Passiviteit he.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Thuis een rolletje krijgen, pijnlijk
Je hebt nu de zone gemist, dus je mag geen eten meer aanpakken. Wachten tot vanavond.quote:
Kan prima.quote:
Sowquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt nu de zone gemist, dus je mag geen eten meer aanpakken. Wachten tot vanavond.
Dat laten we aan de VAR over.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sow
Heb ik wel toestemming om nog te sporten voor het kanovaren?
Neequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sow
Alleen als je een beeldscherm mee neemt tijdens het sporten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sow
Is gebeurdquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alleen als je een beeldscherm mee neemt tijdens het sporten.
Nee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:27 schreef PippenScottie het volgende:
Kan ik de komende drie kwartier missen?
Alles kanquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:27 schreef PippenScottie het volgende:
Als je dat ergens anders maar weer goed maaktquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:27 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:27 schreef PippenScottie het volgende:
PippenScottiequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:27 schreef PippenScottie het volgende:
Hahaha, Fantastisch.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:04 schreef TweedeKlum het volgende:
Lol, nu een Chinese tafeltennisser die Fan heet, ik ben fan.![]()
![]()
Fanclub oprichten?quote:
Daar kunnen we over Fantaseren.quote:
Fanatiek?quote:
Helaas, dit alles was een Fantoom.quote:
Dan maar naar de Fancy-fair.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Helaas, dit alles was een Fantoom.
Bel dan maar een Fanfarequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Helaas, dit alles was een Fantoom.
@Pino112quote:
Drie losse streams!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:41 schreef heywoodu het volgende:
Zwemfinalesessie, BMX-finalesessie en atletieksessie tegelijk is echt zo ontzettend kut, zeker omdat geen enkele zender gewoon eens bij één ding blijft
Sporza is honkvastquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:41 schreef heywoodu het volgende:
Zwemfinalesessie, BMX-finalesessie en atletieksessie tegelijk is echt zo ontzettend kut, zeker omdat geen enkele zender gewoon eens bij één ding blijft
Snel wisselen naar waar de actie is, is niets mis mee. Maar zelfs dat gaat niet goed.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:41 schreef heywoodu het volgende:
ik hou daarvanquote:
lekker een paar brulapen met geroosterde maiskolven?quote:
Belgen hebben sowieso veel minder kanshebbers op een medaillequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:03 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ik hou daarvan
maar zij hadden ook geen kanshebbers bij de BMX natuurlijk
naja dat. desondanks houd ik er meer van dat er een avondprogramma is waarbij ze zoveel mogelijk bij één onderdeel blijven. vond het wel logisch dat ze naar het zwemmen gingen, omdat toen bij de atletiek alleen kwalificaties waren. bij de NOS werkt met stukje live-stukje herhaling-stukje live-interview van vanochtend-stukje live-herhaling etc. daar word ik echt gek van.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Belgen hebben sowieso veel minder kanshebbers op een medaille
De NOS was echt walgelijk vanavond jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:06 schreef TAmaru het volgende:
[..]
naja dat. desondanks houd ik er meer van dat er een avondprogramma is waarbij ze zoveel mogelijk bij één onderdeel blijven. vond het wel logisch dat ze naar het zwemmen gingen, omdat toen bij de atletiek alleen kwalificaties waren. bij de NOS werkt met stukje live-stukje herhaling-stukje live-interview van vanochtend-stukje live-herhaling etc. daar word ik echt gek van.
Eurosport deed dat al een stuk beterquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De NOS was echt walgelijk vanavond ja
En ook gewoon onnodig.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De NOS was echt walgelijk vanavond ja
Ik heb wel koppijn, maar weet niet of het daardoor komt. Misschien moet ik niet nog een uur sport kijken. Maar het is zo leukquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:02 schreef Nattekat het volgende:
We hebben het wel overleefd nu.
Of zijn er toch slachtoffers gevallen?
Gewoon bij je buren op de bank gaan zitten en de afstandsbediening opeisen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]nog ergens een voor 23:59 besteld, morgen in huis TV te vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |