200 rug wel de stomstequote:
Roeien, judo, zwemmen, snelwandelen (ik vind het best spannend), boogschieten. Niet alles even actief bekijken maar het is wel eens rustiger.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Valt nog wel mee eigenlijk
Mwa Kromo zwom vaker rond de 24,2 (PR 23,9 ofzo)quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
24.67, zou het Kromo toch maar mooi lastig maken (zeker tegenwoordig)
Dit lees ik elke keer hier, wat een falerquote:
Vanavond levert hij hopelijk wel op de 200m rugslagquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit lees ik elke keer hier, wat een faler
Met ONZE dames.quote:
Dressel ontsnapt, verder exit TeamNL maar dat is geen verrassingquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weinig van de zwembaan gezien, nog verrassingen?
Van alle circusnummers is deze nog wel het minst erg.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
4x200 kan eigenlijk echt niet. 4x800 op de atletiek doen we toch ook niet.
Komt omdat schoolzwemmen is afgeschaft. VVDEDquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:25 schreef Faraday01 het volgende:
Bij het zwemmen is het al jaren in de breedte problematisch
Ja, dat is een prestatie op deze Spelen!quote:
Bij tennis ook las ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:02 schreef Em31 het volgende:
Het publiek bij het schermen reageerde ook, beetje respectloos.![]()
[ x ]
Hoe wordt dit positief gedraaidquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:02 schreef Em31 het volgende:
Het publiek bij het schermen reageerde ook, beetje respectloos.![]()
[ x ]
Peaty had dat ook toen hij zilver won. Ik begin een patroon te zien.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:27 schreef wimderon het volgende:
Stubblety-Cook won gisteren zilver terwijl hij Covid heeft.
Ik juich voor het vlaggetje.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:32 schreef Zipportal het volgende:
@:coco gaat liever naar zijn club Ajax kijken.
Wow rustig!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Steek dat vlaggetje maar in de fik.
Oh ja, het is weer Conference League-avond. Ach, tijd voor zwemmen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:32 schreef Zipportal het volgende:
Ik hoop dat ze degraderen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:32 schreef Zipportal het volgende:
Wij kijken geen keukenkampioenvoetbal.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:32 schreef Zipportal het volgende:
Dat dat de 2e tijd ooit is geeft aan hoe debiel dat WR isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |