Vaak nog in het Engels ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:42 schreef Bugno3 het volgende:
Mensen elke tweede zin een uitdrukking of gezegde gebruiken. Tenenkrommend.
'Snap je?' Ruud in Massa is Kassa.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:42 schreef Bugno3 het volgende:
Mensen elke tweede zin een uitdrukking of gezegde gebruiken. Tenenkrommend.
Dat dit tegenwoordig extra opgedrongen wordt.quote:
Dat zijn vaak mensen die vanwege hun vakgebied sociale vaardigheidsstrainingen, rollenspelen, enz hebben gehad.quote:Op zondag 1 september 2024 11:29 schreef Blues het volgende:
Mensen die je naam in bijna elke zin gebruiken.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:33 schreef -Spring het volgende:
Automobilisten die onnodig voorrang geven aan fietsers en voetgangers.
Vooral als ze voor mij rijden en ik haast heb.
Om ongelukken met tieners tegen te gaan willen ze de leeftijdsgrens op.... 14quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
- Fietsers die met z’n tweeën of drieën naast elkaar fietsen op een smal fietspad, waardoor je er als auto krap langs kan.![]()
- Mensen die in de auto keihard op speaker bellen. Sta je er als geparkeerde auto naast, of 2 auto’s verder, kun je het hele gesprek nog horen.
- Fatbikes die links en rechts rond je auto gaan hangen als jij netjes 30 rijdt maar zij sneller willen.![]()
- Fatbikes met 2 kleine en superlichte brugklassers erop. Het gaat telkens net goed. Op veel te hoge snelheid.![]()
Volgens mij is het momfluencers.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Die mamfluencers (schrijf je dat zó?) die zogenaamd in een spic en span schoon huis hun flauwekul verkopen, met dochter Anne-Fleur met zo’n hoofdband op schoot.
Nee, ik swipe ze gelijk weg. Overigens, en dat voeg ik even toe, heb ik ook een grondige hekel aan vrouwen die zogenaamd aan de verbouwing van hun nieuwe huis meehelpen. “En dan maken we (!) hier de vloerverwarming en daar realiseren we (!) ons kookeiland!”quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Volgens mij is het momfluencers.
Heb je een voorbeeldje?
Een verplichte helm zou wel een goed idee zijn en zeer goed te controleren.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:18 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Om ongelukken met tieners tegen te gaan willen ze de leeftijdsgrens op.... 14jaar zetten
succes aan alle agenten die dit moeten controleren bij al die pubers die hun ID niet bij hun hebben en daar een drama over gaan lopen maken.
Ah ja. Lol.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, ik swipe ze gelijk weg. Overigens, en dat voeg ik even toe, heb ik ook een grondige hekel aan vrouwen die zogenaamd aan de verbouwing van hun nieuwe huis meehelpen. “En dan maken we (!) hier de vloerverwarming en daar realiseren we (!) ons kookeiland!”
Wees blijquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ah ja. Lol.
Nee ik vroeg het alleen maar vanwege dat 'spic & span' huis, want dat hebben wij altijd, maar mijn vrouw is dan weer geen momfluencer.
quote:
Zover ik weet is ze invloedrijk in het aanprijzen van lifestyle en/of producten. En ze is moeder (mom). Zoiets.quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]Geen idee, ik weet ook niet zo goed wat een momfluencer doet eigenlijk. Ja, influencen maar...wat? met kinderzaken? of wat?
Onterechte ergernis T0ng.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:50 schreef tong80 het volgende:
Rechts extremistisch gelul, en dan goedkeuren. Want hij zegt tenminste gewoon wat ie denkt.
En : 'Hij spreekt namens de "gewone" man.' ?quote:
Maar als hun man het roept is het wel goed, en dat terwijl ze alles laten doen en ze dus sowieso niets fysiek zelf doen en alleen de rekening betalen?quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, ik swipe ze gelijk weg. Overigens, en dat voeg ik even toe, heb ik ook een grondige hekel aan vrouwen die zogenaamd aan de verbouwing van hun nieuwe huis meehelpen. “En dan maken we (!) hier de vloerverwarming en daar realiseren we (!) ons kookeiland!”
Terwijl het lang geleden is dat ik zo veel gezopen had.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:52 schreef Klik het volgende:
1 fiets met 2 personen waarbij iemand achterstevoren op de voorste bagagedrager zit!
Sowieso stellen die met alles in “we” praten.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze beiden agent zijn: 'Waar denken wij heen te gaan ?'quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sowieso stellen die met alles in “we” praten.
Tenenkrommend.
Dat doen ze ook bij tegenkomende fietsers op fietspaden hoor. Dan kun jij het gras in. Vooral scholieren hebben daar een handje van.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
- Fietsers die met z’n tweeën of drieën naast elkaar fietsen op een smal fietspad, waardoor je er als auto krap langs kan.
Klopt. Dat vind ik misschien nog wel erger.quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:37 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Dat doen ze ook bij tegenkomende fietsers op fietspaden hoor. Dan kun jij het gras in. Vooral scholieren hebben daar een handje van.
De laatste keer dat ik die zag zat ik er met 80 bijna achterop. Mistig en fietsend zonder licht op een 80 weg (waar geen fietsen mogen komen). Scheelde een paar centimeter, kon nog net opzij met mijn auto.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:52 schreef Klik het volgende:
1 fiets met 2 personen waarbij iemand achterstevoren op de voorste bagagedrager zit!
Ik heb ook altijd het idee dat IK opzij moet. Waarom moet ik altijd opzij? Waarom gaan anderen niet eens opzij?quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klopt. Dat vind ik misschien nog wel erger.
Wandelend heb je ook dit soort situaties. Kun je in je eentje aan de kant omdat er 3 mensen naast elkaar tegemoet lopen. VOLWASSENEN.
Ik loop veel in het buitengebied en loop dus in principe altijd aan de "verkeerde kant" van de weg, zodat ik het verkeer op dezelfde weghelft in de ogen heb en er niet verlamd in de sloot pas achter kom dat die automobilist niet door had dat daar iemand liep.quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klopt. Dat vind ik misschien nog wel erger.
Wandelend heb je ook dit soort situaties. Kun je in je eentje aan de kant omdat er 3 mensen naast elkaar tegemoet lopen. VOLWASSENEN.
Nou ja in dit geval is het meervoud tegenover enkelvoud. Dat is toch absurd dat er 3 doorlopen en 1 dus moet stoppen. Ik zou nooit als trio wandelend verwachten (of doordrukken) dat de wereld voor mijn groepje moet wijken.quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd het idee dat IK opzij moet. Waarom moet ik altijd opzij? Waarom gaan anderen niet eens opzij?
Ja die “verkeerde kant” van de weg doe ik vooral met hardlopen, al zijn de meningen erover verdeeld.quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik loop veel in het buitengebied en loop dus in principe altijd aan de "verkeerde kant" van de weg, zodat ik het verkeer op dezelfde weghelft in de ogen heb en er niet verlamd in de sloot pas achter kom dat die automobilist niet door had dat daar iemand liep.
Dus ja, als er dan voetgangers zijn die tegemoetkomend langs dezelfde berm lopen dan mogen ze om me heen ook, ze snappen kennelijk sowieso niet dat ze daar gevaarlijk lopen.
Pas passeerde ik er met de auto nog een paar, met z'n drieën naast elkaar op de rechter weghelft op een 80 km weg, dan weet ik wel zeker dat het geen locals zijn.
https://audio.nrc.nl/episode/40422015quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:44 schreef Managarm het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik die zag zat ik er met 80 bijna achterop. Mistig en fietsend zonder licht op een 80 weg (waar geen fietsen mogen komen). Scheelde een paar centimeter, kon nog net opzij met mijn auto.
De meningen zijn er vooral over verdeeld bij mensen die geen flauw idee hebben.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die “verkeerde kant” van de weg doe ik vooral met hardlopen, al zijn de meningen erover verdeeld.
Ik ga wel altijd met een bochtje om tegemoetkomende mensen heen.
" Dit beleid is niet uit te leggen" is er ook zo eentje,quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
En : 'Hij spreekt namens de "gewone" man.' ?
Daarom vanaf gisteren het 20:00 uur journaal voor debielen en gestoorden.quote:Op dinsdag 10 september 2024 03:22 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
" Dit beleid is niet uit te leggen" is er ook zo eentje,
Het is prima uit te leggen maar mensen snappen het niet altijd....
Sowieso stickers op boeken.quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:41 schreef Evangelion het volgende:
Wereldberoemde literatuur met dan de boekcover volgekalkt met:
"A Netflix Series"
"The inspiration for the film ... "
Rot op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |