Locatie:quote:https://www.knzb.nl/nieuw(...)gebaan-in-amersfoort
Zeker van Parijs...
De KNZB mag voor elke individuele afstand maximaal twee sporters bij NOC*NSF voordragen voor uitzending naar de Olympische Spelen van Parijs. De volgende sporters zijn sinds de EQM in april zeker van Parijs, op voorwaarde dat hun voordracht door NOC*NSF wordt gehonoreerd
Vrouwen:
- 50 vrij: Marrit Steenbergen en Valerie van Roon.
- 100 vrij: Marrit Steenbergen.
- 200 vrij: Marrit Steenbergen.
- 100 rug: Maaike de Waard en Kira Toussaint.
- 100 school: Tes Schouten.
- 200 school: Tes Schouten.
- 100 vlinder: Tessa Giele.
- 200 wissel: Marrit Steenbergen.
Mannen:
- 50 vrij: Kenzo Simons en Renzo Tjon A Joe.
- 100 vrij: Sean Niewold
- 200 rug: Kai van Westering.
- 100 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 200 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 100 vlinder: Nyls Korstanje.
Estafettes:
- 4 x 100 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Kim Busch, Sam van Nunen en Tessa Giele.
- 4 x 200 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Janna van Kooten, Imani de Jong en Silke Holkenborg.
- 4 x 100 wisselslag vrouwen: Maaike de Waard, Tes Schouten, Tessa Giele, Marrit Steenbergen.
- 4 x 100 wisselslag mannen: Kai van Westering, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Stan Pijnenburg.
- 4 x 100 wisselslag mixed: Maaike de Waard, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Marrit Steenbergen.
Voor alle 'open' individuele plaatsen (1 of 2 per afstand) kunnen sporters zich nog kwalificeren tot en met 23 juni. Zij moeten dan op een vooraf daarvoor aangemelde wedstrijd aan een of meerdere limieten voldoen. Na 23 juni worden ook de eventuele extra reserves voor de estafettenummers voorgedragen.
30 cm ondiep.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar dit bad was toch zo langzaam allen?
Chinezen hebben niet veel last van golven met hun lengte?quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met dank aan Wadaquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:45 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe zeg je dubieus in het Chinees?
可疑quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:45 schreef PippenScottie het volgende:
Weten we meteen waarom die andere Chinezen zo tegenvielen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:45 schreef franklop het volgende:
Die heeft alle overgebleven doping ingenomen?
Pan A Maquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:45 schreef PippenScottie het volgende:
Nicequote:
McLaughlin?quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:47 schreef TAmaru het volgende:
Haha Sidney op Sporza noemt het een wereldrecord onder voorbehoud
Wij danken wada en ioc die mensen wil muilkorvenquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:47 schreef DeLuna het volgende:
Dit kan toch echt niet, meer dan een seconde tussen 1 en 2
We moeten t over Marokko hebben voor de diversiteit quotaquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:47 schreef Szura het volgende:
Hahaha huldiging zie je maar in de app, we moeten naar Dione!!!
Foodcoachapp.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:46 schreef Remco het volgende:
Eigenlijk moeten we onze WLR vrienden even vragen wat hun mening hierover is.
Daar heeft @Mexicanobakker niks aan, of komt er dan ook een rectificatie van de pickem?quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:47 schreef kilon het volgende:
We feliciteren Chalmers in 2027 met het goud
Thorpedoquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja en hoe heette die Aussie ook alweer die ook alleen in een snel pak kon schroeien
We weten allemaal dat gastlanden zich nooit bezondigen aan doping.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wel apart dat bij zon Chinees hij wel durft ouwehoeren over grenst aan het onmogelijke. Bij die dubieuze fransoos is het allemaal superlatieven.
Vermoeden van een hele week aan een uitlaat gehangen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:46 schreef Remco het volgende:
Marginal gains, gladdere pakken en een goede foodcoach-app. Lijkt mij uitstekend mogelijk.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:46 schreef Remco het volgende:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:47 schreef TAmaru het volgende:
Haha Sidney op Sporza noemt het een wereldrecord onder voorbehoud
Dit ja, wellicht is dit geen zuivere thee, maar ze durven het enkel zeggen als het bij Aziaten is.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wel apart dat bij zon Chinees hij wel durft ouwehoeren over grenst aan het onmogelijke. Bij die dubieuze fransoos is het allemaal superlatieven.
Ik vrees ervoorquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar heeft @:Mexicanobakker niks aan, of komt er dan ook een rectificatie van de pickem?
Moet wel een flink bed zijn dan.quote:
Dat is met hun reputatie ook niet zo bijzonderquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
En vergeet de rondere bladen in de buitenboordmotor nietquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Marginal gains, gladdere pakken en een goede foodcoach-app. Lijkt mij uitstekend mogelijk.
Nieuw materiaal badmutsen en rondere zwembrillen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Marginal gains, gladdere pakken en een goede foodcoach-app. Lijkt mij uitstekend mogelijk.
Ja dit kan toch echt niet jongens. Er worden amper PRs gezwommen en dan ditquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:49 schreef DeLuna het volgende:
Chinees heeft dus wel lopen choken in de estafette met z'n 46,92
En met de hakken over de sloot de semis gehaaldquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:49 schreef DeLuna het volgende:
Er is ECHT heel veel verbeterd op gebied van voeding!quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zal wel geen ochtendzwemmer zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En met de hakken over de sloot de semis gehaald
Nieuw bloedzakje doet wonderen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:49 schreef DeLuna het volgende:
Ja, 10 jaar geleden vrat men voor de finale pizza's en broodjes hamburger speciaal.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Er is ECHT heel veel verbeterd op gebied van voeding!
Als iets te mooi is om waar te zijn dan is het dat ook vaak... ik denk dat we nog wel een positief plasje gaan zien en dat ie het weet maar er gewoon geen fuck om geeftquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En met de hakken over de sloot de semis gehaald
Met 46.92 had hij hier toch ook gewonnen? Hij was startzwemmer.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja dit kan toch echt niet jongens. Er worden amper PRs gezwommen en dan dit
Om op tijd naar het snelwandelen te kunnen kijken morgenvroeg?quote:
En het surfen voorbij laten gaan?quote:
50km snelwandelen-genotquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Om op tijd naar het snelwandelen te kunnen kijken morgenvroeg?
Dat heeft natuurlijk wel zijn goede redenen, gezien de gevallen van doping in de laatste jaren in het Chinese zwemmen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
20 km maar toch?quote:
Hier heb ik echt heel veel zin in.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan geldt de rest toch nog? Bad is amper geschikt voor verbeteringen, laat staan voor dit soort werk. Maar we zullen het nooit wetenquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:52 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Met 46.92 had hij hier toch ook gewonnen? Hij was startzwemmer.
Snelwandelen is een belediging van het leven.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Morgen kantoordag. Vroeg op.quote:
Gelachen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er is nagenoeg niemand die hier records verbreekt, laat staan wereldrecords (want zwembad is te ondiep daarvoor).quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:52 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Met 46.92 had hij hier toch ook gewonnen? Hij was startzwemmer.
Ja OK, ik viel over de term 'choken'. Soit, ik blijf er bij, we zullen altijd sneller doping roepen bij Aziaten. Waarmee ik niet zeg dat hij clean is, verre van.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan geldt de rest toch nog? Bad is amper geschikt voor verbeteringen, laat staan voor dit soort werk. Maar we zullen het nooit weten
Dat evenement erkennen we niet.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik was wel serieus, ik ga nog wel inschakelen.quote:
Hoogtepunt van de Spelen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gelukkig doen ze wel de gemengde estafette bij het snelwandelen!
Ja maar die heeft geweldige techniek met die onderwater fase en hij heeft Jacco Verhaeren als coachquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:47 schreef The_Undertone het volgende:
Wel lachen, Marchand op zich was toch ook hallucinant.
Walgelijk.quote:
Hij heeft nog een aantal minions rondlopen die deze post allang gerapporteerd hebben.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat evenement erkennen we niet.
(De grote baas slaapt vast al)
Die heeft een melding zitten op belediging van het snelwandelen, dus die zal vast wel ergens boven water komen om te reageren.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat evenement erkennen we niet.
(De grote baas slaapt vast al)
Koningsnummerquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:57 schreef kilon het volgende:
Dan blijft wel de vraag, waarom Pan wel en andere Chinezen niet?
In een snel bad was hij natuurlijk onder de 46 seconde gegaanquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij kijken uit naar de zwemprestaties van Kuss en Vingegaard!quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:57 schreef Fodio het volgende:
[..]
Ja maar die heeft geweldige techniek met die onderwater fase en hij heeft Jacco Verhaeren als coach
China kennende is dit gewoon een proefbuis kind, en opgevoed in een zwemlaboquote:Op woensdag 31 juli 2024 23:00 schreef Dagoduck het volgende:
Bijna 1,5 miljard Chinezen die allemaal streng in de gaten worden gehouden. Niet zo gek dat ze dan net die ene vinden die zo snel kan zwemmen.
Is gewoon legitiem!
Maar Pan is daar helemaal niet bij betrokken.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:58 schreef FvanS het volgende:
[..]
En op die leeftijd al hartmedicatie nodig hebben, triest he
Stukje sporters astma erbijquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:58 schreef FvanS het volgende:
[..]
En op die leeftijd al hartmedicatie nodig hebben, triest he
*toen niet op betraptquote:Op woensdag 31 juli 2024 23:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar Pan is daar helemaal niet bij betrokken.
Ja, of gendoping.quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:02 schreef Jonmen het volgende:
[..]
China kennende is dit gewoon een proefbuis kind, en opgevoed in een zwemlabo
Als je goed oplet zie je dat hij natuurlijke flippers heeft.quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:02 schreef Jonmen het volgende:
[..]
China kennende is dit gewoon een proefbuis kind, en opgevoed in een zwemlabo
Nog nietquote:Op woensdag 31 juli 2024 23:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar Pan is daar helemaal niet bij betrokken.
Ik zit er nog steeds van bij te komen, het blijft ongelofelijkquote:Op woensdag 31 juli 2024 23:04 schreef franklop het volgende:
Alsof je een WR op de 500m schaatsen in Stavanger rijdt
Net zoals pakweg Pieter van den Hoogenband ook niet betrapt is in zijn gouden jaren, inderdaad.quote:
Die kieuwen zijn ook wel handig lijkt mequote:Op woensdag 31 juli 2024 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je goed oplet zie je dat hij natuurlijke flippers heeft.
En ook nog met een enorme verbetering..quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:04 schreef franklop het volgende:
Met de werken van Cees-Rein.quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Net zoals pakweg Pieter van den Hoogenband ook niet betrapt is in zijn gouden jaren, inderdaad.
En die scheepsschroef om zijn tampeloeres, dat is waarmee hij echt vaart maakt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die kieuwen zijn ook wel handig lijkt me
Die heeft een minstens zo dubieus, bewezen, verleden als China.quote:
Ja daarom.quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die heeft een minstens zo dubieus, bewezen, verleden als China.
En allemaal van internet geprobeerd te laten verwijderen
Vooralsnog dan wel zonder veel succesquote:Op woensdag 31 juli 2024 23:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die noemde ik ook in de hoop dat er op gehapt zou worden.
OS / [NOS 22.30] Studio Parijs #2 Met Dionequote:Op woensdag 31 juli 2024 23:21 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Die dame die zit in het publiek zit nog heel erg in de emotie. Kon niet meer lopen na afloop, enorm sneu dat je dan paar cm tekort komt
Nederlandse kop maaiveld mentaliteit.quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:38 schreef Cavalier het volgende:
Jacco Verhaeren krijgt weinig aandacht in de Nederlandse media, maar voor hem is dit toch een mooi succes. Ik zie hier een aantal cynische reacties over zijn aandeel. Wat is daar de reden van?
Marchand is groot gemaakt in de Verenigde Staten van Amerika door (en wordt hier gecoacht door) Bob Bowman.quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:38 schreef Cavalier het volgende:
Jacco Verhaeren krijgt weinig aandacht in de Nederlandse media, maar voor hem is dit toch een mooi succes. Ik zie hier een aantal cynische reacties over zijn aandeel. Wat is daar de reden van?
quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:04 schreef franklop het volgende:
Of in Enschede of zo.quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:04 schreef franklop het volgende:
Valt nog wel mee eigenlijkquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:05 schreef kilon het volgende:
Oh ja dit is ook alweer begonnen. Echt mega top drukte nu
200 rug wel de stomstequote:
Roeien, judo, zwemmen, snelwandelen (ik vind het best spannend), boogschieten. Niet alles even actief bekijken maar het is wel eens rustiger.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Valt nog wel mee eigenlijk
Mwa Kromo zwom vaker rond de 24,2 (PR 23,9 ofzo)quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
24.67, zou het Kromo toch maar mooi lastig maken (zeker tegenwoordig)
Dit lees ik elke keer hier, wat een falerquote:
Vanavond levert hij hopelijk wel op de 200m rugslagquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit lees ik elke keer hier, wat een faler
Met ONZE dames.quote:
Dressel ontsnapt, verder exit TeamNL maar dat is geen verrassingquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weinig van de zwembaan gezien, nog verrassingen?
Van alle circusnummers is deze nog wel het minst erg.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
4x200 kan eigenlijk echt niet. 4x800 op de atletiek doen we toch ook niet.
Komt omdat schoolzwemmen is afgeschaft. VVDEDquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:25 schreef Faraday01 het volgende:
Bij het zwemmen is het al jaren in de breedte problematisch
Ja, dat is een prestatie op deze Spelen!quote:
Bij tennis ook las ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:02 schreef Em31 het volgende:
Het publiek bij het schermen reageerde ook, beetje respectloos.![]()
[ x ]
Hoe wordt dit positief gedraaidquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:02 schreef Em31 het volgende:
Het publiek bij het schermen reageerde ook, beetje respectloos.![]()
[ x ]
Peaty had dat ook toen hij zilver won. Ik begin een patroon te zien.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:27 schreef wimderon het volgende:
Stubblety-Cook won gisteren zilver terwijl hij Covid heeft.
Ik juich voor het vlaggetje.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:32 schreef Zipportal het volgende:
@:coco gaat liever naar zijn club Ajax kijken.
Wow rustig!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Steek dat vlaggetje maar in de fik.
Oh ja, het is weer Conference League-avond. Ach, tijd voor zwemmen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:32 schreef Zipportal het volgende:
Ik hoop dat ze degraderen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:32 schreef Zipportal het volgende:
Wij kijken geen keukenkampioenvoetbal.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:32 schreef Zipportal het volgende:
Dat dat de 2e tijd ooit is geeft aan hoe debiel dat WR isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |