunen. Ik zie er geen probleem in zolang het vrijblijvend is en hij niet vooraf geld vraagt voor iets wat eigenlijk ook gratis te verkrijgen is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het kost wel wat tijd, met iedereen kan het. Mede daarom ook niet zo bijzonder wat Humprey doet.
Bol is pas om 20.27 toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:50 schreef Faraday01 het volgende:
Over ruim een kwartier wordt het een beetje druk voor het vlaggetje
Ik mis watquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:50 schreef Faraday01 het volgende:
Over ruim een kwartier wordt het een beetje druk voor het vlaggetje
20.07 wel, maar die kijk ik wel terugquote:
Baanwielrennen lijkt iets uit te lopen dus misschien pas het netquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:54 schreef franklop het volgende:
[..]
20.07 wel, maar die kijk ik wel terug
Kijk liever de strijd om medailles live dan Peeters.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Baanwielrennen lijkt iets uit te lopen dus misschien pas het net
Ik ook, alleen dan uit vrije keuze omdat ik dat rustiger vindquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Kijk liever de strijd om medailles live dan Peeters.
Maar ieder zijn keuzes! Ben sowieso beperkt tot 1 schermpje
Het gewichtheffen? Zeker wetenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Jullie zijn gek. Sportmoeheid terwijl het hoogtepunt nog moet komen, lachwekkend. Vanmiddag 15:00, ik verwacht iedereen op de afspraak.
Bundel?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:30 schreef Nattekat het volgende:
Het is voor mij misschien wel een zege dat je in HBO de kwaliteit niet in kan stellen, want ik zou ondanks de moeheid gewoon nog doorgekeken hebben als het niet heel hard van m'n bundel af zou gaan
Ik ben 's avonds echt kapot en word moe wakkerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:22 schreef Salina het volgende:
Begint het slopende schema zijn tol al te eisen jongons?
Ik heb geen wifi in de venues spijtig genoegquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:01 schreef Salina het volgende:
Bundel?
Kijk je HBO niet op de tv?
Ik wel vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |