Uitzonderingen bevestigen de regel, maar hier wordt de hondenpoep meestal wel netjes opgeruimd.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat is wel sneu, maar ik weet als Teckel-eigenaar ook precies wanneer mijn hond in het gras vol stront wil gaan rollen.
Dus dan sleur ik haar gewoon mee hoor
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:21 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regel, maar hier wordt de hondenpoep meestal wel netjes opgeruimd.
Maar dan nog, hé? Zo'n hond moet zich zelfs tijdens het uitlaten helemaal voegen naar de wensen van het baasje/vrouwtje.
Je zou het maar moeten reinigenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:19 schreef Klik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk en zeldzaam inderdaad.
Ik begrijp je bezwaar, maar waarom gun je je hond dit soort pretjes niet?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je zou het maar moeten reinigen![]()
Gewoon wegsleuren die hond. Ik denk niet dat mijn Teckel er minder gelukkig is om.
Kapotte blikjes in grasvelden, dat is om je dood te ergeren.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik begrijp je bezwaar, maar waarom gun je je hond dit soort pretjes niet?
Ik heb een Teckel.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik begrijp je bezwaar, maar waarom gun je je hond dit soort pretjes niet?
Is ook weer waar. Hier, waar ik woon, heeft een stel bejaarden besloten om gezamenlijk een of twee keer per week de omgeving te controleren en alles op te ruimen. Ze doen dat geheel vrijwillig en onbezoldigd. Zo blijft onze omgeving schoon en aangenaam.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:47 schreef Klik het volgende:
[..]
Kapotte blikjes in grasvelden, dat is om je dood te ergeren.
Ik ben er van overtuigd dat jij heel goed bent voor je hondje. Het lijkt mij een stronteigenwijs geval, zo te lezen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb een Teckel.
Ik til dat beestje naar het grasveld zodat ze niet over hete tegels hoeft te lopen en juist dan gaat ze over de gloeiendhete tegels lopen naast het grasveld.
Ze mag van mij ook het water in. Maar daar heeft ze een hekel aan.
Teckel op de balquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat jij heel goed bent voor je hondje. Het lijkt mij een stronteigenwijs geval, zo te lezen.
Ik had het vnl. over mensen die niet wandelen maar bijna rennen en zo krijgt hun hond niet eens de tijd om fatsoenlijk te pissen of poepen, laat staan snuffelen aan gras, bomen enz.
En ik bemoei er ook nooit mee. Ik erger me er alleen maar aan. Eigenlijk best wel zielig toch?
die moeten we opsluiten, vreselijk dan vergaat mijn eetlust en plezieren van bestaan. @iedereen nu is het smakken afgelopen verzin iets anders debiele neurotenquote:
Ze is een Teckel en voldoet zo'n beetje aan alle stereotypen van een Teckel ja, dus inderdaad ook stronteigenwijsquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat jij heel goed bent voor je hondje. Het lijkt mij een stronteigenwijs geval, zo te lezen.
Ik had het vnl. over mensen die niet wandelen maar bijna rennen en zo krijgt hun hond niet eens de tijd om fatsoenlijk te pissen of poepen, laat staan snuffelen aan gras, bomen enz.
En ik bemoei er ook nooit mee. Ik erger me er alleen maar aan. Eigenlijk best wel zielig toch?
Anti-erger; onderdeel is gisteren bezorgd. Dat is een heel stuk sneller dan de opgegeven 8 weken.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:34 schreef CoolGuy het volgende:
Nou, oke, dus mijn lieftallige vrouw laat een flesje water nog in de koelkast vallen, hoppa, glasplaat in 1000 stukken. Goed, kan gebeuren...denk ik, vraag me niet hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen, maar goed, koelkast opzoeken, onderdeel opzoeken, bestellen ennnnnn.....niet op voorraad.Uiteraard niet. Hele koelkast aan onderdelen op voorraad maar natuurlijk dát ding weer niet.
Levertijd 8 weken. Daar kan ik me echt dood aan ergeren.
Chillquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Anti-erger; onderdeel is gisteren bezorgd. Dat is een heel stuk sneller dan de opgegeven 8 weken.
Teckelsquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:57 schreef Bargehassus het volgende:
Teckels. Een halve hond hoog en twee honden lang.
Met een blaf als van een Dobermannquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:57 schreef Bargehassus het volgende:
Teckels. Een halve hond hoog en twee honden lang.
Oh, ik ging er vanuit dat je je aan termen als "normies" en "normans" ergerde, want als er iets totaal achterlijk is dan is het het gebruik van die termen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:12 schreef EmptyBox het volgende:
Normies, Normans. Ogenschijnlijk normale mensen met normaal functionerende brein. Maar echter zo achterlijk als een wat.
Wat?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:12 schreef EmptyBox het volgende:
Normies, Normans. Ogenschijnlijk normale mensen met normaal functionerende brein. Maar echter zo achterlijk als een wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |