Heb ik ook wel eens. Vaak na een dag werken en weer in de buitenlucht/zon, al die schittering en eventueel een windje zorgt er voor dat ik onophoudelijk begin te niezen. Ik denk dat die zenuw bij mij iets te gevoelig is voor licht ofzo.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:07 schreef Evangelion het volgende:
Al (meer dan?) een maand aan het niezen/snotneuzen
Verder niet ziek of zo. Hooikoorts klinkt logisch, maar nooit eerder last van gehad.
Irritant
Grapjas.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:14 schreef karr-1 het volgende:
Ik heb toevallig de pech dat ik in een bosrijk gebied woon en dan zijn er dus altijd mensen, vooral senioren, die midden op de weg moeten fietsen, wandelen of autorijden in een slakkentempo. En als ik dan aangeef er langs te willen, omdat ik wel een leven heb, worden ze nog boos ook.
Hou je gewoon aan de verkeersregels en hou rekening met mensen die gewoon naar huis willen na een lange dag.
Nou ik lach me dood.....quote:
Is toch grappig. Klagen over mensen die jou niet voorbij laten gaan ondanks dat jij WEL een leven hebt.quote:
Nee, Covid is de beste reactie.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Die verschrikte blik van mensen wanneer je één keer niest: ‘Corona???’
Die op de op- en afritten parkerenquote:Op woensdag 31 juli 2024 14:38 schreef karr-1 het volgende:
Vooral buitenlandse vrachtwagenchauffeurs (Polen, Bulgaren etc) die als idioten rijden op de weg en daardoor allerlei gevaarlijke situaties veroorzaken om maar zo snel mogelijk ergens te zijn
En dat inderdaadquote:
Sommige mensen (ik ook) vinden dat soort duiding en extra informatie juist interessant.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:02 schreef Hiddendoe het volgende:
DVD's. Speelfilms dus met een oneindige rij aan 'keuzemenu's'. Meer als de helft is mijn inziens hartstikke overbodig; commentaar van de regisseur, de bloopers, achter de schermen enz.
Dat kan. En ik gun het jou van harte. Maar ik kan bloopers ook op YT vinden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:12 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Sommige mensen (ik ook) vinden dat soort duiding en extra informatie juist interessant.
Bij ons is dat verdeeld; de een vindt de regisseurscommentaren leuk, de ander de bloopers.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:12 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Sommige mensen (ik ook) vinden dat soort duiding en extra informatie juist interessant.
Op een bus staan te wachten en (zoals verleden week in België, waar de regels net iets losser zijn) plotseling omringd worden door rokers is ook een klacht. Alsof ik ze aantrek.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:41 schreef karr-1 het volgende:
Mensen die voor je gaan rijden op de snelweg, het raampje opendraaien en dan zo de hele inhoud van de asbak uit het raam tiefen.
Lekker ineens zo'n aswolk over je auto heen. En als je dan kijkt negeren ze je gewoon. Asociaal volk !!
Dat het een keer mis gaat prima, dat heb ik ook wel eens. Maar meerdere malen achter elkaar in een week tijd?quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:14 schreef Eightyone het volgende:
Gelukkig zijn het iig nog mensen die bereid zijn om de digitale wereld te verkennen, zelfs al gaat het onhandig.
Bij minstens driekwart van die mensen denk ik "Wie ben je en waar moet ik je van kennen?"quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:03 schreef TLC het volgende:
Onbeduidende mensen die een real life soap hebben op tv
Je zal er als motor- of scooterrijder maar achter rijden en dan de aswolk in je gezicht krijgen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:41 schreef karr-1 het volgende:
Mensen die voor je gaan rijden op de snelweg, het raampje opendraaien en dan zo de hele inhoud van de asbak uit het raam tiefen.
Lekker ineens zo'n aswolk over je auto heen. En als je dan kijkt negeren ze je gewoon. Asociaal volk !!
Cabriolet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:48 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Je zal er als motor- of scooterrijder maar achter rijden en dan de aswolk in je gezicht krijgen.
Vroeger had je vaak een haar op de zeep. Ik ging daar altijd van over mijn nek.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:05 schreef -Spring het volgende:
Losse haren.
Losse haren in het doucheputje, tussen m'n vingers, om het dopje van de shampoofles, kriebelend op een plekje ergens op m'n rug waar ik niet bijkan, in m'n bilnaad, in bed, in m'n schoonmaakdoekje, overal.
Of iets (film, muziek of wat dan ook) briljant/geniaal noemen.quote:
Daarop inhakendquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:41 schreef karr-1 het volgende:
Fans van sommige acts die alles goed vinden, ook al klinkt de vocalist(e) als een kraai.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Of iets (film, muziek of wat dan ook) briljant/geniaal noemen.
Een kinderhand is gauw gevuld, denk ik dan maar.
Zoals elke radio dj doet als er een artiest live in zijn studio staat. Echt om te kotsen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:15 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Fans van sommige acts die alles goed vinden, ook al klinkt de vocalist(e) als een kraai.
"Zó mooi gezongen!"
Op Giel Beelen na dan, tijdens een beroerd gezongen optreden van B Brave, wat jaren terug.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:16 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Zoals elke radio dj doet als er een artiest live in zijn studio staat. Echt om te kotsen.
Oja dat was wel goud jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:20 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Op Giel Beelen na dan, tijdens een beroerd gezongen optreden van B Brave, wat jaren terug.
Die werden afgekapt.
Oh gatver idd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Vroeger had je vaak een haar op de zeep. Ik ging daar altijd van over mijn nek.
Sowieso vind ik stukken zeepquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Vroeger had je vaak een haar op de zeep. Ik ging daar altijd van over mijn nek.
Guiltyquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hardlopers op het fietspad, terwijl er ook een stoep naast ligt.
Volgens mij ergens in het noorden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:26 schreef Sjoerd102 het volgende:
Meteen erbij zetten:
Limburgse dorp Sevenum![]()
Alsof er meerdere plaatsen Sevenum zijn
Ik hoop dat je je aan je woord houdt.quote:
Ergens moeten aanklikken dat je 18+ bent als er alcohol(reclame) te zien is.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:42 schreef Eightyone het volgende:
Programma's op de pc die bijna elke keer als je ze opent opnieuw geupdate moeten worden.
- FileZilla
- 4K Video Downloader
Enzovoort.
Iddquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:45 schreef maily het volgende:
[..]
Ergens moeten aanklikken dat je 18+ bent als er alcohol(reclame) te zien is.
Tegenwoordig is het 24+ voor die gokreclames.
Misschien moeten ze hier hetzelfde als tweakers implementeren, die doen dat automatisch.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:46 schreef kloon_bassie het volgende:
Users die 4x op een rij posten ipv de edit-knop gebruiken.
Automatische updates, daar kan niks mis mee gaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:34 schreef Managarm het volgende:
[..]
Misschien moeten ze hier hetzelfde als tweakers implementeren, die doen dat automatisch.
Erg idd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:37 schreef kloon_bassie het volgende:
Mensen die elk gesprek naar zichzelf draaien. How can I make this about me?
Hier heb ik echt zo'n last van!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:37 schreef kloon_bassie het volgende:
Mensen die elk gesprek naar zichzelf draaien. How can I make this about me?
I see what you did herequote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:01 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Hier heb ik echt zo'n last van!
Eensquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:43 schreef Mubassie het volgende:
En deze dan, niet te doen![]()
[ afbeelding ]
Scheurt altijd af, of scheurt helemaal niet.
De NOS die van de hak op de tak springt van de ene naar de andere sport, met halve wedstrijden. Dat schijnt zo te zijn vanwege uitzendrechten.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:39 schreef tong80 het volgende:
De NOS tijdens de spelen met fucking reclames als iedere zender live Hassan uitzendt.
Als je een nieuwe irritatie wilt moet je het eens proberen, het voelt heel oudbollig aan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij ons is dat verdeeld; de een vindt de regisseurscommentaren leuk, de ander de bloopers.
Maar jeetje.... een DVD, ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst een DVD of Blue-ray gekeken heb.
Waarschijnlijk niet in dit huis, want het enige apparaat dat ze kan afspelen is de X-box en die gebruik ik niet
We wonen hier al ruim 3 jaar dus ik denk niet dat ik nog een DVD of Blueray gezien heb in die periode.
Wielrenners op de weg, terwijl er een fietspad naast ligt. En nog erger, wielrenners die door rood heen rijden op een 80 weg.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Publieke omroep financieel uitknijpen zodat men gedwongen is reclames uit te zenden, en dan gaan klagen over de vele reclames,quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:39 schreef tong80 het volgende:
De NOS tijdens de spelen met fucking reclames als iedere zender live Hassan uitzendt.
Ik heb een maandje HBO genomen, kon je ook meer kijken.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:39 schreef tong80 het volgende:
Wanneer hebben ze bezuinigdquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:39 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Publieke omroep financieel uitknijpen zodat men gedwongen is reclames uit te zenden, en dan gaan klagen over de vele reclames,
Ik doe aan budgetbeheer. Daardoor kan ik zelf geen HBO-account aanmaken en het beheer ook niet. Vraag me niet hoe dat kan.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:10 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik heb een maandje HBO genomen, kon je ook meer kijken.
Vergeet de AI-chat pop-up niet!quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:36 schreef Invisibli het volgende:
ohja en sites waar giga veel popups verschijnen.
Ontvang notificaties.
Abonneer je op onze nieuwsbrief.
Accepteer cookies.
Om daarna nog een beeldvullende aanbieding het scherm op te douwen.
Zucht!
kruisje kruisje kruisje kruisje!
Ik wil de content zien!
Reclame moet in zijn geheel afgeschaft worden. Liever een paar televisiezenders zonder reclame dan een miljoen zenders met reclame.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:39 schreef tong80 het volgende:
Ik liep eens tegen een raar webshopje aan. Ik had via Bol bij hen nagellak besteld. Komt het aan, is de lak veel te dun. Dus onbruikbaar. Ik stuur het terug maar krijg mijn geld niet terug. “Ja mevrouw, deze is open, die kunnen wij niet meer verkopen!!” Nee mens, dat is de bedoeling ook! Ik Bol gebeld maar zij konden/wilden niks doen. Ik was dus beide kwijt: geld en nagellak.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:52 schreef Loohcs het volgende:
Webshops (met een redelijke reputatie zoals Amazon of Bol en ook Decathlon) die ruimte bieden aan allerlei vage derde partijen. Dan weet je nog niet hoe 't zit met kwaliteit, levertijd, garantie en terugsturen in zichttermijn. Officieel zijn je rechten natuurlijk hetzelfde, maar je weet nooit hoe zo'n vaag 'webshopje' in praktijk handelt. Volgens mij kon je vroeger nog ergens aanvinken dat je alleen artikelen van de originele aanbieder wilde zien, maar dat kan niet meer. Zeker bij bv. electronica, kabels en opladers etc, moet je door een woud van vage aanbieders.
Waarom koop je dat dan niet bij Kruidvat of Etos?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik liep eens tegen een raar webshopje aan. Ik had via Bol bij hen nagellak besteld. Komt het aan, is de lak veel te dun. Dus onbruikbaar. Ik stuur het terug maar krijg mijn geld niet terug. “Ja mevrouw, deze is open, die kunnen wij niet meer verkopen!!” Nee mens, dat is de bedoeling ook! Ik Bol gebeld maar zij konden/wilden niks doen. Ik was dus beide kwijt: geld en nagellak.
Het zal maar om een prijzig product gaan.
Ik weet niet meer waarom.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:04 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom koop je dat dan niet bij Kruidvat of Etos?
keivet die Limburgse humorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:26 schreef Sjoerd102 het volgende:
Nieuwssites (Zoals nos.nl) die bij echt bij elke Limburgse plaats er structureel bij vermelden ;in het Limburgse (insert plaatsnaam). Of in (plaatsnaam) Limburg..
bij andere provincies gebeurd dit vrijwel nooit
bv incident in Gorinchem (https://nos.nl/artikel/25(...)val-op-natuurcentrum) geen provincie erbij
nieuwsbericht over Limburg
https://nos.nl/artikel/25(...)nu-bij-limburgs-dorp
Meteen erbij zetten:
Limburgse dorp Sevenum![]()
Alsof er meerdere plaatsen Sevenum zijn
quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:43 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Reclame moet in zijn geheel afgeschaft worden. Liever een paar televisiezenders zonder reclame dan een miljoen zenders met reclame.
Bonusklacht: van die lichtrelameborden die zich als een virus door de stad verspreiden.
Extra bonusklacht: rotondes met reclamebordjes.
Dat hele koekiegezeik moet gewoon anders. Dat je gewoon in je browser 1x aangeeft hoe je het voor alle sites wil of zo.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:45 schreef maily het volgende:
[..]
Ergens moeten aanklikken dat je 18+ bent als er alcohol(reclame) te zien is.
Tegenwoordig is het 24+ voor die gokreclames.
Kom jij de peuken oprapen die bij ons zkh liggen?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Dat mag echt al tig jaar niet meer.
Nog steeds idd. Vaak lijk witte Tokkie-wijven met een schorre stem.quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat mag echt al tig jaar niet meer.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Kom jij de peuken oprapen die bij ons zkh liggen?![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog steeds idd. Vaak lijk witte Tokkie-wijven met een schorre stem.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:45 schreef Eightyone het volgende:
Roken bij ziekenhuizen mag eigenlijk niet eens meer, maar voor Bernhoven staat in een hoekje een bankje waar mensen zich een beetje kunnen verschuilen. Achter een verzameling planten.
En dan beginnen mensen er toch aan.
Eerst wás het ook een rookzone.
[ afbeelding ]
+ gebrek aan psychische stabiliteit, toekomstperspectief (kan ook met fysieke gezondheid te maken hebben), enz.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:08 schreef Prego het volgende:
geen geld hebben maar wel kinderen op de wereld zetten
Maar het is zo goedkoop...... verder geheel mee eens natuurlijkquote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:08 schreef Prego het volgende:
Bonusklacht: mensen die massaal hun kutzooi bestellen bij bedrijven als Ali Express en Temu
Dat kan ik me nog wel voorstellen. De meeste fietspaden zijn geasfalteerd terwijl de stoep bestaat uit tegels die heel vaak schots en scheef liggen waardoor het (hard)lopen niet zo soepel gaat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ook als ze in tegenovergestelde richting (als 't ware een spookrijder) lopen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Toen ik nog bij een ziekenhuis werkte heb ik ook wel eens gewoon artsen zien roken. Meneer de cardioloog moet z'n patiënten vertellen niet te roken maar hij loopt zelf wel in de pauze aan een sigaar te lurken.quote:
Herkenbaar. Ook mensen die mij willen helpen met iets terwijl ik duidelijk aangeef geen hulp nodig te hebben. En dan toch blijven aandringen. Dan moet ik echt tot 100 tellen om mijn geduld niet te verliezen en zo'n behulpzaam stuk sociaal behang niet regelrecht naar de hel te schelden.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hoofdpijn zonder oorzaak.
Ok niet echt een zaak maar wel ergerlijk.
En mensen die niet doorhebben dat ik liever alleen ben.
Wat maakt dat nou uit. Ik vind het een slecht voorbeeld.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:08 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Toen ik nog bij een ziekenhuis werkte heb ik ook wel eens gewoon artsen zien roken. Meneer de cardioloog moet z'n patiënten vertellen niet te roken maar hij loopt zelf wel in de pauze aan een sigaar te lurken.
Weliswaar niet voor de deur, maar echt iedereen liep gewoon een straat verder op om te paffen.
Moet morgen even naar mijn vrienden van het ziekenhuis maar ik durf daar nieteens een peuk op te steken in de fietsenstalling hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Kom jij de peuken oprapen die bij ons zkh liggen?![]()
Dat is wel sneu, maar ik weet als Teckel-eigenaar ook precies wanneer mijn hond in het gras vol stront wil gaan rollen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:51 schreef Hiddendoe het volgende:
Mensen die hun hond uitlaten en zodra het beestje ergens even lekker wil snuffelen (in het gras of aan een boom), direct dat hondje meetrekken aan de lijn, want meneer of mevrouw wil naar huis.
Laat dat beestje toch even genieten van het buiten zijn.
Presentquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:47 schreef -Spring het volgende:
Mensen in winkels en winkelstraten die zich niet bewust zijn van hun omgeving.
Uitzonderingen bevestigen de regel, maar hier wordt de hondenpoep meestal wel netjes opgeruimd.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat is wel sneu, maar ik weet als Teckel-eigenaar ook precies wanneer mijn hond in het gras vol stront wil gaan rollen.
Dus dan sleur ik haar gewoon mee hoor
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:21 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regel, maar hier wordt de hondenpoep meestal wel netjes opgeruimd.
Maar dan nog, hé? Zo'n hond moet zich zelfs tijdens het uitlaten helemaal voegen naar de wensen van het baasje/vrouwtje.
Je zou het maar moeten reinigenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:19 schreef Klik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk en zeldzaam inderdaad.
Ik begrijp je bezwaar, maar waarom gun je je hond dit soort pretjes niet?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je zou het maar moeten reinigen![]()
Gewoon wegsleuren die hond. Ik denk niet dat mijn Teckel er minder gelukkig is om.
Kapotte blikjes in grasvelden, dat is om je dood te ergeren.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik begrijp je bezwaar, maar waarom gun je je hond dit soort pretjes niet?
Ik heb een Teckel.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik begrijp je bezwaar, maar waarom gun je je hond dit soort pretjes niet?
Is ook weer waar. Hier, waar ik woon, heeft een stel bejaarden besloten om gezamenlijk een of twee keer per week de omgeving te controleren en alles op te ruimen. Ze doen dat geheel vrijwillig en onbezoldigd. Zo blijft onze omgeving schoon en aangenaam.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:47 schreef Klik het volgende:
[..]
Kapotte blikjes in grasvelden, dat is om je dood te ergeren.
Ik ben er van overtuigd dat jij heel goed bent voor je hondje. Het lijkt mij een stronteigenwijs geval, zo te lezen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb een Teckel.
Ik til dat beestje naar het grasveld zodat ze niet over hete tegels hoeft te lopen en juist dan gaat ze over de gloeiendhete tegels lopen naast het grasveld.
Ze mag van mij ook het water in. Maar daar heeft ze een hekel aan.
Teckel op de balquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat jij heel goed bent voor je hondje. Het lijkt mij een stronteigenwijs geval, zo te lezen.
Ik had het vnl. over mensen die niet wandelen maar bijna rennen en zo krijgt hun hond niet eens de tijd om fatsoenlijk te pissen of poepen, laat staan snuffelen aan gras, bomen enz.
En ik bemoei er ook nooit mee. Ik erger me er alleen maar aan. Eigenlijk best wel zielig toch?
die moeten we opsluiten, vreselijk dan vergaat mijn eetlust en plezieren van bestaan. @iedereen nu is het smakken afgelopen verzin iets anders debiele neurotenquote:
Ze is een Teckel en voldoet zo'n beetje aan alle stereotypen van een Teckel ja, dus inderdaad ook stronteigenwijsquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat jij heel goed bent voor je hondje. Het lijkt mij een stronteigenwijs geval, zo te lezen.
Ik had het vnl. over mensen die niet wandelen maar bijna rennen en zo krijgt hun hond niet eens de tijd om fatsoenlijk te pissen of poepen, laat staan snuffelen aan gras, bomen enz.
En ik bemoei er ook nooit mee. Ik erger me er alleen maar aan. Eigenlijk best wel zielig toch?
Anti-erger; onderdeel is gisteren bezorgd. Dat is een heel stuk sneller dan de opgegeven 8 weken.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:34 schreef CoolGuy het volgende:
Nou, oke, dus mijn lieftallige vrouw laat een flesje water nog in de koelkast vallen, hoppa, glasplaat in 1000 stukken. Goed, kan gebeuren...denk ik, vraag me niet hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen, maar goed, koelkast opzoeken, onderdeel opzoeken, bestellen ennnnnn.....niet op voorraad.Uiteraard niet. Hele koelkast aan onderdelen op voorraad maar natuurlijk dát ding weer niet.
Levertijd 8 weken. Daar kan ik me echt dood aan ergeren.
Chillquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Anti-erger; onderdeel is gisteren bezorgd. Dat is een heel stuk sneller dan de opgegeven 8 weken.
Teckelsquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:57 schreef Bargehassus het volgende:
Teckels. Een halve hond hoog en twee honden lang.
Met een blaf als van een Dobermannquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:57 schreef Bargehassus het volgende:
Teckels. Een halve hond hoog en twee honden lang.
Oh, ik ging er vanuit dat je je aan termen als "normies" en "normans" ergerde, want als er iets totaal achterlijk is dan is het het gebruik van die termen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:12 schreef EmptyBox het volgende:
Normies, Normans. Ogenschijnlijk normale mensen met normaal functionerende brein. Maar echter zo achterlijk als een wat.
Wat?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:12 schreef EmptyBox het volgende:
Normies, Normans. Ogenschijnlijk normale mensen met normaal functionerende brein. Maar echter zo achterlijk als een wat.
Eens, de moderne 'laten we alles verkleinen want dat klinkt zo schattig' methode. Elke keer als ik dat mens op de radio hoor zeggen "Met wie wil jij weer eens een koffietje doen" dan krijg ik moordneigingenquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:52 schreef KinKiJan het volgende:
"Alsjeblieft, je koffietje, je wil er geen suikertje in he? Alleen een melkje toch?"
Zit gofferdommetjes in een koffietentje, niet in een kleuterschooltje!
Tenenkrommende social media-taal. Woorden als 'BFF' en 'knappie' worden door dezelfde mensen gebruikt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:09 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Eens, de moderne 'laten we alles verkleinen want dat klinkt zo schattig' methode. Elke keer als ik dat mens op de radio hoor zeggen "Met wie wil jij weer eens een koffietje doen" dan krijg ik moordneigingen
Sowieso, volwassen mensen met praatjes in verkleinwoordjesquote:Op maandag 19 augustus 2024 11:57 schreef kloon_bassie het volgende:
Volwassen mensen die ‘vleesje’ zeggen
Mijn collegaatjequote:Op maandag 19 augustus 2024 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sowieso, volwassen mensen met praatjes in verkleinwoordjes
Heb ook iemand die heeft het altijd over "collegae"quote:
Die laatste moet je uitleggen: kunnen vrouwen dan niet gewoon oprecht zoiets vinden? Moet je een warme band hebben om tegen iemand te zeggen dat ze knap zijn, bijvoorbeeld? In tegenstelling tot het vooroordeel is er niet enkel haat, nijd en jaloezie tussen vrouwen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:26 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Tenenkrommende social media-taal. Woorden als 'BFF' en 'knappie' worden door dezelfde mensen gebruikt.
Een ergernis verwant aan 'knappie': het onderlinge geslijm tussen vrouwen op social media. Het gestrooi met alle varianten van 'je bent zó knap', ladingen hartjes, enzovoort. In werkelijkheid is de band vaak wat minder warm. "Keep your friends close, and your enemies closer."
Wist je dat daar een hele makkelijke oplossing voor isquote:Op maandag 19 augustus 2024 11:26 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Tenenkrommende social media-taal. Woorden als 'BFF' en 'knappie' worden door dezelfde mensen gebruikt.
Een ergernis verwant aan 'knappie': het onderlinge geslijm tussen vrouwen op social media. Het gestrooi met alle varianten van 'je bent zó knap', ladingen hartjes, enzovoort. In werkelijkheid is de band vaak wat minder warm. "Keep your friends close, and your enemies closer."
Wel met je eens maar ook eens met de persoon die je quote.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die laatste moet je uitleggen: kunnen vrouwen dan niet gewoon oprecht zoiets vinden? Moet je een warme band hebben om tegen iemand te zeggen dat ze knap zijn, bijvoorbeeld? In tegenstelling tot het vooroordeel is er niet enkel haat, nijd en jaloezie tussen vrouwen.
Toen ze uberhaupt met doppen op die pakken begonnen waren ze al niet hufterproof; ik maak ze gewoon nog steeds op de oude manier open. Ook makkelijker om het laatste beetje, wat toch al snel nog best veel is eruit te krijgen. 3-dubbele onnodige feature dusquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:01 schreef Loohcs het volgende:
'Vaste' doppen op vla/yoghurt pakken. Degene die dat bedacht heeft mogen ze ook standrechtelijk executeren.
Irritant, want dop blijf niet goed open of zit in de weg, gaat niet meer goed dicht en/of breekt alsnog af. Bovendien behoorlijk onnodige 'feature', want literpakken vla zonder dop zag ik toch weinig in de berm liggen (wat toch de reden van invoering was bij plastic flesjes).
Kunnen ze nog beter terug naar vroeger, namelijk helemaal zonder de dop. Kun je je pak niet meer goed afsluiten en platleggen, maar dat gaat met zo'n k*t-dop ook niet.
Daar heb je toch flessenlikkers voor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Toen ze uberhaupt met doppen op die pakken begonnen waren ze al niet hufterproof; ik maak ze gewoon nog steeds op de oude manier open. Ook makkelijker om het laatste beetje, wat toch al snel nog best veel is eruit te krijgen. 3-dubbele onnodige feature dus
Yup, ook die werken beter bij het ouderwets openen van zo'n pak dan door die dop in dat pak heen te wroeten.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:16 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Daar heb je toch flessenlikkers voor.
https://www.bing.com/imag(...)&form=HDRSC3&first=1
Zijn niet altijd mensen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 06:59 schreef Sjoerd102 het volgende:
Mensen die nadat ze ergens op bezoek zijn geweest claxonneren bij het wegrijden.
Zelfs als het om 1u 's nachts is
Weet je wat ik altijd doe met die gehandicapte pakken? Ik schenk de inhoud in een fles van glas. Eentje met een beugelsluiting. Godzijdank heb ik die flessen bewaard.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, ook die werken beter bij het ouderwets openen van zo'n pak dan door die dop in dat pak heen te wroeten.
Werk op een customer service afdeling.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:20 schreef Hiddendoe het volgende:
Waar ik me ook en vooral aan erger zijn mensen die zich verstoppen achter kinderen om hun al dan niet politieke agenda er door te douwen.
Schijnheilige hypocrieten dus. Van die gasten die doen alsof ze zich zorgen maken over het tere kinderzieltje terwijl ze zelf in hun broek schijten van angst vanwege veranderingen die ze niet aankunnen.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 06:50 schreef tong80 het volgende:
Altijd lachende liegende VVDers zoals Kamp, Terpstra en Rutte.
Zalm ookquote:Op donderdag 22 augustus 2024 06:50 schreef tong80 het volgende:
Altijd lachende VVDers zoals Kamp, Terpstra en Rutte.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 06:50 schreef tong80 het volgende:
Altijd lachende VVDers zoals Kamp, Terpstra en Rutte.
Andrew Tate als idool kunnen hebben, ofwel: waarom kunnen beïnvloeders geld verdienen met beïnvloeden via "sociale" media?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 04:07 schreef Eightyone het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)wel-maand-huisarrest
...Andrew Tate als idool hebben.
Vaak nog in het Engels ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:42 schreef Bugno3 het volgende:
Mensen elke tweede zin een uitdrukking of gezegde gebruiken. Tenenkrommend.
'Snap je?' Ruud in Massa is Kassa.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:42 schreef Bugno3 het volgende:
Mensen elke tweede zin een uitdrukking of gezegde gebruiken. Tenenkrommend.
Dat dit tegenwoordig extra opgedrongen wordt.quote:
Dat zijn vaak mensen die vanwege hun vakgebied sociale vaardigheidsstrainingen, rollenspelen, enz hebben gehad.quote:Op zondag 1 september 2024 11:29 schreef Blues het volgende:
Mensen die je naam in bijna elke zin gebruiken.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:33 schreef -Spring het volgende:
Automobilisten die onnodig voorrang geven aan fietsers en voetgangers.
Vooral als ze voor mij rijden en ik haast heb.
Om ongelukken met tieners tegen te gaan willen ze de leeftijdsgrens op.... 14quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
- Fietsers die met z’n tweeën of drieën naast elkaar fietsen op een smal fietspad, waardoor je er als auto krap langs kan.![]()
- Mensen die in de auto keihard op speaker bellen. Sta je er als geparkeerde auto naast, of 2 auto’s verder, kun je het hele gesprek nog horen.
- Fatbikes die links en rechts rond je auto gaan hangen als jij netjes 30 rijdt maar zij sneller willen.![]()
- Fatbikes met 2 kleine en superlichte brugklassers erop. Het gaat telkens net goed. Op veel te hoge snelheid.![]()
Volgens mij is het momfluencers.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Die mamfluencers (schrijf je dat zó?) die zogenaamd in een spic en span schoon huis hun flauwekul verkopen, met dochter Anne-Fleur met zo’n hoofdband op schoot.
Nee, ik swipe ze gelijk weg. Overigens, en dat voeg ik even toe, heb ik ook een grondige hekel aan vrouwen die zogenaamd aan de verbouwing van hun nieuwe huis meehelpen. “En dan maken we (!) hier de vloerverwarming en daar realiseren we (!) ons kookeiland!”quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Volgens mij is het momfluencers.
Heb je een voorbeeldje?
Een verplichte helm zou wel een goed idee zijn en zeer goed te controleren.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:18 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Om ongelukken met tieners tegen te gaan willen ze de leeftijdsgrens op.... 14jaar zetten
succes aan alle agenten die dit moeten controleren bij al die pubers die hun ID niet bij hun hebben en daar een drama over gaan lopen maken.
Ah ja. Lol.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, ik swipe ze gelijk weg. Overigens, en dat voeg ik even toe, heb ik ook een grondige hekel aan vrouwen die zogenaamd aan de verbouwing van hun nieuwe huis meehelpen. “En dan maken we (!) hier de vloerverwarming en daar realiseren we (!) ons kookeiland!”
Wees blijquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ah ja. Lol.
Nee ik vroeg het alleen maar vanwege dat 'spic & span' huis, want dat hebben wij altijd, maar mijn vrouw is dan weer geen momfluencer.
quote:
Zover ik weet is ze invloedrijk in het aanprijzen van lifestyle en/of producten. En ze is moeder (mom). Zoiets.quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]Geen idee, ik weet ook niet zo goed wat een momfluencer doet eigenlijk. Ja, influencen maar...wat? met kinderzaken? of wat?
Onterechte ergernis T0ng.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:50 schreef tong80 het volgende:
Rechts extremistisch gelul, en dan goedkeuren. Want hij zegt tenminste gewoon wat ie denkt.
En : 'Hij spreekt namens de "gewone" man.' ?quote:
Maar als hun man het roept is het wel goed, en dat terwijl ze alles laten doen en ze dus sowieso niets fysiek zelf doen en alleen de rekening betalen?quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, ik swipe ze gelijk weg. Overigens, en dat voeg ik even toe, heb ik ook een grondige hekel aan vrouwen die zogenaamd aan de verbouwing van hun nieuwe huis meehelpen. “En dan maken we (!) hier de vloerverwarming en daar realiseren we (!) ons kookeiland!”
Terwijl het lang geleden is dat ik zo veel gezopen had.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:52 schreef Klik het volgende:
1 fiets met 2 personen waarbij iemand achterstevoren op de voorste bagagedrager zit!
Sowieso stellen die met alles in “we” praten.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze beiden agent zijn: 'Waar denken wij heen te gaan ?'quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sowieso stellen die met alles in “we” praten.
Tenenkrommend.
Dat doen ze ook bij tegenkomende fietsers op fietspaden hoor. Dan kun jij het gras in. Vooral scholieren hebben daar een handje van.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
- Fietsers die met z’n tweeën of drieën naast elkaar fietsen op een smal fietspad, waardoor je er als auto krap langs kan.
Klopt. Dat vind ik misschien nog wel erger.quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:37 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Dat doen ze ook bij tegenkomende fietsers op fietspaden hoor. Dan kun jij het gras in. Vooral scholieren hebben daar een handje van.
De laatste keer dat ik die zag zat ik er met 80 bijna achterop. Mistig en fietsend zonder licht op een 80 weg (waar geen fietsen mogen komen). Scheelde een paar centimeter, kon nog net opzij met mijn auto.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:52 schreef Klik het volgende:
1 fiets met 2 personen waarbij iemand achterstevoren op de voorste bagagedrager zit!
Ik heb ook altijd het idee dat IK opzij moet. Waarom moet ik altijd opzij? Waarom gaan anderen niet eens opzij?quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klopt. Dat vind ik misschien nog wel erger.
Wandelend heb je ook dit soort situaties. Kun je in je eentje aan de kant omdat er 3 mensen naast elkaar tegemoet lopen. VOLWASSENEN.
Ik loop veel in het buitengebied en loop dus in principe altijd aan de "verkeerde kant" van de weg, zodat ik het verkeer op dezelfde weghelft in de ogen heb en er niet verlamd in de sloot pas achter kom dat die automobilist niet door had dat daar iemand liep.quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klopt. Dat vind ik misschien nog wel erger.
Wandelend heb je ook dit soort situaties. Kun je in je eentje aan de kant omdat er 3 mensen naast elkaar tegemoet lopen. VOLWASSENEN.
Nou ja in dit geval is het meervoud tegenover enkelvoud. Dat is toch absurd dat er 3 doorlopen en 1 dus moet stoppen. Ik zou nooit als trio wandelend verwachten (of doordrukken) dat de wereld voor mijn groepje moet wijken.quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd het idee dat IK opzij moet. Waarom moet ik altijd opzij? Waarom gaan anderen niet eens opzij?
Ja die “verkeerde kant” van de weg doe ik vooral met hardlopen, al zijn de meningen erover verdeeld.quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik loop veel in het buitengebied en loop dus in principe altijd aan de "verkeerde kant" van de weg, zodat ik het verkeer op dezelfde weghelft in de ogen heb en er niet verlamd in de sloot pas achter kom dat die automobilist niet door had dat daar iemand liep.
Dus ja, als er dan voetgangers zijn die tegemoetkomend langs dezelfde berm lopen dan mogen ze om me heen ook, ze snappen kennelijk sowieso niet dat ze daar gevaarlijk lopen.
Pas passeerde ik er met de auto nog een paar, met z'n drieën naast elkaar op de rechter weghelft op een 80 km weg, dan weet ik wel zeker dat het geen locals zijn.
https://audio.nrc.nl/episode/40422015quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:44 schreef Managarm het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik die zag zat ik er met 80 bijna achterop. Mistig en fietsend zonder licht op een 80 weg (waar geen fietsen mogen komen). Scheelde een paar centimeter, kon nog net opzij met mijn auto.
De meningen zijn er vooral over verdeeld bij mensen die geen flauw idee hebben.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die “verkeerde kant” van de weg doe ik vooral met hardlopen, al zijn de meningen erover verdeeld.
Ik ga wel altijd met een bochtje om tegemoetkomende mensen heen.
" Dit beleid is niet uit te leggen" is er ook zo eentje,quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
En : 'Hij spreekt namens de "gewone" man.' ?
Daarom vanaf gisteren het 20:00 uur journaal voor debielen en gestoorden.quote:Op dinsdag 10 september 2024 03:22 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
" Dit beleid is niet uit te leggen" is er ook zo eentje,
Het is prima uit te leggen maar mensen snappen het niet altijd....
Sowieso stickers op boeken.quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:41 schreef Evangelion het volgende:
Wereldberoemde literatuur met dan de boekcover volgekalkt met:
"A Netflix Series"
"The inspiration for the film ... "
Rot op!
quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sowieso niet-verwijderbare stickers op artikelen.
Dit idd, zondag nog in de trein, gelukkig zaten er geen andere mensen in de coupé behalve zij en ik, maar toen ik het zat was ben ik wel even heel hard "hai schatje, de trein is er bijna dus ik ben zo thuis" tegen mijn telefoon gaan zeggen.quote:Op maandag 9 september 2024 21:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
Mensen die hun telefoon in het openbaar op de speaker hebben. Echt, krijg jeuk!
Het journaal in makkelijke taal? Ik ben het even gaan zoeken toen ik het bij Lubach zag.quote:Op dinsdag 10 september 2024 05:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom vanaf gisteren het 20:00 uur journaal voor debielen en gestoorden.
17:00 uur ja. Maar eerst hadden ze het over 20:00 uur. Kunnen ze dan lezenquote:Op dinsdag 10 september 2024 11:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het journaal in makkelijke taal? Ik ben het even gaan zoeken toen ik het bij Lubach zag.
Het is om 17.00 uur en idd vrij simpel, hoewel er nog wel wat woorden bij waren waarvan ik dacht "mwah, onnodig lang".
Ik denk namelijk dat ze daar ook winst kunnen halen, mensen die met ondertiteling kijken pakken dan ook weer meer mee.
Ehm ja, veel kunnen wel lezen maar het moet wel simpel blijven, en korte woorden helpen ook wel.quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
17:00 uur ja. Maar eerst hadden ze het over 20:00 uur. Kunnen ze dan lezen
Je bedoelt eigenlijk dat journaal om 17:00 uur, maar alsnog: niet aardig.quote:Op dinsdag 10 september 2024 05:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom vanaf gisteren het 20:00 uur journaal voor debielen en gestoorden.
Mensen die onnodig links rijden.quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die bumperkleven, terwijl je hard zat rijdt, omdat ze te lang in hun nest blijven liggen en zodoende elke dag moeten racen om op tijd te komen.
Kom op tijd uit je nest.
Mensen die met 80 kmu op een rood verkeerslicht afrijdenquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:17 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Mensen die onnodig links rijden.
Nee joh, gewoon in de binnenstad, enkele weg, waar je 30 of 50 mag.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:17 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Mensen die onnodig links rijden.
Niks mis met 80.quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon in de binnenstad, enkele weg, waar je 30 of 50 mag.Nee dan scheur ik niet 80.
Zelfs als tijd geen flikker uit maakt ben jij mijn grootste ergernisquote:Op dinsdag 10 september 2024 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die bumperkleven, terwijl je hard zat rijdt, omdat ze te lang in hun nest blijven liggen en zodoende elke dag moeten racen om op tijd te komen.
Kom op tijd uit je nest.
Jij de mijne als je 80 door de binnenstad wil rijden.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs als tijd geen flikker uit maakt ben jij mijn grootste ergernis
Ik heb het meer over figuren die 102 ofzo op de snelweg rijden waarbij ze iemand die 101 rijdt inhalen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij de mijne als je 80 door de binnenstad wil rijden.@:natteduivel
Van mij zou je er dus meer willen hebben, ik gebruik mijn spiegel goed en ga altijd aan de kant.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het meer over figuren die 102 ofzo op de snelweg rijden waarbij ze iemand die 101 rijdt inhalen.
En vervolgens links blijven rijden omdat er in de verte nog iemand 99 rijdt.
Tja, zo ben ik in een onoverzichtelijke bocht bijna tegen een hardloper aangereden. Ik fietste met 25km/u en als je dan niet verwacht dat er iemand aan komt rennen...tuurlijk kun je iemand ook "in z'n rug" rijden in zo'n bocht, maar als je allebei dezelfde kant op gaat heb je net iets meer tijd omdat je niet frontaal op elkaar afrijdt/loopt. Bovendien moet je 'm al bijna eerder hebben gezien als ie aan de "goede" kant looptquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die “verkeerde kant” van de weg doe ik vooral met hardlopen, al zijn de meningen erover verdeeld.
Ik ga wel altijd met een bochtje om tegemoetkomende mensen heen.
Eigenlijk dat niet eens. Hij is er al sinds begin jaren 80. Een filmrecensent gaat ook niet later, als ie de baan al heeft, eens kijken wie heel die Robert de Niro nou precies is. Want hij kent 'm alleen via Bananarama.quote:Op vrijdag 13 september 2024 07:04 schreef Eightyone het volgende:
Een zeer groot deel van z'n ouvre staat online. Hoewel het nogal veel is, lijkt het me verstandig om daar een paar uurtjes doorheen te spitten voor je bij Eva gaat zitten.
Mensen die niet weten wanneer een verkeerslicht op groen gaat springen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:51 schreef Klik het volgende:
[..]
Mensen die met 80 kmu op een rood verkeerslicht afrijden
Valt best mee.quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:16 schreef TLC het volgende:
Ik heb snachts vaak Radio 1 op staan maar tegenwoordig gaat het snachts in 7 van de 10 gevallen alleen nog maar over slavernij, en dat echt iedere keer
Nodig dan iemand uit die uit interesse of voor zijn werk dat al veel eerder een of meedere malen gedaan heeft.quote:Op vrijdag 13 september 2024 07:04 schreef Eightyone het volgende:
Een zeer groot deel van z'n ouvre staat online. Hoewel het nogal veel is, lijkt het me verstandig om daar een paar uurtjes doorheen te spitten voor je bij Eva gaat zitten.
Dat maakt het dus zo lastig.quote:Op woensdag 11 september 2024 16:55 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Tja, zo ben ik in een onoverzichtelijke bocht bijna tegen een hardloper aangereden. Ik fietste met 25km/u en als je dan niet verwacht dat er iemand aan komt rennen...tuurlijk kun je iemand ook "in z'n rug" rijden in zo'n bocht, maar als je allebei dezelfde kant op gaat heb je net iets meer tijd omdat je niet frontaal op elkaar afrijdt/loopt. Bovendien moet je 'm al bijna eerder hebben gezien als ie aan de "goede" kant loopt
Volgens mij kunnen ze dan een boete krijgen ivm de toonplicht,quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:18 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Om ongelukken met tieners tegen te gaan willen ze de leeftijdsgrens op.... 14jaar zetten
succes aan alle agenten die dit moeten controleren bij al die pubers die hun ID niet bij hun hebben en daar een drama over gaan lopen maken.
In het voorbeeld waarbij het naar voren kwam, is het hartstikke logisch wel, toch? Zou het nogal raar vinden als je samenwoont, of gaat wonen, en dan alle veranderingen en verbouwingen in huis benoemd met ‘ik’. ‘Ik’ krijg hier de nieuwe keuken, ‘ik bouw hier dan *insert iets’, ‘ik laat hier de schilder bezig met een nieuwe muurverf’.quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sowieso stellen die met alles in “we” praten.
Tenenkrommend.
Uiteraard is daar niks mis mee.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
In het voorbeeld waarbij het naar voren kwam, is het hartstikke logisch wel, toch? Zou het nogal raar vinden als je samenwoont, of gaat wonen, en dan alle veranderingen en verbouwingen in huis benoemd met ‘ik’. ‘Ik’ krijg hier de nieuwe keuken, ‘ik bouw hier dan *insert iets’, ‘ik laat hier de schilder bezig met een nieuwe muurverf’.
Zijn ze niet knap dan?quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:25 schreef Apotheose het volgende:
vrouwen in de kleedkamer van sportschool die niks anders doen dan beetje rustig 1 kg dumbell tillen en dan moeten douchen. Tot dusver: prima. Maar dan UIT-GE-BREID zich staan afdrogen en kleppen met elkaar in hun blote spleet Echt, doe wat aan eerst.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:25 schreef Apotheose het volgende:
Maar dan UIT-GE-BREID zich staan afdrogen en kleppen met elkaar in hun blote spleet Echt, doe wat aan eerst.
Bij de Dirk haalde ze de eerst volgende uit de rij van de kassa, ging altijd erg netjesquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat ik ook bloed irritant vind, sta je in de rij bij de kassa. Hoor je dat er een tweede kassa bij komt en dan vliegen mensen die ACHTER jou in de rij staan naar de zojuist geopende kassa toe, zonder even aan jou te vragen of je daar wil afrekenen.
Ja, mijn buurtsuper heeft nog geen zelfscan
Het gebrek aan fatsoen van mensen is idd heerlijk.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat ik ook bloed irritant vind, sta je in de rij bij de kassa. Hoor je dat er een tweede kassa bij komt en dan vliegen mensen die ACHTER jou in de rij staan naar de zojuist geopende kassa toe, zonder even aan jou te vragen of je daar wil afrekenen.
Aboutaleb die één tuinhandschoen krijgtquote:Op donderdag 26 september 2024 21:34 schreef Evangelion het volgende:
NOS dat altijd schrijft over vrouwenvoetbal zonder erbij te zetten dat het vrouwenvoetbal is.
[ afbeelding ]
Links: Ajax gaat over mannen, Twente over vrouwen
Rechts: PSG ook vrouwen
Niks tegen nieuwsberichten over vrouwenvoetbal verder, maar zet het er gewoon bij. Zodat ik niet 3 seconden verward ben van: huh, ik wist niet dat Twente vandaag speelde. Oh wacht, het zullen wel de vrouwen zijn.
Besiktas << Fener / Galatasarayquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:03 schreef tong80 het volgende:
Als een Nederlandse club in de Europacup verliest is het : 'Dat zijn de wetten van het internationale voetbal. Ieder klein foutje wordt afgestraft.'
Als Ajax met 4-0 wint van Besiktas : 'Wat stelt de Turkse competitie nou voor?'
Wat betekent dit ?quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Besiktas << Fener / Galatasaray
Dat weet je best.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veelquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat weet je best.![]()
Turkse competitie. Besiktas is veel kleiner dan Fener en Galatasaray.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |