Eens. Het merendeel van de leuke sporten zit in de eerste week. Voordeel van week twee is dan wel weer dat alles beter te volgen is.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:40 schreef Slobeend het volgende:
Eigenlijk is de leukste week Spelen nu voorbij.
Dat dacht ik ook eerst, maar bij het hockey zijn de helften van het schema wel gescheiden en ook bij het waterpolo was het in 2020 gescheiden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoeveelheid 'rust' zal ook meespelen. Als je die wissel doet dan heeft 22 6,5 uur meer rust. Proberen dan toch de halve finalisten bij elkaar te houden
Sportklimmen en baanwielrennen begintquote:Op maandag 5 augustus 2024 06:44 schreef PippenScottie het volgende:
Mogguh![]()
Gaan we nog wat leuks doen vandaag?
Nee, werkenquote:Op maandag 5 augustus 2024 06:44 schreef PippenScottie het volgende:
Mogguh![]()
De baas aller bazen gaat beginnen aan zijn jacht om als eerste sporter ooit vijf keer goud op rij te winnen op hetzelfde individuele onderdeelquote:Op maandag 5 augustus 2024 06:44 schreef PippenScottie het volgende:
Mogguh![]()
Sport kijkenquote:Op maandag 5 augustus 2024 06:44 schreef PippenScottie het volgende:
Mogguh![]()
Wie is dat ook alweer en wanneer??quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De baas aller bazen gaat beginnen aan zijn jacht om als eerste sporter ooit vijf keer goud op rij te winnen op hetzelfde individuele onderdeel
[ afbeelding ]
Mijain Lopezquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:51 schreef Salina het volgende:
[..]
Wie is dat ook alweer en wanneer??
Die onderste toch (Amerikaan)?
Worstelen is sowieso veel leuker (kijken) dan judo. Judo snap ik de ballen van.
Deze week beetje werken tot ergens in de middag, en dan vanaf halverwege middag verlof opnemen om te kijken.
Lijkt iets overzichtelijker te zijn deze week, tenminste als je niet (zoals ik) alle sporten als boogschieten, klimmen, schieten, zeilen e.d. hoeft te zien.
Zin in de finalerondes teamsporten. Vanavond 3x3 basketbal finalerondes genot. Hockeydames uiteraard.
Misschien nog wat badminton meepikken als ik nog niet uitgewerkt ben.
Tijdens werk beachvolley meepikken.
Jij bent de eerste die worstelen boven judo plaatst volgens mijquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:51 schreef Salina het volgende:
[..]
Wie is dat ook alweer en wanneer??
Worstelen is sowieso veel leuker (kijken) dan judo. Judo snap ik de ballen van.
Deze week beetje werken tot ergens in de middag, en dan vanaf halverwege middag verlof opnemen om te kijken.
Lijkt iets overzichtelijker te zijn deze week, tenminste als je niet (zoals ik) alle sporten als boogschieten, klimmen, schieten, zeilen e.d. hoeft te zien.
Zin in de finalerondes teamsporten. Vanavond 3x3 basketbal finalerondes genot. Hockeydames uiteraard.
Misschien nog wat badminton meepikken als ik nog niet uitgewerkt ben.
Tijdens werk beachvolley meepikken.
Dat lijkt me héél sterk. Misschien hier, want ja, WIJ kennen judo en WIJ kennen worstelen niet, maar iets boven judo plaatsen is knap hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die worstelen boven judo plaatst volgens mij
Terecht. De eerste met een beetje gezond verstand dus.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel hierquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat lijkt me héél sterk. Misschien hier, want ja, WIJ kennen judo en WIJ kennen worstelen niet, maar iets boven judo plaatsen is knap hoor.
Ik snap ook gewoon geen reet van de judoregels, dat helpt ook niet mee zeg maar. Worstelen is dan wat rechtlijniger, meer primair zeg maar. Gewoon worstelen en stoeien genot.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Boh, dit ga ik zéker kijken, thanks! Grieks-Romeins worstelen zwaargewicht dus.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mijain Lopez
Vanmiddag, in ronde twee waarschijnlijk al tegen de wereldkampioen
Was echt bizar!quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, al hebben we even goed een fantastische finale gezienLaatste worden met 9,91 wtf
Tswana.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
We moeten echt even gaan kijken of "Botswaner" wel een woord is. Ik geloof er niks van.
INB4 hihi haha NOS-kijker gespot
Gaat over de inwoner he. Als een inwoner van Ghana een Ghanees heet, waarom zou je een inwoner van Botswana dan "botswaner" noemen?quote:
Omdat dat verschil er wel degelijk kan zijn. Een man uit Irak heet Irakees, terwijl een man uit Iran een Iraniër heet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat over de inwoner he. Als een inwoner van Ghana een Ghanees heet, waarom zou je een inwoner van Botswana dan "botswaner" noemen?
Klinkt beter dan Botswaner.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:48 schreef DeLuna het volgende:
Inwoneraanduiding: Botswaan, Botswaanse.
Vandaag is een vervelende dag omdat het dagprogramma zo dun is. Als het turnen niet uit was gelopen, had ik niet eens wat om te kijken gehad voor de kajaksquote:Op maandag 5 augustus 2024 14:58 schreef kilon het volgende:
Vandaag is een vervelende dag. Iedere keer dat je denkt even een uur naar buiten te kunnen omdat er niks is, blijkt er 20 minuten later toch iets te zijn dat je wil zien.
Vanavond is het dan wel weer keuzes maken. Ik denk maar atletiek, baanwielrennen en evt 3x3 basketbal ofzo.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vandaag is een vervelende dag omdat het dagprogramma zo dun is. Als het turnen niet uit was gelopen, had ik niet eens wat om te kijken gehad voor de kajaks
Vanavond moet ik trainen, want dat gaat weer beginnenquote:Op maandag 5 augustus 2024 16:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vanavond is het dan wel weer keuzes maken. Ik denk maar atletiek, baanwielrennen en evt 3x3 basketbal ofzo.
Dat is vooral het vervelende. Dat er dan delen zijn waar er niet veel interessants is. Maar dan tussen zes en negen van alles tegelijkertijd.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vanavond is het dan wel weer keuzes maken. Ik denk maar atletiek, baanwielrennen en evt 3x3 basketbal ofzo.
En er moet ook nog tijd zijn om herhalingen en interviewtjes van overdag dan in te proppen, volgens de NOS.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is vooral het vervelende. Dat er dan delen zijn waar er niet veel interessants is. Maar dan tussen zes en negen van alles tegelijkertijd.
Wil je niet zo raar pratenquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:04 schreef DeLuna het volgende:
Ik bedacht me opeens: wat als FOK! er opeens mee ophoudt voor een van de volgende Spelen? Waar gaan we dan heen?
Vraag me niet waarom ik hier opeens aan denk.
Dan hebben heel veel meer mensen een probleem dan alleen Lympixsies. Of hoe je die mensen noemt. Waanbotsers van mijn partquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:04 schreef DeLuna het volgende:
Ik bedacht me opeens: wat als FOK! er opeens mee ophoudt voor een van de volgende Spelen? Waar gaan we dan heen?
Vraag me niet waarom ik hier opeens aan denk.
Daar zijn ze veel te serieus. Zonder fok! zou ik ook veel minder intensief alle sporten volgen als ik heel eerlijk ben. Lekker met elkaar praten/klagen/juichen/... over wat er te zien is voegt enorm veel toe.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wil je niet zo raar praten
Naar Totallympics natuurlijk
Voor mij hetzelfde hoor. Denk niet dat ik vrij had genomen zonder dit forum als gezelschapquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:53 schreef kilon het volgende:
[..]
Daar zijn ze veel te serieus. Zonder fok! zou ik ook veel minder intensief alle sporten volgen als ik heel eerlijk ben. Lekker met elkaar praten/klagen/juichen/... over wat er te zien is voegt enorm veel toe.
Daarom kom ik ook voor grote sportevenementen (en de eventuele nationale rampen) hiernaartoe en ben ik iedere vier jaar opeens mega actief.
Nou dit vind ik een hele rare manier om Fok! te belevenquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:53 schreef kilon het volgende:
Daarom kom ik ook voor grote sportevenementen (en de eventuele nationale rampen) hiernaartoe en ben ik iedere vier jaar opeens mega actief.
Het is altijd beter geweest in het verzamelen en bespreken van informatie dan bijvoorbeeld een reddit of x.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dit vind ik een hele rare manier om Fok! te belevenMaar goed, zo kan het dus ook
Nou ja prima tochquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:12 schreef kilon het volgende:
[..]
Het is altijd beter geweest in het verzamelen en bespreken van informatie dan bijvoorbeeld een reddit of x.
En over het algemeen heb ik door het jaar heen ook dat ik een beetje vergeet dat het bestaat.
Maar iedere keer dat ik terugkeer voelt het als een warm bad hoor
Reddit was nog wel redelijk tot die nieuwe layout. Nu kom ik er alleen nog maar onder dwang of mobiel.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:12 schreef kilon het volgende:
[..]
Het is altijd beter geweest in het verzamelen en bespreken van informatie dan bijvoorbeeld een reddit of x.
En over het algemeen heb ik door het jaar heen ook dat ik een beetje vergeet dat het bestaat.
Maar iedere keer dat ik terugkeer voelt het als een warm bad hoor
Dan hoop ik voor je dat dit nog lang duurt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja prima toch![]()
Ik zou denk ik binnen 48 uur dood gaan als er geen Fok! meer was.
Met de Franse slag?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:19 schreef Redefine het volgende:
Zie nog een stukje van Humberto. Daar Rachel Klamer die aangeeft dat de organisatie nog slechter was dan die in Rio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |