Nee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:27 schreef PippenScottie het volgende:
Kan ik de komende drie kwartier missen?
Alles kanquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:27 schreef PippenScottie het volgende:
Als je dat ergens anders maar weer goed maaktquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:27 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:27 schreef PippenScottie het volgende:
PippenScottiequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:27 schreef PippenScottie het volgende:
Hahaha, Fantastisch.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:04 schreef TweedeKlum het volgende:
Lol, nu een Chinese tafeltennisser die Fan heet, ik ben fan.![]()
![]()
Fanclub oprichten?quote:
Daar kunnen we over Fantaseren.quote:
Fanatiek?quote:
Helaas, dit alles was een Fantoom.quote:
Dan maar naar de Fancy-fair.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Helaas, dit alles was een Fantoom.
Bel dan maar een Fanfarequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Helaas, dit alles was een Fantoom.
@Pino112quote:
Drie losse streams!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:41 schreef heywoodu het volgende:
Zwemfinalesessie, BMX-finalesessie en atletieksessie tegelijk is echt zo ontzettend kut, zeker omdat geen enkele zender gewoon eens bij één ding blijft
Sporza is honkvastquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:41 schreef heywoodu het volgende:
Zwemfinalesessie, BMX-finalesessie en atletieksessie tegelijk is echt zo ontzettend kut, zeker omdat geen enkele zender gewoon eens bij één ding blijft
Snel wisselen naar waar de actie is, is niets mis mee. Maar zelfs dat gaat niet goed.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:41 schreef heywoodu het volgende:
ik hou daarvanquote:
lekker een paar brulapen met geroosterde maiskolven?quote:
Belgen hebben sowieso veel minder kanshebbers op een medaillequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:03 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ik hou daarvan
maar zij hadden ook geen kanshebbers bij de BMX natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |