Frankrijk, Groot-Brittannië, Zwitserland lijkt mij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:57 schreef Dagoduck het volgende:
Quizvraag: welke drie landen hebben aan alle zomer- en winterspelen meegedaan?
Helemaal juist.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frankrijk, Groot-Brittannië, Zwitserland lijkt mij.
De algemene organisatie of de triatlon?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:19 schreef Redefine het volgende:
Zie nog een stukje van Humberto. Daar Rachel Klamer die aangeeft dat de organisatie nog slechter was dan die in Rio.
Beiden. Maar vooral de algehele organisatie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De algemene organisatie of de triatlon?
Daar heb je bij HBO max geen last vanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:59 schreef Szura het volgende:
Hopelijk houden die haatayatollahs uit Iran zich nog vijf dagen gedeisd, want anders krijgen we weer extra journaal rommel door de sport heen
Johquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar heb je bij HBO max geen last van
Toch zijn er veel mensen die geld overmaken zie ik... Gat in de markt voor @Redefine en @Rellende_Rotscholierquote:
Ik had gezien ja. Bijzonder treurig dat je hier geld voor gaat vragen (weliswaar zonder verplichting). Humphrey heeft last van chronische zelfoverschatting.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toch zijn er veel mensen die geld overmaken zie ik... Gat in de markt voor @:redefine en @:rellende_rotscholier
Zelfde als bij cyclingmolequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik had gezien ja. Bijzonder treurig dat je hier geld voor gaat vragen (weliswaar zonder verplichting). Humphrey heeft last van chronische zelfoverschatting.
Hoeveel tijd gaat er inzitten? Jij kan het weten. Oh nee wacht, jij moet ook nog bij andere sporten kijken wanneer alles is. Weliswaar is dat iets minder gedetailleerd dan maar alsnog meer werk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik had gezien ja. Bijzonder treurig dat je hier geld voor gaat vragen (weliswaar zonder verplichting). Humphrey heeft last van chronische zelfoverschatting.
Het kost wel wat tijd, met iedereen kan het. Mede daarom ook niet zo bijzonder wat Humprey doet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:20 schreef kilon het volgende:
[..]
Hoeveel tijd gaat er inzitten? Jij kan het weten. Oh nee wacht, jij moet ook nog bij andere sporten kijken wanneer alles is. Weliswaar is dat iets minder gedetailleerd dan maar alsnog meer werk.
In de eerste week was er veel meer sport. Maar was er bijna altijd wel een gaatje tussen 18.30 en 20.30. Nu is dat er eigenlijk nooit meer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:42 schreef Nattekat het volgende:
Toen ik het nog deed was ik zo'n 20 minuten bezig. Inmiddels gaat de sport 's avonds zo lang door dat ik er geen zin meer voor kan maken
Is sowieso wel een dingetje om na een week wel een beetje de verse moed om alles serieus aan te pakken te laten varen en gewoon in het moment te gaan genieten van wat er is. En na die tweede week ben je er helemaal klaar meequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
In de eerste week was er veel meer sport. Maar was er bijna altijd wel een gaatje tussen 18.30 en 20.30. Nu is dat er eigenlijk nooit meer.
Klopt ja. Het kost dan wat meer moeite om bij de eerste sporten al in te schakelen. Al komt dat vaak ook wel dat die sporten minder interessant zijn dan de dagen ervoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is sowieso wel een dingetje om na een week wel een beetje de verse moed om alles serieus aan te pakken te laten varen en gewoon in het moment te gaan genieten van wat er is. En na die tweede week ben je er helemaal klaar mee
Jep. En dan zal je maar iemand zijn die ook nog eens vrij weinig met atletiek heeftquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt ja. Het kost dan wat meer moeite om bij de eerste sporten al in te schakelen. Al komt dat vaak ook wel dat die sporten minder interessant zijn dan de dagen ervoor.
Proza van RR >> dagschemaatjes van Humphryquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toch zijn er veel mensen die geld overmaken zie ik... Gat in de markt voor @:redefine en @:rellende_rotscholier
Atletiek vind ik het mooiste van de OS, daardoor is de tweede week voor mij niet echt veel minder dan de eerste.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. En dan zal je maar iemand zijn die ook nog eens vrij weinig met atletiek heeft
Finales van de teamsporten maken wel een hoop goed, want daar kan je de dag mee vullen.
Wordt alleen zo overdreven lang gerekt. Nu ook met herkansingen enzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Atletiek vind ik het mooiste van de OS, daardoor is de tweede week voor mij niet echt veel minder dan de eerste.
Dat wel ja, het is ook vooral de avondsessie die interessant is natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Wordt alleen zo overdreven lang gerekt. Nu ook met herkansingen enzo
Ja. De ochtendsessies zijn zo nog wat minder interessant.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Wordt alleen zo overdreven lang gerekt. Nu ook met herkansingen enzo
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Grappig dat Snoop en Flavor Flav de twee beste ambassadeurs zijn die Amerika op deze Spelen heeft. Dat stond niet echt op de tijdlijn.
Dat ieder het kan vind ik niet echt een argument. Wanneer mensen waarderen wat ie doet moeten ze lekker zelf weten of ze iemand ondersteunen. Ik zie er geen probleem in zolang het vrijblijvend is en hij niet vooraf geld vraagt voor iets wat eigenlijk ook gratis te verkrijgen is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het kost wel wat tijd, met iedereen kan het. Mede daarom ook niet zo bijzonder wat Humprey doet.
Bol is pas om 20.27 toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:50 schreef Faraday01 het volgende:
Over ruim een kwartier wordt het een beetje druk voor het vlaggetje
Ik mis watquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:50 schreef Faraday01 het volgende:
Over ruim een kwartier wordt het een beetje druk voor het vlaggetje
20.07 wel, maar die kijk ik wel terugquote:
Baanwielrennen lijkt iets uit te lopen dus misschien pas het netquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:54 schreef franklop het volgende:
[..]
20.07 wel, maar die kijk ik wel terug
Kijk liever de strijd om medailles live dan Peeters.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Baanwielrennen lijkt iets uit te lopen dus misschien pas het net
Ik ook, alleen dan uit vrije keuze omdat ik dat rustiger vindquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Kijk liever de strijd om medailles live dan Peeters.
Maar ieder zijn keuzes! Ben sowieso beperkt tot 1 schermpje
Het gewichtheffen? Zeker wetenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Jullie zijn gek. Sportmoeheid terwijl het hoogtepunt nog moet komen, lachwekkend. Vanmiddag 15:00, ik verwacht iedereen op de afspraak.
Bundel?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:30 schreef Nattekat het volgende:
Het is voor mij misschien wel een zege dat je in HBO de kwaliteit niet in kan stellen, want ik zou ondanks de moeheid gewoon nog doorgekeken hebben als het niet heel hard van m'n bundel af zou gaan
Ik ben 's avonds echt kapot en word moe wakkerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:22 schreef Salina het volgende:
Begint het slopende schema zijn tol al te eisen jongons?
Ik heb geen wifi in de venues spijtig genoegquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:01 schreef Salina het volgende:
Bundel?
Kijk je HBO niet op de tv?
Ik wel vaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |