Kom jij de peuken oprapen die bij ons zkh liggen?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Dat mag echt al tig jaar niet meer.
Nog steeds idd. Vaak lijk witte Tokkie-wijven met een schorre stem.quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat mag echt al tig jaar niet meer.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Kom jij de peuken oprapen die bij ons zkh liggen?![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog steeds idd. Vaak lijk witte Tokkie-wijven met een schorre stem.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:45 schreef Eightyone het volgende:
Roken bij ziekenhuizen mag eigenlijk niet eens meer, maar voor Bernhoven staat in een hoekje een bankje waar mensen zich een beetje kunnen verschuilen. Achter een verzameling planten.
En dan beginnen mensen er toch aan.
Eerst wás het ook een rookzone.
[ afbeelding ]
+ gebrek aan psychische stabiliteit, toekomstperspectief (kan ook met fysieke gezondheid te maken hebben), enz.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:08 schreef Prego het volgende:
geen geld hebben maar wel kinderen op de wereld zetten
Maar het is zo goedkoop...... verder geheel mee eens natuurlijkquote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:08 schreef Prego het volgende:
Bonusklacht: mensen die massaal hun kutzooi bestellen bij bedrijven als Ali Express en Temu
Dat kan ik me nog wel voorstellen. De meeste fietspaden zijn geasfalteerd terwijl de stoep bestaat uit tegels die heel vaak schots en scheef liggen waardoor het (hard)lopen niet zo soepel gaat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hardlopers op het fietspad, terwijl er ook een stoep naast ligt.
Ook als ze in tegenovergestelde richting (als 't ware een spookrijder) lopen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hardlopers op het fietspad, terwijl er ook een stoep naast ligt.
Toen ik nog bij een ziekenhuis werkte heb ik ook wel eens gewoon artsen zien roken. Meneer de cardioloog moet z'n patiënten vertellen niet te roken maar hij loopt zelf wel in de pauze aan een sigaar te lurken.quote:
Herkenbaar. Ook mensen die mij willen helpen met iets terwijl ik duidelijk aangeef geen hulp nodig te hebben. En dan toch blijven aandringen. Dan moet ik echt tot 100 tellen om mijn geduld niet te verliezen en zo'n behulpzaam stuk sociaal behang niet regelrecht naar de hel te schelden.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hoofdpijn zonder oorzaak.
Ok niet echt een zaak maar wel ergerlijk.
En mensen die niet doorhebben dat ik liever alleen ben.
Wat maakt dat nou uit. Ik vind het een slecht voorbeeld.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:08 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Toen ik nog bij een ziekenhuis werkte heb ik ook wel eens gewoon artsen zien roken. Meneer de cardioloog moet z'n patiënten vertellen niet te roken maar hij loopt zelf wel in de pauze aan een sigaar te lurken.
Weliswaar niet voor de deur, maar echt iedereen liep gewoon een straat verder op om te paffen.
Moet morgen even naar mijn vrienden van het ziekenhuis maar ik durf daar nieteens een peuk op te steken in de fietsenstalling hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Kom jij de peuken oprapen die bij ons zkh liggen?![]()
Dat is wel sneu, maar ik weet als Teckel-eigenaar ook precies wanneer mijn hond in het gras vol stront wil gaan rollen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:51 schreef Hiddendoe het volgende:
Mensen die hun hond uitlaten en zodra het beestje ergens even lekker wil snuffelen (in het gras of aan een boom), direct dat hondje meetrekken aan de lijn, want meneer of mevrouw wil naar huis.
Laat dat beestje toch even genieten van het buiten zijn.
Presentquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:47 schreef -Spring het volgende:
Mensen in winkels en winkelstraten die zich niet bewust zijn van hun omgeving.
Uitzonderingen bevestigen de regel, maar hier wordt de hondenpoep meestal wel netjes opgeruimd.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat is wel sneu, maar ik weet als Teckel-eigenaar ook precies wanneer mijn hond in het gras vol stront wil gaan rollen.
Dus dan sleur ik haar gewoon mee hoor
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:21 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regel, maar hier wordt de hondenpoep meestal wel netjes opgeruimd.
Maar dan nog, hé? Zo'n hond moet zich zelfs tijdens het uitlaten helemaal voegen naar de wensen van het baasje/vrouwtje.
Je zou het maar moeten reinigenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:19 schreef Klik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk en zeldzaam inderdaad.
Ik begrijp je bezwaar, maar waarom gun je je hond dit soort pretjes niet?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je zou het maar moeten reinigen![]()
Gewoon wegsleuren die hond. Ik denk niet dat mijn Teckel er minder gelukkig is om.
Kapotte blikjes in grasvelden, dat is om je dood te ergeren.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik begrijp je bezwaar, maar waarom gun je je hond dit soort pretjes niet?
Ik heb een Teckel.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik begrijp je bezwaar, maar waarom gun je je hond dit soort pretjes niet?
Is ook weer waar. Hier, waar ik woon, heeft een stel bejaarden besloten om gezamenlijk een of twee keer per week de omgeving te controleren en alles op te ruimen. Ze doen dat geheel vrijwillig en onbezoldigd. Zo blijft onze omgeving schoon en aangenaam.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:47 schreef Klik het volgende:
[..]
Kapotte blikjes in grasvelden, dat is om je dood te ergeren.
Ik ben er van overtuigd dat jij heel goed bent voor je hondje. Het lijkt mij een stronteigenwijs geval, zo te lezen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb een Teckel.
Ik til dat beestje naar het grasveld zodat ze niet over hete tegels hoeft te lopen en juist dan gaat ze over de gloeiendhete tegels lopen naast het grasveld.
Ze mag van mij ook het water in. Maar daar heeft ze een hekel aan.
Teckel op de balquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat jij heel goed bent voor je hondje. Het lijkt mij een stronteigenwijs geval, zo te lezen.
Ik had het vnl. over mensen die niet wandelen maar bijna rennen en zo krijgt hun hond niet eens de tijd om fatsoenlijk te pissen of poepen, laat staan snuffelen aan gras, bomen enz.
En ik bemoei er ook nooit mee. Ik erger me er alleen maar aan. Eigenlijk best wel zielig toch?
die moeten we opsluiten, vreselijk dan vergaat mijn eetlust en plezieren van bestaan. @iedereen nu is het smakken afgelopen verzin iets anders debiele neurotenquote:
Ze is een Teckel en voldoet zo'n beetje aan alle stereotypen van een Teckel ja, dus inderdaad ook stronteigenwijsquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat jij heel goed bent voor je hondje. Het lijkt mij een stronteigenwijs geval, zo te lezen.
Ik had het vnl. over mensen die niet wandelen maar bijna rennen en zo krijgt hun hond niet eens de tijd om fatsoenlijk te pissen of poepen, laat staan snuffelen aan gras, bomen enz.
En ik bemoei er ook nooit mee. Ik erger me er alleen maar aan. Eigenlijk best wel zielig toch?
Anti-erger; onderdeel is gisteren bezorgd. Dat is een heel stuk sneller dan de opgegeven 8 weken.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:34 schreef CoolGuy het volgende:
Nou, oke, dus mijn lieftallige vrouw laat een flesje water nog in de koelkast vallen, hoppa, glasplaat in 1000 stukken. Goed, kan gebeuren...denk ik, vraag me niet hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen, maar goed, koelkast opzoeken, onderdeel opzoeken, bestellen ennnnnn.....niet op voorraad.Uiteraard niet. Hele koelkast aan onderdelen op voorraad maar natuurlijk dát ding weer niet.
Levertijd 8 weken. Daar kan ik me echt dood aan ergeren.
Chillquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Anti-erger; onderdeel is gisteren bezorgd. Dat is een heel stuk sneller dan de opgegeven 8 weken.
Teckelsquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:57 schreef Bargehassus het volgende:
Teckels. Een halve hond hoog en twee honden lang.
Met een blaf als van een Dobermannquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:57 schreef Bargehassus het volgende:
Teckels. Een halve hond hoog en twee honden lang.
Oh, ik ging er vanuit dat je je aan termen als "normies" en "normans" ergerde, want als er iets totaal achterlijk is dan is het het gebruik van die termen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:12 schreef EmptyBox het volgende:
Normies, Normans. Ogenschijnlijk normale mensen met normaal functionerende brein. Maar echter zo achterlijk als een wat.
Wat?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:12 schreef EmptyBox het volgende:
Normies, Normans. Ogenschijnlijk normale mensen met normaal functionerende brein. Maar echter zo achterlijk als een wat.
Eens, de moderne 'laten we alles verkleinen want dat klinkt zo schattig' methode. Elke keer als ik dat mens op de radio hoor zeggen "Met wie wil jij weer eens een koffietje doen" dan krijg ik moordneigingenquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:52 schreef KinKiJan het volgende:
"Alsjeblieft, je koffietje, je wil er geen suikertje in he? Alleen een melkje toch?"
Zit gofferdommetjes in een koffietentje, niet in een kleuterschooltje!
Tenenkrommende social media-taal. Woorden als 'BFF' en 'knappie' worden door dezelfde mensen gebruikt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:09 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Eens, de moderne 'laten we alles verkleinen want dat klinkt zo schattig' methode. Elke keer als ik dat mens op de radio hoor zeggen "Met wie wil jij weer eens een koffietje doen" dan krijg ik moordneigingen
Sowieso, volwassen mensen met praatjes in verkleinwoordjesquote:Op maandag 19 augustus 2024 11:57 schreef kloon_bassie het volgende:
Volwassen mensen die ‘vleesje’ zeggen
Mijn collegaatjequote:Op maandag 19 augustus 2024 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sowieso, volwassen mensen met praatjes in verkleinwoordjes
Heb ook iemand die heeft het altijd over "collegae"quote:
Die laatste moet je uitleggen: kunnen vrouwen dan niet gewoon oprecht zoiets vinden? Moet je een warme band hebben om tegen iemand te zeggen dat ze knap zijn, bijvoorbeeld? In tegenstelling tot het vooroordeel is er niet enkel haat, nijd en jaloezie tussen vrouwen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:26 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Tenenkrommende social media-taal. Woorden als 'BFF' en 'knappie' worden door dezelfde mensen gebruikt.
Een ergernis verwant aan 'knappie': het onderlinge geslijm tussen vrouwen op social media. Het gestrooi met alle varianten van 'je bent zó knap', ladingen hartjes, enzovoort. In werkelijkheid is de band vaak wat minder warm. "Keep your friends close, and your enemies closer."
Wist je dat daar een hele makkelijke oplossing voor isquote:Op maandag 19 augustus 2024 11:26 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Tenenkrommende social media-taal. Woorden als 'BFF' en 'knappie' worden door dezelfde mensen gebruikt.
Een ergernis verwant aan 'knappie': het onderlinge geslijm tussen vrouwen op social media. Het gestrooi met alle varianten van 'je bent zó knap', ladingen hartjes, enzovoort. In werkelijkheid is de band vaak wat minder warm. "Keep your friends close, and your enemies closer."
Wel met je eens maar ook eens met de persoon die je quote.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die laatste moet je uitleggen: kunnen vrouwen dan niet gewoon oprecht zoiets vinden? Moet je een warme band hebben om tegen iemand te zeggen dat ze knap zijn, bijvoorbeeld? In tegenstelling tot het vooroordeel is er niet enkel haat, nijd en jaloezie tussen vrouwen.
Toen ze uberhaupt met doppen op die pakken begonnen waren ze al niet hufterproof; ik maak ze gewoon nog steeds op de oude manier open. Ook makkelijker om het laatste beetje, wat toch al snel nog best veel is eruit te krijgen. 3-dubbele onnodige feature dusquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:01 schreef Loohcs het volgende:
'Vaste' doppen op vla/yoghurt pakken. Degene die dat bedacht heeft mogen ze ook standrechtelijk executeren.
Irritant, want dop blijf niet goed open of zit in de weg, gaat niet meer goed dicht en/of breekt alsnog af. Bovendien behoorlijk onnodige 'feature', want literpakken vla zonder dop zag ik toch weinig in de berm liggen (wat toch de reden van invoering was bij plastic flesjes).
Kunnen ze nog beter terug naar vroeger, namelijk helemaal zonder de dop. Kun je je pak niet meer goed afsluiten en platleggen, maar dat gaat met zo'n k*t-dop ook niet.
Daar heb je toch flessenlikkers voor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Toen ze uberhaupt met doppen op die pakken begonnen waren ze al niet hufterproof; ik maak ze gewoon nog steeds op de oude manier open. Ook makkelijker om het laatste beetje, wat toch al snel nog best veel is eruit te krijgen. 3-dubbele onnodige feature dus
Yup, ook die werken beter bij het ouderwets openen van zo'n pak dan door die dop in dat pak heen te wroeten.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:16 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Daar heb je toch flessenlikkers voor.
https://www.bing.com/imag(...)&form=HDRSC3&first=1
Zijn niet altijd mensen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 06:59 schreef Sjoerd102 het volgende:
Mensen die nadat ze ergens op bezoek zijn geweest claxonneren bij het wegrijden.
Zelfs als het om 1u 's nachts is
Weet je wat ik altijd doe met die gehandicapte pakken? Ik schenk de inhoud in een fles van glas. Eentje met een beugelsluiting. Godzijdank heb ik die flessen bewaard.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, ook die werken beter bij het ouderwets openen van zo'n pak dan door die dop in dat pak heen te wroeten.
Werk op een customer service afdeling.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:20 schreef Hiddendoe het volgende:
Waar ik me ook en vooral aan erger zijn mensen die zich verstoppen achter kinderen om hun al dan niet politieke agenda er door te douwen.
Schijnheilige hypocrieten dus. Van die gasten die doen alsof ze zich zorgen maken over het tere kinderzieltje terwijl ze zelf in hun broek schijten van angst vanwege veranderingen die ze niet aankunnen.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 06:50 schreef tong80 het volgende:
Altijd lachende liegende VVDers zoals Kamp, Terpstra en Rutte.
Zalm ookquote:Op donderdag 22 augustus 2024 06:50 schreef tong80 het volgende:
Altijd lachende VVDers zoals Kamp, Terpstra en Rutte.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 06:50 schreef tong80 het volgende:
Altijd lachende VVDers zoals Kamp, Terpstra en Rutte.
Andrew Tate als idool kunnen hebben, ofwel: waarom kunnen beďnvloeders geld verdienen met beďnvloeden via "sociale" media?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 04:07 schreef Eightyone het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)wel-maand-huisarrest
...Andrew Tate als idool hebben.
Vaak nog in het Engels ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:42 schreef Bugno3 het volgende:
Mensen elke tweede zin een uitdrukking of gezegde gebruiken. Tenenkrommend.
'Snap je?' Ruud in Massa is Kassa.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:42 schreef Bugno3 het volgende:
Mensen elke tweede zin een uitdrukking of gezegde gebruiken. Tenenkrommend.
Dat dit tegenwoordig extra opgedrongen wordt.quote:
Dat zijn vaak mensen die vanwege hun vakgebied sociale vaardigheidsstrainingen, rollenspelen, enz hebben gehad.quote:Op zondag 1 september 2024 11:29 schreef Blues het volgende:
Mensen die je naam in bijna elke zin gebruiken.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:33 schreef -Spring het volgende:
Automobilisten die onnodig voorrang geven aan fietsers en voetgangers.
Vooral als ze voor mij rijden en ik haast heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |