50km snelwandelen-genotquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Om op tijd naar het snelwandelen te kunnen kijken morgenvroeg?
Dat heeft natuurlijk wel zijn goede redenen, gezien de gevallen van doping in de laatste jaren in het Chinese zwemmen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wel apart dat bij zon Chinees hij wel durft ouwehoeren over grenst aan het onmogelijke. Bij die dubieuze fransoos is het allemaal superlatieven.
20 km maar toch?quote:
Hier heb ik echt heel veel zin in.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan geldt de rest toch nog? Bad is amper geschikt voor verbeteringen, laat staan voor dit soort werk. Maar we zullen het nooit wetenquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:52 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Met 46.92 had hij hier toch ook gewonnen? Hij was startzwemmer.
Snelwandelen is een belediging van het leven.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Morgen kantoordag. Vroeg op.quote:
Gelachen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er is nagenoeg niemand die hier records verbreekt, laat staan wereldrecords (want zwembad is te ondiep daarvoor).quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:52 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Met 46.92 had hij hier toch ook gewonnen? Hij was startzwemmer.
Ja OK, ik viel over de term 'choken'. Soit, ik blijf er bij, we zullen altijd sneller doping roepen bij Aziaten. Waarmee ik niet zeg dat hij clean is, verre van.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan geldt de rest toch nog? Bad is amper geschikt voor verbeteringen, laat staan voor dit soort werk. Maar we zullen het nooit weten
Dat evenement erkennen we niet.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik was wel serieus, ik ga nog wel inschakelen.quote:
Hoogtepunt van de Spelen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gelukkig doen ze wel de gemengde estafette bij het snelwandelen!
Ja maar die heeft geweldige techniek met die onderwater fase en hij heeft Jacco Verhaeren als coachquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:47 schreef The_Undertone het volgende:
Wel lachen, Marchand op zich was toch ook hallucinant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |