Duurde het maar een maand. Dan kon ik nog eens wat irl dingetjes doen tussendoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:07 schreef kilon het volgende:
[..]
Oh wauw, hier is even het besef dat het iedere dag inderdaad 13 of 14 uur achter elkaar is. Het is maar goed dat het niet een hele maand duurt
Dan moet je ook wel dingen tussendoor doen. Twee weken is eigenlijk al net over de grens dat je jezelf kan opsluiten en daar zitten al voorwaarden aan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Duurde het maar een maand. Dan kon ik nog eens wat irl dingetjes doen tussendoor
Relatief wel. Hockey is bijna voorbij, zwemmen heeft nu 1500 m heats, wielrennen duurt nog wel even, knolletje dans kijken we niet,quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:04 schreef PippenScottie het volgende:
Komt er onverwacht bezoek. Heel egoïstisch
Het is ook wel jammer dat er regelmatig bij onderbrekingen wordt teruggeblikt naar gouden medaille momenten van andere sporten. Ik word meestal niet gespoiled, maar daarvoor kijk je niet naar een specifieke stream.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk joh, streams zonder onderbrekingen.
Ik zie geen onderbreking?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk joh, streams zonder onderbrekingen.
Voor analyses zet ik ES2 wel aan. Net als interviews die ze er ook regelmatig tussen gooien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iemand die het parcours van dezelfde wedstrijd die je links ziet verkent.
DIG / ERR_BLOCKED_BY_RESPONSE.NotSameOrigin 403 (Forbidden)quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:40 schreef franklop het volgende:
Wifi werkt op 2e adres! Kan alleen met 4g op fok en niet via WiFi. Geeft dns issue. Iemand tips?
Wel wat anders, maar een bericht geplaatstquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
DIG / ERR_BLOCKED_BY_RESPONSE.NotSameOrigin 403 (Forbidden)
Dit?
Ergens in het wegwedstrijdtopic, hadden een helikoptershot van Gare du Nordquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee @:pino112 waar tagde je mij nou net?
Ah okeequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ergens in het wegwedstrijdtopic, hadden een helikoptershot van Gare du Nord
Ik zit zowaar in de woonkamer tv te kijken nu. Eén scherm, niets anders, heerlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:41 schreef kilon het volgende:
Jeetje, ik zit nu even alleen maar atletiek te kijken. Wat een rust voor mijn ogen.
Er is van alles mis met de hoeveelheid sport die je gemist hebt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:44 schreef franklop het volgende:
Vanaf ons terras van huisje zonder zeezicht kijken naar de zee en de OS. Niks mis mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |