Ja, als je dag -2, -1 en 0 meetelt wel. Anders niet.quote:
Demi speelt om het bronsquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:43 schreef de_boswachter het volgende:
Vandaag nog lekkere wijven in de baan/op het veld?
Dat vreesde ik al ja. Lekker doen alsof er het eerste uur niet gesport wordtquote:
Was er sport dan? Volgens mijn vlaggetjesschema begint de dag nu pas.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vreesde ik al ja. Lekker doen alsof er het eerste uur niet gesport wordt
(anderhalf uur zelfs, maar ja)
Atletiek, tafeltennis, judo, roeien, zwemmen en basketbal heb ik staan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komende 2 uur wordt echt constant zappen
Hokkie ook nogquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Atletiek, tafeltennis, judo, roeien, zwemmen en basketbal heb ik staan.
Ja. Vervelende is dat het altijd weer gissen is of de NOS ergens op tijd bij is. En wat Eurosport uitzend. Uiteraard is er de HBO Max app, maar op tv is dat verre van snel switchen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komende 2 uur wordt echt constant zappen
Dat is toch helemaal niet te doen joh. Drie streams is op het moment echt het minimum, en dan switchen wanneer nodig.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:11 schreef Faraday01 het volgende:
Ik begin een beetje in de knel te komen met mijn 1 scherm policy vanochtend
Accepteren en rust, ik mis liever iets dan dat ik continu me druk moet maken dat ik iets zou kunnen missen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:16 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet te doen joh. Drie streams is op het moment echt het minimum, en dan switchen wanneer nodig.
Ik gok uit Nederland. Meestal.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:42 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Leuk dat NOS noemt waar de Nederlandse sporters vandaan komen. Iig bij het roeien em judo gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |