Uiteraard. Maar heb toch al meer meegepikt dan verwacht. Uiteraard keuzes moeten maken, maar gelukkig kan ik tussen de middag eea (terug)kijken en savonds ook gewoon kijken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is van alles mis met de hoeveelheid sport die je gemist hebt.
Maar geniet ervan.
Geldt voor jou ook op de dagen dat je naar Parijs gaatquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is van alles mis met de hoeveelheid sport die je gemist hebt.
Maar geniet ervan.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geldt voor jou ook op de dagen dat je naar Parijs gaat
Even hiermee naartoe genomen, omdat het eigenlijk niks te maken heeft met het tv programmaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja doei, je moet als trouw OS volger alle sporten een keer gezien hebben. Samenvatting van de NOS wordt gedoogd.
Ik geef dit door aan de arbitragecommissie (@heywoodu)quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Even hiermee naartoe genomen, omdat het eigenlijk niks te maken heeft met het tv programma![]()
En nee kwalitatief uitermate teleurstellende sporten als boksen, gewichtheffen, taekwondo, worstelen, paardje hop, ritmische gymnastiek en synchroonzwemmen ga ik niet kijken.
Dat zal mij werkelijk een zorg zijn. Zo masochistisch om dat te gaan kijken ben ik ook weer niet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geef dit door aan de arbitragecommissie (@:heywoodu)
Die gooit er morgenochtend zo'n krachtig betoog in dat je meteen verkocht bentquote:Op zondag 4 augustus 2024 00:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal mij werkelijk een zorg zijn. Zo masochistisch om dat te gaan kijken ben ik ook weer niet.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gooit er morgenochtend zo'n krachtig betoog in dat je meteen verkocht bent
Ik vind fijnproeversporten als gewichtheffen en taekwondo leuk, als anderen het liever bij de wat makkelijker dingen als voetbal, wielrennen en atletiek willen houden, prima toch?quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gooit er morgenochtend zo'n krachtig betoog in dat je meteen verkocht bent
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Grappig dat Snoop en Flavor Flav de twee beste ambassadeurs zijn die Amerika op deze Spelen heeft. Dat stond niet echt op de tijdlijn.
Ze vanmorgen brengen als verrassing?quote:Op zondag 4 augustus 2024 08:28 schreef PippenScottie het volgende:
Er is nog geen sport. Ik voel me ontheemd.
Vanmiddag heb ik wel een uitdaging. Ik breng de Pippies naar mijn ouders op de camping. Daar moet ik ze nog installeren.. tent opzetten en zo. En ik kan ook niet na een half uur ‘doeg’ zeggen tegen mijn ouders.
Hoe los ik dit op zonder te veel sport te missen?
Ik zou naar de bios gaan voor deze film.quote:Op zondag 4 augustus 2024 08:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lol. Dit is een man die ooit terechtstond voor de moord op Philip Woldemariam.
Vanmiddag is het ook best rustig.quote:Op zondag 4 augustus 2024 08:28 schreef PippenScottie het volgende:
Er is nog geen sport. Ik voel me ontheemd.
Vanmiddag heb ik wel een uitdaging. Ik breng de Pippies naar mijn ouders op de camping. Daar moet ik ze nog installeren.. tent opzetten en zo. En ik kan ook niet na een half uur ‘doeg’ zeggen tegen mijn ouders.
Hoe los ik dit op zonder te veel sport te missen?
Vanmiddag is het wel best druk hoorquote:
Als je de zoveelste tafeltennis-, tennis- en schietfinales wil zien wel ja, maar verder is er niet zo veel als gisteren.quote:Op zondag 4 augustus 2024 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanmiddag is het wel best druk hoor
Wielrennen, boogschieten en toestelfinales turnen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 09:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je de zoveelste tafeltennis-, tennis- en schietfinales wil zien wel ja, maar verder is er niet zo veel als gisteren.
Los van het boogschieten is dat allemaal pas aan het einde van de middag.quote:Op zondag 4 augustus 2024 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wielrennen, boogschieten en toestelfinales turnen?
Alcaraz - Djokovic is wel meer dan de zoveelste tennisfinale.quote:Op zondag 4 augustus 2024 09:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je de zoveelste tafeltennis-, tennis- en schietfinales wil zien wel ja, maar verder is er niet zo veel als gisteren.
Echt te snel voorbijquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:14 schreef Madhouse11 het volgende:
Volgende week is het alweer afgelopen
Zou wel beter zijn. Nu mis je nog best veelquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:23 schreef Alpha0 het volgende:
Dat dit slechts iets meer dan 2 weken duurtVoor mijn gevoel een event van minstens 3 weken.
Nou ja die twee weken zijn eigenlijk zestien dagen. Inclusief opening zelfs zeventien.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:23 schreef Alpha0 het volgende:
Dat dit slechts iets meer dan 2 weken duurtVoor mijn gevoel een event van minstens 3 weken.
En het zijn beiden ook nog erg lange wedstrijden. Waarbij vooral bij het wielrennen het nu nog niet interessant is.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:22 schreef Alpha0 het volgende:
Je kan voorgaande maanden uitgebreid Tour de France en 2 Grand Slams (Wimbledon en Roland Garros) kijken en wat zien we op de OS ............ tennis en wielrennen.
Lasagne > beidequote:Op zondag 4 augustus 2024 16:47 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd naar de mening van de experts.
Ik ben van mening dat elke grote sport op de spelen hoort. En als je ziet hoeveel het de spelers/renners doet is het ook geen tussendoortje. Geeft de OS juist extra gehalte wmbquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:19 schreef Alpha0 het volgende:
Mooie pot hoor, Alcaraz - Djokovic, maar goede kans dat we die volgende maand weer tegen elkaar zien spelen op de US Open, zo niet al eerder tijdens een master toernooi. Wielrennen hetzelfde, de Vuelta begint over 2 weken alweer. Beide sporten uitgebreid uitzenden slaat eigenlijk nergens op. Het is in beide gevallen echt twijfelachtig wat het op de OS te zoeken heeft6. Bij wielrennen doet Pogačar eveneens niet mee.
Eensquote:
Om 9 uur nog beach volleybal met onze meest bekende Nederlandse sporter en verder rustig kijken wie onze tegenstander gaat worden in de 3x3.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:28 schreef Pino112 het volgende:
Rustige avond verder, ook wel eens fijn.
Alleen atletiek als 'hoofdzaak'.
Beetje wel helaas.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
DJ vindt zichzelf te belangrijk bij de 100 finale
Zonde hequote:Op zondag 4 augustus 2024 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
DJ vindt zichzelf te belangrijk bij de 100 finale
Humphry vind Humphry heel leuk heb ik het idee.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:08 schreef kilon het volgende:
Humphry heeft het naar zijn zin
https://nos.nl/video/2531(...)ddeld-25-000-stappen
Ja, al hebben we even goed een fantastische finale gezienquote:
Hoeveelheid 'rust' zal ook meespelen. Als je die wissel doet dan heeft 22 6,5 uur meer rust. Proberen dan toch de halve finalisten bij elkaar te houdenquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:22 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben wel benieuwd wat hier de logica achter is voor het voorspellen van volgende rondes. In principe willen ze kijkcijfers maximaliseren en dus een beetje rekening houden met tijdzones, logisch, maar dan is dit toch niet optimaal?
Ik zou 21 en 24 hebben omgedraaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |