Ik blijf bij zinnen door minimaal één keer per twee dagen te sporten en op die andere dagen minstens een half uur buiten te komen. Tot nu toe werkt hetquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:07 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik heb wel koppijn, maar weet niet of het daardoor komt. Misschien moet ik niet nog een uur sport kijken. Maar het is zo leuk
ik snap wel dat het lastig was met het BMX'en met de Nederlanders. Sporza kon zich focussen op atletiek en zwemmen. maar herhalingen erdoor gooien was sowieso geen goed idee lijkt mequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De NOS was echt walgelijk vanavond ja
Ik ga ook iedere dag wel minimaal een uur naar buiten. Ik moet wel nog even kijken wanneer dat morgen kan. Waarschijnlijk door de finales van het boogschieten maar even later terug te kijken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik blijf bij zinnen door minimaal één keer per twee dagen te sporten en op die andere dagen minstens een half uur buien te komen. Tot nu toe werkt het
Geen interviews, geen herhalingen en geen samenvattingen, dan is het al prima te doen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:11 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ik snap wel dat het lastig was met het BMX'en met de Nederlanders. Sporza kon zich focussen op atletiek en zwemmen. maar herhalingen erdoor gooien was sowieso geen goed idee lijkt me
Was wel mijn oude tv, maar toch. Deze OS diende hij als tweede beeldscherm, wat enorm makkelijk was.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]nog ergens een voor 23:59 besteld, morgen in huis TV te vinden?
quote:Volgens Bijker ontbreekt het veel mensen eenvoudig aan motivatie. ,,Zolang werken in dit land niet loont, verbetert het niet. Door die uitkeringen en toeslagen is er geen enkele prikkel, drang of dwang om aan de slag te gaan. Waarom zou je gaan werken? Als je lekker op de bank kunt liggen en naar de Olypische Spelen kunt kijken.
Groot gelijk. Daarom ook 2 weken vrij genomen en voor gek verklaard door collega'squote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
Dieptestukje uit de krant over mijn wijk (waarin kwetsbare buurten zijn):
[..]
Ik kan gelukkig nog zeggen dat ik daarnaartoe ga en er gewoon een weekje aan vast wilde pakken, maar anders is dit echt lastig uitleggen aan het plebs ja...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Groot gelijk. Daarom ook 2 weken vrij genomen en voor gek verklaard door collega's
Ik zeg er altijd achteraan dat in september mijn volgende vakantie nog is (en dan ook met vakantie ga)quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Groot gelijk. Daarom ook 2 weken vrij genomen en voor gek verklaard door collega's
En vooral niet opeens nog analyses vanuit het stadion gaan doen als je dat de rest van de spelen juist verstandig genoeg niet gedaan hebt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen interviews, geen herhalingen en geen samenvattingen, dan is het al prima te doen.
Tussenstop in Parijs?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:35 schreef franklop het volgende:
Morgen is wel een onhandige dag voor het vlaggetje om 5.30u in de auto te rijden
Eindig ergens op het strand in normandie. Of Naja er net voorquote:
Ja bij ons ook wel een paar die wel wat kijken, maar die kijken gewoon 's avonds NOS en dat was het.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zeg er altijd achteraan dat in september mijn volgende vakantie nog is (en dan ook met vakantie ga)![]()
Al moet ik zeggen dat ik op mijn werk geen gekke blikken kreeg als ik het zei. Maar daar zitten nog wel een paar bij die het ook wel kijken.
Baby's staan er inderdaad om bekend de hele dag wakker te zijn en naar buiten te willen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja bij ons ook wel een paar die wel wat kijken, maar die kijken gewoon 's avonds NOS en dat was het.
Oh en ook aantal collega's die zeiden dat ik daar toch geen tijd voor ging hebben met een baby
En vroeger wakker te zijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Baby's staan er inderdaad om bekend de hele dag wakker te zijn en naar buiten te willen.
Dat is inderdaad zo frustererend, dat er dan live sport te zien is, maar ze er een herhaling in gooien met een zwemmer of een roeier. Terwijl het middagprogramma gisteren heel matig was. Daarin was er genoeg tijd voor dat soort interviews. Of 's avonds, na afloop van de dag.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen interviews, geen herhalingen en geen samenvattingen, dan is het al prima te doen.
Dus mijn leven is straks niet voorbij?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh en ook aantal collega's die zeiden dat ik daar toch geen tijd voor ging hebben met een baby
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:47 schreef PippenScottie het volgende:
Goedemorgen. Even koffie en stretchen en dan gaan we 14 uur topsporten op de bank! Zin in in
ik doe meequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:47 schreef PippenScottie het volgende:
Goedemorgen. Even koffie en stretchen en dan gaan we 14 uur topsporten op de bank! Zin in in
Nee joh.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dus mijn leven is straks niet voorbij?
Oh wauw, hier is even het besef dat het iedere dag inderdaad 13 of 14 uur achter elkaar is. Het is maar goed dat het niet een hele maand duurtquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:47 schreef PippenScottie het volgende:
Duurde het maar een maand. Dan kon ik nog eens wat irl dingetjes doen tussendoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:07 schreef kilon het volgende:
[..]
Oh wauw, hier is even het besef dat het iedere dag inderdaad 13 of 14 uur achter elkaar is. Het is maar goed dat het niet een hele maand duurt
Dan moet je ook wel dingen tussendoor doen. Twee weken is eigenlijk al net over de grens dat je jezelf kan opsluiten en daar zitten al voorwaarden aan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Duurde het maar een maand. Dan kon ik nog eens wat irl dingetjes doen tussendoor
Relatief wel. Hockey is bijna voorbij, zwemmen heeft nu 1500 m heats, wielrennen duurt nog wel even, knolletje dans kijken we niet,quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:04 schreef PippenScottie het volgende:
Komt er onverwacht bezoek. Heel egoïstisch
Het is ook wel jammer dat er regelmatig bij onderbrekingen wordt teruggeblikt naar gouden medaille momenten van andere sporten. Ik word meestal niet gespoiled, maar daarvoor kijk je niet naar een specifieke stream.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk joh, streams zonder onderbrekingen.
Ik zie geen onderbreking?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk joh, streams zonder onderbrekingen.
Voor analyses zet ik ES2 wel aan. Net als interviews die ze er ook regelmatig tussen gooien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iemand die het parcours van dezelfde wedstrijd die je links ziet verkent.
DIG / ERR_BLOCKED_BY_RESPONSE.NotSameOrigin 403 (Forbidden)quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:40 schreef franklop het volgende:
Wifi werkt op 2e adres! Kan alleen met 4g op fok en niet via WiFi. Geeft dns issue. Iemand tips?
Wel wat anders, maar een bericht geplaatstquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
DIG / ERR_BLOCKED_BY_RESPONSE.NotSameOrigin 403 (Forbidden)
Dit?
Ergens in het wegwedstrijdtopic, hadden een helikoptershot van Gare du Nordquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee @:pino112 waar tagde je mij nou net?
Ah okeequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ergens in het wegwedstrijdtopic, hadden een helikoptershot van Gare du Nord
Ik zit zowaar in de woonkamer tv te kijken nu. Eén scherm, niets anders, heerlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:41 schreef kilon het volgende:
Jeetje, ik zit nu even alleen maar atletiek te kijken. Wat een rust voor mijn ogen.
Er is van alles mis met de hoeveelheid sport die je gemist hebt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:44 schreef franklop het volgende:
Vanaf ons terras van huisje zonder zeezicht kijken naar de zee en de OS. Niks mis mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |