Klinkt beter dan Botswaner.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:48 schreef DeLuna het volgende:
Inwoneraanduiding: Botswaan, Botswaanse.
Vandaag is een vervelende dag omdat het dagprogramma zo dun is. Als het turnen niet uit was gelopen, had ik niet eens wat om te kijken gehad voor de kajaksquote:Op maandag 5 augustus 2024 14:58 schreef kilon het volgende:
Vandaag is een vervelende dag. Iedere keer dat je denkt even een uur naar buiten te kunnen omdat er niks is, blijkt er 20 minuten later toch iets te zijn dat je wil zien.
Vanavond is het dan wel weer keuzes maken. Ik denk maar atletiek, baanwielrennen en evt 3x3 basketbal ofzo.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vandaag is een vervelende dag omdat het dagprogramma zo dun is. Als het turnen niet uit was gelopen, had ik niet eens wat om te kijken gehad voor de kajaks
Vanavond moet ik trainen, want dat gaat weer beginnenquote:Op maandag 5 augustus 2024 16:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vanavond is het dan wel weer keuzes maken. Ik denk maar atletiek, baanwielrennen en evt 3x3 basketbal ofzo.
Dat is vooral het vervelende. Dat er dan delen zijn waar er niet veel interessants is. Maar dan tussen zes en negen van alles tegelijkertijd.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vanavond is het dan wel weer keuzes maken. Ik denk maar atletiek, baanwielrennen en evt 3x3 basketbal ofzo.
En er moet ook nog tijd zijn om herhalingen en interviewtjes van overdag dan in te proppen, volgens de NOS.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is vooral het vervelende. Dat er dan delen zijn waar er niet veel interessants is. Maar dan tussen zes en negen van alles tegelijkertijd.
Wil je niet zo raar pratenquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:04 schreef DeLuna het volgende:
Ik bedacht me opeens: wat als FOK! er opeens mee ophoudt voor een van de volgende Spelen? Waar gaan we dan heen?
Vraag me niet waarom ik hier opeens aan denk.
Dan hebben heel veel meer mensen een probleem dan alleen Lympixsies. Of hoe je die mensen noemt. Waanbotsers van mijn partquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:04 schreef DeLuna het volgende:
Ik bedacht me opeens: wat als FOK! er opeens mee ophoudt voor een van de volgende Spelen? Waar gaan we dan heen?
Vraag me niet waarom ik hier opeens aan denk.
Daar zijn ze veel te serieus. Zonder fok! zou ik ook veel minder intensief alle sporten volgen als ik heel eerlijk ben. Lekker met elkaar praten/klagen/juichen/... over wat er te zien is voegt enorm veel toe.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wil je niet zo raar praten
Naar Totallympics natuurlijk
Voor mij hetzelfde hoor. Denk niet dat ik vrij had genomen zonder dit forum als gezelschapquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:53 schreef kilon het volgende:
[..]
Daar zijn ze veel te serieus. Zonder fok! zou ik ook veel minder intensief alle sporten volgen als ik heel eerlijk ben. Lekker met elkaar praten/klagen/juichen/... over wat er te zien is voegt enorm veel toe.
Daarom kom ik ook voor grote sportevenementen (en de eventuele nationale rampen) hiernaartoe en ben ik iedere vier jaar opeens mega actief.
Nou dit vind ik een hele rare manier om Fok! te belevenquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:53 schreef kilon het volgende:
Daarom kom ik ook voor grote sportevenementen (en de eventuele nationale rampen) hiernaartoe en ben ik iedere vier jaar opeens mega actief.
Het is altijd beter geweest in het verzamelen en bespreken van informatie dan bijvoorbeeld een reddit of x.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dit vind ik een hele rare manier om Fok! te belevenMaar goed, zo kan het dus ook
Nou ja prima tochquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:12 schreef kilon het volgende:
[..]
Het is altijd beter geweest in het verzamelen en bespreken van informatie dan bijvoorbeeld een reddit of x.
En over het algemeen heb ik door het jaar heen ook dat ik een beetje vergeet dat het bestaat.
Maar iedere keer dat ik terugkeer voelt het als een warm bad hoor
Reddit was nog wel redelijk tot die nieuwe layout. Nu kom ik er alleen nog maar onder dwang of mobiel.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:12 schreef kilon het volgende:
[..]
Het is altijd beter geweest in het verzamelen en bespreken van informatie dan bijvoorbeeld een reddit of x.
En over het algemeen heb ik door het jaar heen ook dat ik een beetje vergeet dat het bestaat.
Maar iedere keer dat ik terugkeer voelt het als een warm bad hoor
Dan hoop ik voor je dat dit nog lang duurt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja prima toch![]()
Ik zou denk ik binnen 48 uur dood gaan als er geen Fok! meer was.
Met de Franse slag?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:19 schreef Redefine het volgende:
Zie nog een stukje van Humberto. Daar Rachel Klamer die aangeeft dat de organisatie nog slechter was dan die in Rio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |