Kom jij de peuken oprapen die bij ons zkh liggen?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Dat mag echt al tig jaar niet meer.
Nog steeds idd. Vaak lijk witte Tokkie-wijven met een schorre stem.quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat mag echt al tig jaar niet meer.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Kom jij de peuken oprapen die bij ons zkh liggen?![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog steeds idd. Vaak lijk witte Tokkie-wijven met een schorre stem.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:45 schreef Eightyone het volgende:
Roken bij ziekenhuizen mag eigenlijk niet eens meer, maar voor Bernhoven staat in een hoekje een bankje waar mensen zich een beetje kunnen verschuilen. Achter een verzameling planten.
En dan beginnen mensen er toch aan.
Eerst wás het ook een rookzone.
[ afbeelding ]
+ gebrek aan psychische stabiliteit, toekomstperspectief (kan ook met fysieke gezondheid te maken hebben), enz.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:08 schreef Prego het volgende:
geen geld hebben maar wel kinderen op de wereld zetten
Maar het is zo goedkoop...... verder geheel mee eens natuurlijkquote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:08 schreef Prego het volgende:
Bonusklacht: mensen die massaal hun kutzooi bestellen bij bedrijven als Ali Express en Temu
Dat kan ik me nog wel voorstellen. De meeste fietspaden zijn geasfalteerd terwijl de stoep bestaat uit tegels die heel vaak schots en scheef liggen waardoor het (hard)lopen niet zo soepel gaat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hardlopers op het fietspad, terwijl er ook een stoep naast ligt.
Ook als ze in tegenovergestelde richting (als 't ware een spookrijder) lopen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hardlopers op het fietspad, terwijl er ook een stoep naast ligt.
Toen ik nog bij een ziekenhuis werkte heb ik ook wel eens gewoon artsen zien roken. Meneer de cardioloog moet z'n patiënten vertellen niet te roken maar hij loopt zelf wel in de pauze aan een sigaar te lurken.quote:
Herkenbaar. Ook mensen die mij willen helpen met iets terwijl ik duidelijk aangeef geen hulp nodig te hebben. En dan toch blijven aandringen. Dan moet ik echt tot 100 tellen om mijn geduld niet te verliezen en zo'n behulpzaam stuk sociaal behang niet regelrecht naar de hel te schelden.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hoofdpijn zonder oorzaak.
Ok niet echt een zaak maar wel ergerlijk.
En mensen die niet doorhebben dat ik liever alleen ben.
Wat maakt dat nou uit. Ik vind het een slecht voorbeeld.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:08 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Toen ik nog bij een ziekenhuis werkte heb ik ook wel eens gewoon artsen zien roken. Meneer de cardioloog moet z'n patiënten vertellen niet te roken maar hij loopt zelf wel in de pauze aan een sigaar te lurken.
Weliswaar niet voor de deur, maar echt iedereen liep gewoon een straat verder op om te paffen.
Moet morgen even naar mijn vrienden van het ziekenhuis maar ik durf daar nieteens een peuk op te steken in de fietsenstalling hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Kom jij de peuken oprapen die bij ons zkh liggen?![]()
Dat is wel sneu, maar ik weet als Teckel-eigenaar ook precies wanneer mijn hond in het gras vol stront wil gaan rollen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:51 schreef Hiddendoe het volgende:
Mensen die hun hond uitlaten en zodra het beestje ergens even lekker wil snuffelen (in het gras of aan een boom), direct dat hondje meetrekken aan de lijn, want meneer of mevrouw wil naar huis.
Laat dat beestje toch even genieten van het buiten zijn.
Presentquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:47 schreef -Spring het volgende:
Mensen in winkels en winkelstraten die zich niet bewust zijn van hun omgeving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |