Eens, de moderne 'laten we alles verkleinen want dat klinkt zo schattig' methode. Elke keer als ik dat mens op de radio hoor zeggen "Met wie wil jij weer eens een koffietje doen" dan krijg ik moordneigingenquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:52 schreef KinKiJan het volgende:
"Alsjeblieft, je koffietje, je wil er geen suikertje in he? Alleen een melkje toch?"
Zit gofferdommetjes in een koffietentje, niet in een kleuterschooltje!
Tenenkrommende social media-taal. Woorden als 'BFF' en 'knappie' worden door dezelfde mensen gebruikt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:09 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Eens, de moderne 'laten we alles verkleinen want dat klinkt zo schattig' methode. Elke keer als ik dat mens op de radio hoor zeggen "Met wie wil jij weer eens een koffietje doen" dan krijg ik moordneigingen
Sowieso, volwassen mensen met praatjes in verkleinwoordjesquote:Op maandag 19 augustus 2024 11:57 schreef kloon_bassie het volgende:
Volwassen mensen die ‘vleesje’ zeggen
Mijn collegaatjequote:Op maandag 19 augustus 2024 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sowieso, volwassen mensen met praatjes in verkleinwoordjes
Heb ook iemand die heeft het altijd over "collegae"quote:
Die laatste moet je uitleggen: kunnen vrouwen dan niet gewoon oprecht zoiets vinden? Moet je een warme band hebben om tegen iemand te zeggen dat ze knap zijn, bijvoorbeeld? In tegenstelling tot het vooroordeel is er niet enkel haat, nijd en jaloezie tussen vrouwen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:26 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Tenenkrommende social media-taal. Woorden als 'BFF' en 'knappie' worden door dezelfde mensen gebruikt.
Een ergernis verwant aan 'knappie': het onderlinge geslijm tussen vrouwen op social media. Het gestrooi met alle varianten van 'je bent zó knap', ladingen hartjes, enzovoort. In werkelijkheid is de band vaak wat minder warm. "Keep your friends close, and your enemies closer."
Wist je dat daar een hele makkelijke oplossing voor isquote:Op maandag 19 augustus 2024 11:26 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Tenenkrommende social media-taal. Woorden als 'BFF' en 'knappie' worden door dezelfde mensen gebruikt.
Een ergernis verwant aan 'knappie': het onderlinge geslijm tussen vrouwen op social media. Het gestrooi met alle varianten van 'je bent zó knap', ladingen hartjes, enzovoort. In werkelijkheid is de band vaak wat minder warm. "Keep your friends close, and your enemies closer."
Wel met je eens maar ook eens met de persoon die je quote.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die laatste moet je uitleggen: kunnen vrouwen dan niet gewoon oprecht zoiets vinden? Moet je een warme band hebben om tegen iemand te zeggen dat ze knap zijn, bijvoorbeeld? In tegenstelling tot het vooroordeel is er niet enkel haat, nijd en jaloezie tussen vrouwen.
Toen ze uberhaupt met doppen op die pakken begonnen waren ze al niet hufterproof; ik maak ze gewoon nog steeds op de oude manier open. Ook makkelijker om het laatste beetje, wat toch al snel nog best veel is eruit te krijgen. 3-dubbele onnodige feature dusquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:01 schreef Loohcs het volgende:
'Vaste' doppen op vla/yoghurt pakken. Degene die dat bedacht heeft mogen ze ook standrechtelijk executeren.
Irritant, want dop blijf niet goed open of zit in de weg, gaat niet meer goed dicht en/of breekt alsnog af. Bovendien behoorlijk onnodige 'feature', want literpakken vla zonder dop zag ik toch weinig in de berm liggen (wat toch de reden van invoering was bij plastic flesjes).
Kunnen ze nog beter terug naar vroeger, namelijk helemaal zonder de dop. Kun je je pak niet meer goed afsluiten en platleggen, maar dat gaat met zo'n k*t-dop ook niet.
Daar heb je toch flessenlikkers voor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Toen ze uberhaupt met doppen op die pakken begonnen waren ze al niet hufterproof; ik maak ze gewoon nog steeds op de oude manier open. Ook makkelijker om het laatste beetje, wat toch al snel nog best veel is eruit te krijgen. 3-dubbele onnodige feature dus
Yup, ook die werken beter bij het ouderwets openen van zo'n pak dan door die dop in dat pak heen te wroeten.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:16 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Daar heb je toch flessenlikkers voor.
https://www.bing.com/imag(...)&form=HDRSC3&first=1
Zijn niet altijd mensen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 06:59 schreef Sjoerd102 het volgende:
Mensen die nadat ze ergens op bezoek zijn geweest claxonneren bij het wegrijden.
Zelfs als het om 1u 's nachts is
Weet je wat ik altijd doe met die gehandicapte pakken? Ik schenk de inhoud in een fles van glas. Eentje met een beugelsluiting. Godzijdank heb ik die flessen bewaard.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, ook die werken beter bij het ouderwets openen van zo'n pak dan door die dop in dat pak heen te wroeten.
Werk op een customer service afdeling.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:20 schreef Hiddendoe het volgende:
Waar ik me ook en vooral aan erger zijn mensen die zich verstoppen achter kinderen om hun al dan niet politieke agenda er door te douwen.
Schijnheilige hypocrieten dus. Van die gasten die doen alsof ze zich zorgen maken over het tere kinderzieltje terwijl ze zelf in hun broek schijten van angst vanwege veranderingen die ze niet aankunnen.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 06:50 schreef tong80 het volgende:
Altijd lachende liegende VVDers zoals Kamp, Terpstra en Rutte.
Zalm ookquote:Op donderdag 22 augustus 2024 06:50 schreef tong80 het volgende:
Altijd lachende VVDers zoals Kamp, Terpstra en Rutte.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 06:50 schreef tong80 het volgende:
Altijd lachende VVDers zoals Kamp, Terpstra en Rutte.
Andrew Tate als idool kunnen hebben, ofwel: waarom kunnen beïnvloeders geld verdienen met beïnvloeden via "sociale" media?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 04:07 schreef Eightyone het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)wel-maand-huisarrest
...Andrew Tate als idool hebben.
Vaak nog in het Engels ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:42 schreef Bugno3 het volgende:
Mensen elke tweede zin een uitdrukking of gezegde gebruiken. Tenenkrommend.
'Snap je?' Ruud in Massa is Kassa.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:42 schreef Bugno3 het volgende:
Mensen elke tweede zin een uitdrukking of gezegde gebruiken. Tenenkrommend.
Dat dit tegenwoordig extra opgedrongen wordt.quote:
Dat zijn vaak mensen die vanwege hun vakgebied sociale vaardigheidsstrainingen, rollenspelen, enz hebben gehad.quote:Op zondag 1 september 2024 11:29 schreef Blues het volgende:
Mensen die je naam in bijna elke zin gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |