Ik vrees ervoorquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar heeft @:Mexicanobakker niks aan, of komt er dan ook een rectificatie van de pickem?
Moet wel een flink bed zijn dan.quote:
Dat is met hun reputatie ook niet zo bijzonderquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wel apart dat bij zon Chinees hij wel durft ouwehoeren over grenst aan het onmogelijke. Bij die dubieuze fransoos is het allemaal superlatieven.
En vergeet de rondere bladen in de buitenboordmotor nietquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Marginal gains, gladdere pakken en een goede foodcoach-app. Lijkt mij uitstekend mogelijk.
Nieuw materiaal badmutsen en rondere zwembrillen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Marginal gains, gladdere pakken en een goede foodcoach-app. Lijkt mij uitstekend mogelijk.
Ja dit kan toch echt niet jongens. Er worden amper PRs gezwommen en dan ditquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:49 schreef DeLuna het volgende:
Chinees heeft dus wel lopen choken in de estafette met z'n 46,92
En met de hakken over de sloot de semis gehaaldquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:49 schreef DeLuna het volgende:
Er is ECHT heel veel verbeterd op gebied van voeding!quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zal wel geen ochtendzwemmer zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En met de hakken over de sloot de semis gehaald
Nieuw bloedzakje doet wonderen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:49 schreef DeLuna het volgende:
Ja, 10 jaar geleden vrat men voor de finale pizza's en broodjes hamburger speciaal.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Er is ECHT heel veel verbeterd op gebied van voeding!
Als iets te mooi is om waar te zijn dan is het dat ook vaak... ik denk dat we nog wel een positief plasje gaan zien en dat ie het weet maar er gewoon geen fuck om geeftquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En met de hakken over de sloot de semis gehaald
Met 46.92 had hij hier toch ook gewonnen? Hij was startzwemmer.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja dit kan toch echt niet jongens. Er worden amper PRs gezwommen en dan dit
Om op tijd naar het snelwandelen te kunnen kijken morgenvroeg?quote:
En het surfen voorbij laten gaan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |